Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

VW GOLF 7 1.4TSI 125KM CHIPTUNING | Chiptuning od kuchni – VLOG

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Hej
Dziś szybki mod Golfa 7 z silnikiem 1.4tsi 125KM – to bardzo popularna jednostka napędowa dość ekonomiczna i fajnie reagująca na modyfikacje w sofcie.
jak wyszło zobaczycie w odcinku

www.TUNE-UP.pl – moja kuźnia mocy 4×4 w Gdańsku zapraszam !
oddział Ostróda – Fast Serwis
oddział Radomsko – Erwo Garage

#chiptuning #hamownia #1.4tsi

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

30 odpowiedzi na “VW GOLF 7 1.4TSI 125KM CHIPTUNING | Chiptuning od kuchni – VLOG”

  1. Wkrótce planuję Was odwiedzić Seatem Leon z 2015r z identycznym silnikiem.
    Czytałem, że osiągając okolice 165km jak na filmiku, zaleca się wymianę sprzęgła na mocniejsze.
    Co o tym sądzicie?
    Pozdrawiam z Gdańska.

  2. Pytanie czy taki mod poprawi spalanie przy DSG i jeździe po mieście ,niiskie obroty od czasu do czasu błędy wypadania zapłonu i dolewanie dodatku do paliwa.

  3. Poprzez ten film trafiłem do ERWO Garage w Radomsku, ponieważ jestem z Częstochowy. W obecnych czasach szybkie przesyłanie plików, które mają kilka megabajtów nie stanowi problemu, tak więc mój Golf 7 1.4 TSI był na hamowni na południu Polski a w Gdańsku dodawana była największa wartość dodana usługi w postaci "moda" seryjnego oprogramowania. Już na pierwszym hamowaniu zamiast seryjnych 122 KM / 200 Nm było w bonusie od VW odpowiednio 139 KM / 225 Nm.
    Po bodaj trzeciej modyfikacji wyszło 167 KM / 270 Nm. Program ustawiony na benzynę 98.
    Subiektywne wrażenia: różnicę czuć wyraźnie zwłaszcza podczas dynamicznego wyprzedzania w okolicach 100 kmh i wyżej, gdzie do tej pory autu brakowało już tchu, a teraz "ciągnie" jak szalone. Polecam!!!
    Ps: spalanie chyba takie samo. Jeżeli są jakieś różnice, to w moim przypadku niezauważalne, nie przekraczające "dziesiątych" litra.

  4. Cześć, również mam ten silnik z rodziny ea211 z tym że trafiłem w rok modelowy 2015 więc mam 122KM, silnik rewelacja, miałem golfa mk5 z wolnossącym 1,4 i ciągle jakieś mega problemy z elektroniką już od gwarancji a po gwarancji jak to mówią jeb… konkretnie :D, tutaj wyjechałem autem z salonu golf mk7 variant 1,4 tsi wszytsko bajka, zrobiłem u znajomego chipa ze 122KM 200Nm na około155 KM i 270Nm około i jestem mega zadowolony szczególnie na 5 i 6 biegu jest bardziej elastyczny. Pozdro i dzieki za film, brakuje na internecie takich zabiegów z tymi silnikami a szkoda.

  5. Mam Leona z silnikiem 1.4 tsi 125KM w manualnej skrzyni i zastanawiam się nad stage 1. Czy skrzynia i sprzęgło wytrzymają 160KM i 270Nm?? Czytałem gdzieś, że można obić sprzęgło kevlarem. Ma ktoś jakieś doświadczenie z tym silnikiem w manualu?

  6. Dzień dobry. Czy jest program dla 1,5 tsi 150KM DADA manual i czy da się wyłączyć nim system ACT, oraz poprawić "zamulanie" na 1 biegu? Poprawka programu w 2019 przez VW nie zlikwidowała efektu zarzuconej kotwicy na 1 biegu. Dodam, że nowa Octavia w manualu nie ma takich przypadłości. Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Call Now ButtonZadzwoń!