Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Jak zostałem tunerem – historia TUNE-UP | #Chiptuning od kuchni

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Cześć

Idąc za ciosem Q&A opowiem Wam moja historie praktycznie od początku.
Oczywiście forma YT wymaga wielu skrótów ale najważniejsze elementy tej układanki zobaczycie zaraz.
O wielu wspaniałych osobach (Maciek N, Tomek i Marcin W, Czrząszczu, Radek, Bartek K. i wielu innych którzy mi pomagali wspomniałem króciutko albo wcale) ale inaczej ten odcinek trwał by kilka godzin. Jak było i ile dla mnie znaczycie wiecie sami najlepiej.

Jak mogłem streściłem to maksymalnie. Zapraszam do oglądania

——————————————————————————

Subskrybuj kanał Autoholicy : https://www.youtube.com/channel/UCAWk

Facebook: https://www.facebook.com/autohoolicy/
Instagram: https://www.instagram.com/autoholicy_tuneup
Patronite : http://www.patronite.pl/autoholicy

——————————————————————————
Dziękujemy naszym partnerom za wsparcie kanału:

AudioManuFaktura.pl
https://www.facebook.com/audiomanufak

PMC Tapicernia
https://www.facebook.com/PMC-Tapicern

Mapet Tuning
https://www.facebook.com/mapetTUNING/

SklepOpon.pl
https://www.facebook.com/sklepoponpl/

FMIC
https://www.facebook.com/FMICPL/

Coobcio Garage
https://www.facebook.com/coobcio/

#chiptuning #tune-up #autoholicy

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

24 odpowiedzi na “Jak zostałem tunerem – historia TUNE-UP | #Chiptuning od kuchni”

  1. Byłem w Tune-up w 2013 roku z Passatem AVB. Te uzyskane 140 KM i 322 Nm dawały mi radość z jazdy tym autem do 2020 roku! Tamten chiptuning to była chyba najlepiej wydana przeze mnie kasa w kwestii motoryzacji. Teraz niestety mam wolnossącą benzynę 2.0l i – przy wszystkich jej zaletach – męczy mnie to, że nie można jej podnieść mocy.

  2. Dziękuję za ten odcinek, bardzo poruszający z przesłaniem. Trzy lata temu tuningowalem BMW E87 w Dynasofcie. Wojtek świetny gość na pierwszy rzut oka niepozorny z ogromną wiedzą. Pozdrawiam.

  3. Omg…na trakcie sw Wojciecha robiles moje pierwsze tdi…program i wtryski 216 !pamietam jak dzis jak byłem podjarany skokiem mocy z 90KM w Passacie (ofc)! Pozdro. Kacza;)

  4. Oj z Tym polonezem to Motobieda by uznał żeś chyba był naćpany albo coś skoro mówisz że to auto sprawiało ci frajdę i że było BEZ AWARYJNE 😀 A tak na poważnie to uwielbiam słuchać takich Historii, Ehhh mnie niestety nigdy nie było dane w młodych lub dziecięcych latach wsiąść za kierownicę, Pierwszy raz w życiu dane mi było poprowadzić auto dopiero gdzieś w wiek 20 lat SERIO, Wcześniej to niestety w rodzinie nie było u mnie nigdy samochodu bo prawie nikt u nas nie miał praw jazdy(Ojciec zmarł gdy miałem 3 lata a mama nigdy nie prowadziła i nie miała prawka a w rodzinie to tylko jeden brat miał prawko ale wyjechał za granicę. Wszyscy moi rówieśnicy to już w 3 kl podstawówki mieli jeździć autem i traktorem: D a motor lub motorynkę miał prawie każdy a mi niestety nigdy mama nie pozwalała. A miłością do motoryzacji zaraziłem się dopiero w wieku 23 lat gdy zakupiłem swoje pierwsze Auto a był to (jak żeby inaczej gdy mieszka się na wsi) WV golf Mk 3 z pancernym dosłownie 1.9 TDI z 1 90 km i wtedy zaczęło się dostrzegać samochody więcej niż Wozidła z 4 kołami i kierownicą które mają posłużyć do zawiezienia tyłka z punktu A do punktu B Ahh przyznam się bez bicia nie za specjalnie o niego dbałem ale jedno trzeba powiedzieć, |Psło się w nim wiele począwszy od rdej konsumującej resztki progów i natkoli po przez układ wspomagania oraz sprzęgło skończywszy na układzie hamulcowym ale silnik działał bez zarzutu i nawet o zgrozo miał moc fabryczną, Licznik twierdził że miał przejechane 257 tysięcy ale na pewno miał ponad milion, Miałem go prawie 3 lata ale niestety był już w takim stanie (prócz silnika) że musiałem go zezłomować. Obecnie posiadam Audi 80 B 4 z 26 V 6 Quattro do zimowego szusowania bokiem Audi A 3 8L1,8 T 180 koni z cipowane na 180 też w quattro i w Grudniu zakpiłem A 4 B 5 1,9 TDI 110 Afn do jeżdżenia głównie do pracy

  5. Kurde takie marzenie na przyszłość właśnie zostać tunerem… póki co za niedługo matura (kwalifikacje mechanika zdane) I chyba trzeba szukać pracy. Niestety w rejonie moim np zakładów tuningowyh nie ma żeby się coś zacząć uczyć….

  6. Pamietam nieprzespane noce na forach i posty ludzi – aligator z dynosoftu , rob555 przecierali sciezki na temat turbin, pomp oraz slynne wtryski od cowboya itp. Mialem w latach 2005-2013 golfa 3 tdi kombi 1z tez cos sam dłubałem i duzo z vwgolf.pl forum czerpałem wiedzy od Roberta z tune up miedzy innymi. Stare dobre czasy i proste pierwsze TDI.pozdrawiam

  7. Na początku pomyślałem "Eee długi i pewnie nudny film, szukam coś hardkor z chiptuningu" … ale po dzisiejszej subskrypcji kanału i obejrzeniu wielu tu filmów, postanowiłem powrócić do tego odcinka, i nie żałuję, seriooo meeega odcinek, ta cała historia od A do Z, ten przykry bardzo incydent związany z pożarem całego dobytku gdzie w tym momencie sam odczułem jak mogłeś się czuć, pokazałeś, że nie ma co się poddawać i wywalczyłeś swój sukces i spełnienie marzeń… Obu takich ludzi jak ty i takich filmów było więcej na polskim YT, serio tak się wczułem w tą opowiadaną przez Ciebie twą historie i w ten film, że te prawie pół godziny mogę komuś opowiedzieć nie pomijając żadnego etapu tej opowieści, na tyle się od samego początku oglądało z ciekawością i wsłuchiwało w każde zdanie, że nie muszę oglądać tego odcina drugi raz👌 pozdrawiam

  8. Ciekawa pogadanka. Jak to mówia kiedyś było jakoś lepiej. Miałem ok 20 lat temu cordobę ale 5 drzwi i tylko skromne 1.6 Ale lotka fejkowa od supry z tyłu siedziała. Springi H&R i felga 17. Na tamte czasy było to juz sporo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *