Idąc za ciosem Q&A opowiem Wam moja historie praktycznie od początku.
Oczywiście forma YT wymaga wielu skrótów ale najważniejsze elementy tej układanki zobaczycie zaraz.
O wielu wspaniałych osobach (Maciek N, Tomek i Marcin W, Czrząszczu, Radek, Bartek K. i wielu innych którzy mi pomagali wspomniałem króciutko albo wcale) ale inaczej ten odcinek trwał by kilka godzin. Jak było i ile dla mnie znaczycie wiecie sami najlepiej.
Jak mogłem streściłem to maksymalnie. Zapraszam do oglądania
Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.
Related
24 thoughts on “Jak zostałem tunerem – historia TUNE-UP | #Chiptuning od kuchni”
Teraz to wiem kim jesteś pełny szacun dla ciebie 👍 👍 od 2016r działam w tym temacie a od 7roku życia w mechanice 😀 pozdr i życzę samych sukcesów 🔥🔥🔥🍻
Byłem w Tune-up w 2013 roku z Passatem AVB. Te uzyskane 140 KM i 322 Nm dawały mi radość z jazdy tym autem do 2020 roku! Tamten chiptuning to była chyba najlepiej wydana przeze mnie kasa w kwestii motoryzacji. Teraz niestety mam wolnossącą benzynę 2.0l i – przy wszystkich jej zaletach – męczy mnie to, że nie można jej podnieść mocy.
Dziękuję za ten odcinek, bardzo poruszający z przesłaniem. Trzy lata temu tuningowalem BMW E87 w Dynasofcie. Wojtek świetny gość na pierwszy rzut oka niepozorny z ogromną wiedzą. Pozdrawiam.
Omg…na trakcie sw Wojciecha robiles moje pierwsze tdi…program i wtryski 216 !pamietam jak dzis jak byłem podjarany skokiem mocy z 90KM w Passacie (ofc)! Pozdro. Kacza;)
Oj z Tym polonezem to Motobieda by uznał żeś chyba był naćpany albo coś skoro mówisz że to auto sprawiało ci frajdę i że było BEZ AWARYJNE 😀 A tak na poważnie to uwielbiam słuchać takich Historii, Ehhh mnie niestety nigdy nie było dane w młodych lub dziecięcych latach wsiąść za kierownicę, Pierwszy raz w życiu dane mi było poprowadzić auto dopiero gdzieś w wiek 20 lat SERIO, Wcześniej to niestety w rodzinie nie było u mnie nigdy samochodu bo prawie nikt u nas nie miał praw jazdy(Ojciec zmarł gdy miałem 3 lata a mama nigdy nie prowadziła i nie miała prawka a w rodzinie to tylko jeden brat miał prawko ale wyjechał za granicę. Wszyscy moi rówieśnicy to już w 3 kl podstawówki mieli jeździć autem i traktorem: D a motor lub motorynkę miał prawie każdy a mi niestety nigdy mama nie pozwalała. A miłością do motoryzacji zaraziłem się dopiero w wieku 23 lat gdy zakupiłem swoje pierwsze Auto a był to (jak żeby inaczej gdy mieszka się na wsi) WV golf Mk 3 z pancernym dosłownie 1.9 TDI z 1 90 km i wtedy zaczęło się dostrzegać samochody więcej niż Wozidła z 4 kołami i kierownicą które mają posłużyć do zawiezienia tyłka z punktu A do punktu B Ahh przyznam się bez bicia nie za specjalnie o niego dbałem ale jedno trzeba powiedzieć, |Psło się w nim wiele począwszy od rdej konsumującej resztki progów i natkoli po przez układ wspomagania oraz sprzęgło skończywszy na układzie hamulcowym ale silnik działał bez zarzutu i nawet o zgrozo miał moc fabryczną, Licznik twierdził że miał przejechane 257 tysięcy ale na pewno miał ponad milion, Miałem go prawie 3 lata ale niestety był już w takim stanie (prócz silnika) że musiałem go zezłomować. Obecnie posiadam Audi 80 B 4 z 26 V 6 Quattro do zimowego szusowania bokiem Audi A 3 8L1,8 T 180 koni z cipowane na 180 też w quattro i w Grudniu zakpiłem A 4 B 5 1,9 TDI 110 Afn do jeżdżenia głównie do pracy
Kurde takie marzenie na przyszłość właśnie zostać tunerem… póki co za niedługo matura (kwalifikacje mechanika zdane) I chyba trzeba szukać pracy. Niestety w rejonie moim np zakładów tuningowyh nie ma żeby się coś zacząć uczyć….
Pamietam nieprzespane noce na forach i posty ludzi – aligator z dynosoftu , rob555 przecierali sciezki na temat turbin, pomp oraz slynne wtryski od cowboya itp. Mialem w latach 2005-2013 golfa 3 tdi kombi 1z tez cos sam dłubałem i duzo z vwgolf.pl forum czerpałem wiedzy od Roberta z tune up miedzy innymi. Stare dobre czasy i proste pierwsze TDI.pozdrawiam
Na początku pomyślałem "Eee długi i pewnie nudny film, szukam coś hardkor z chiptuningu" … ale po dzisiejszej subskrypcji kanału i obejrzeniu wielu tu filmów, postanowiłem powrócić do tego odcinka, i nie żałuję, seriooo meeega odcinek, ta cała historia od A do Z, ten przykry bardzo incydent związany z pożarem całego dobytku gdzie w tym momencie sam odczułem jak mogłeś się czuć, pokazałeś, że nie ma co się poddawać i wywalczyłeś swój sukces i spełnienie marzeń… Obu takich ludzi jak ty i takich filmów było więcej na polskim YT, serio tak się wczułem w tą opowiadaną przez Ciebie twą historie i w ten film, że te prawie pół godziny mogę komuś opowiedzieć nie pomijając żadnego etapu tej opowieści, na tyle się od samego początku oglądało z ciekawością i wsłuchiwało w każde zdanie, że nie muszę oglądać tego odcina drugi raz👌 pozdrawiam
Ciekawa pogadanka. Jak to mówia kiedyś było jakoś lepiej. Miałem ok 20 lat temu cordobę ale 5 drzwi i tylko skromne 1.6 Ale lotka fejkowa od supry z tyłu siedziała. Springi H&R i felga 17. Na tamte czasy było to juz sporo.
Teraz to wiem kim jesteś pełny szacun dla ciebie 👍 👍 od 2016r działam w tym temacie a od 7roku życia w mechanice 😀 pozdr i życzę samych sukcesów 🔥🔥🔥🍻
Byłem w Tune-up w 2013 roku z Passatem AVB. Te uzyskane 140 KM i 322 Nm dawały mi radość z jazdy tym autem do 2020 roku! Tamten chiptuning to była chyba najlepiej wydana przeze mnie kasa w kwestii motoryzacji. Teraz niestety mam wolnossącą benzynę 2.0l i – przy wszystkich jej zaletach – męczy mnie to, że nie można jej podnieść mocy.
Pewnego dnia bede najlepszy w chiptiunigu na sale światową Pozdrawiam Z końca 2021r 🙂
Jesteś debesćak. Nie zmieniaj się😉
Dziękuję za ten odcinek, bardzo poruszający z przesłaniem. Trzy lata temu tuningowalem BMW E87 w Dynasofcie. Wojtek świetny gość na pierwszy rzut oka niepozorny z ogromną wiedzą. Pozdrawiam.
Omg…na trakcie sw Wojciecha robiles moje pierwsze tdi…program i wtryski 216 !pamietam jak dzis jak byłem podjarany skokiem mocy z 90KM w Passacie (ofc)! Pozdro. Kacza;)
Fajny materiał,daje do myślenia!
Jak podesłał bym ci moją mapę od tdi to ogarną byś ją i jaki koszt ? pisz na pompatdi@interia.pl
Pamiętam jak się wtedy paliło. autobusem do albo ze szkoły do samochodówki jechałem już nie pamiętam, ale pamiętam tą kupę dymu…
Oj z Tym polonezem to Motobieda by uznał żeś chyba był naćpany albo coś skoro mówisz że to auto sprawiało ci frajdę i że było BEZ AWARYJNE 😀 A tak na poważnie to uwielbiam słuchać takich Historii, Ehhh mnie niestety nigdy nie było dane w młodych lub dziecięcych latach wsiąść za kierownicę, Pierwszy raz w życiu dane mi było poprowadzić auto dopiero gdzieś w wiek 20 lat SERIO, Wcześniej to niestety w rodzinie nie było u mnie nigdy samochodu bo prawie nikt u nas nie miał praw jazdy(Ojciec zmarł gdy miałem 3 lata a mama nigdy nie prowadziła i nie miała prawka a w rodzinie to tylko jeden brat miał prawko ale wyjechał za granicę. Wszyscy moi rówieśnicy to już w 3 kl podstawówki mieli jeździć autem i traktorem: D a motor lub motorynkę miał prawie każdy a mi niestety nigdy mama nie pozwalała. A miłością do motoryzacji zaraziłem się dopiero w wieku 23 lat gdy zakupiłem swoje pierwsze Auto a był to (jak żeby inaczej gdy mieszka się na wsi) WV golf Mk 3 z pancernym dosłownie 1.9 TDI z 1 90 km i wtedy zaczęło się dostrzegać samochody więcej niż Wozidła z 4 kołami i kierownicą które mają posłużyć do zawiezienia tyłka z punktu A do punktu B Ahh przyznam się bez bicia nie za specjalnie o niego dbałem ale jedno trzeba powiedzieć, |Psło się w nim wiele począwszy od rdej konsumującej resztki progów i natkoli po przez układ wspomagania oraz sprzęgło skończywszy na układzie hamulcowym ale silnik działał bez zarzutu i nawet o zgrozo miał moc fabryczną, Licznik twierdził że miał przejechane 257 tysięcy ale na pewno miał ponad milion, Miałem go prawie 3 lata ale niestety był już w takim stanie (prócz silnika) że musiałem go zezłomować. Obecnie posiadam Audi 80 B 4 z 26 V 6 Quattro do zimowego szusowania bokiem Audi A 3 8L1,8 T 180 koni z cipowane na 180 też w quattro i w Grudniu zakpiłem A 4 B 5 1,9 TDI 110 Afn do jeżdżenia głównie do pracy
Jesteś najlepszy wszystko tłumaczysz jak to robisz i jakie wyniki osiągasz rób to co robisz masz fanów !!!!
Fajny materiał z nutą nostalgii. Aż się nie mogę doczekać kiedy wkońcu cie poznam lub chociaż mój O1T😄
Kurde takie marzenie na przyszłość właśnie zostać tunerem… póki co za niedługo matura (kwalifikacje mechanika zdane) I chyba trzeba szukać pracy. Niestety w rejonie moim np zakładów tuningowyh nie ma żeby się coś zacząć uczyć….
super film gratulacje tak trzymaj
Szacun 👍
Pamietam nieprzespane noce na forach i posty ludzi – aligator z dynosoftu , rob555 przecierali sciezki na temat turbin, pomp oraz slynne wtryski od cowboya itp. Mialem w latach 2005-2013 golfa 3 tdi kombi 1z tez cos sam dłubałem i duzo z vwgolf.pl forum czerpałem wiedzy od Roberta z tune up miedzy innymi. Stare dobre czasy i proste pierwsze TDI.pozdrawiam
Na początku pomyślałem "Eee długi i pewnie nudny film, szukam coś hardkor z chiptuningu" … ale po dzisiejszej subskrypcji kanału i obejrzeniu wielu tu filmów, postanowiłem powrócić do tego odcinka, i nie żałuję, seriooo meeega odcinek, ta cała historia od A do Z, ten przykry bardzo incydent związany z pożarem całego dobytku gdzie w tym momencie sam odczułem jak mogłeś się czuć, pokazałeś, że nie ma co się poddawać i wywalczyłeś swój sukces i spełnienie marzeń… Obu takich ludzi jak ty i takich filmów było więcej na polskim YT, serio tak się wczułem w tą opowiadaną przez Ciebie twą historie i w ten film, że te prawie pół godziny mogę komuś opowiedzieć nie pomijając żadnego etapu tej opowieści, na tyle się od samego początku oglądało z ciekawością i wsłuchiwało w każde zdanie, że nie muszę oglądać tego odcina drugi raz👌 pozdrawiam
Bardzo poruszył mnie wątek cordoby.
Przecież to kamień węgielny twojej działalności.
Super historia! Jaką szkołę tuningu pan poradzi? Dziękuje.
Końcówka najlepsza ! Pozdrawiam serdecznie rowniez!
Lubie ludzi, którzy zbudowali sobie GAZPROM.
2.5 crd co ty na to?
jestes wielki , pozdrawiam z podhala
Ciekawa pogadanka. Jak to mówia kiedyś było jakoś lepiej. Miałem ok 20 lat temu cordobę ale 5 drzwi i tylko skromne 1.6 Ale lotka fejkowa od supry z tyłu siedziała. Springi H&R i felga 17. Na tamte czasy było to juz sporo.