Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Spieprzony chiptuning w Audi Q5 3.0TDI – Czy uda się poprawić?

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Cześć dziś odcinek który musiał w końcu trafić na kanał.
Poprawiam źle zrobiony soft- co jak i dlaczego zobaczycie.

PS nagrywałem ujęcia z zewnątrz ale chochlik spowodował ze przez
przypadek nagrania sformatowałem… sorry

_____________________________________________
Montaż i realizacja: http://www.wstronezdjec.pl

#CHIPTUNING #hamownia #audi

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

23 odpowiedzi na “Spieprzony chiptuning w Audi Q5 3.0TDI – Czy uda się poprawić?”

  1. Też poniekąd padłem ofiarą domorosłego Tunera. Kupiłem poczciwego golfika 4, 1,9 tdi 130 z mapą na 170. Niby jechał ok, niby działał dobrze, jednak regularnie dochodziło do… zrywania napinacza rozrządu. Skutki takich wybryków to każdy może sobie wyobrazić. Zostałem nieco oszukany, przez sprzedającego, ale dopiero po 3 latach dowiedziałem się, że problem zaczął się właśnie od zrobienia softu, od jeszcze wcześniejszego właściciela. Gość po nim, odkupił po zerwaniu rozrządu złożył i ogolił mi, ukrywając to i owo. Ale mniejsza. Średnio w przedziale, 10-30 tyś km, dochodziło do awarii. Podejrzenia były różne, pierw wadliwy napinacz, błąd przy montażu napinacza. Po 3 razie, gdy zmieniałem cały silnik, podejrzenie padło nawet na pompę tandemową napędzaną z wałka rozrządu, to również nie dało efektu. Drogą dedukcji został już tylko ten cudowny soft na celowniku. Po ostatnim remoncie wyleciał i zagrałem serię, póki co pół roku i 15 tyś jezdzi, odpukać. Ja się na modyfikacjach oprogramowania znam jak świnia na gwiazdach, jednak wydaje mi się, że mogło być SOI, nieco za wcześnie. Nie na tyle by spowodować odbicie tłoka, jednak mogło powodować jak by delikatne stuki, które po tych kilkunastu tysiącach, powodowały zmęczenie napinacza i papa. Niestety rozwiązania tego problemu nie mogłem nigdzie znaleźć na gotowo, więc jakoś sam musiałem się z tym mierzyć. I taki to efekt robienia softu z kolegą na kolanie, u wcześniejszego posiadacza. 🙄

  2. Ja za taką robotę kazałbym firmie robiącej soft i która spaprała robotę płacić za uszkodzenia wynikające przez zły chip tuning, DPF i turbina w 3.0 TDI to nie są najtańsze części nie wspominając o słupku….

  3. Nigdy nie bedzie dobrze jak w necie przed obejrzeniem tego odcinka wyskakuje ci reklama walizki z komputerem w srodku do robienia samodzielnego profesjonalnego cziptuningu bez treningu. Po prostu kupujesz i stajesz sie mechanikiem…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *