Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Elektryk z Dojazdem
Hej
W weekend bylismy na 1szej eliminacji RMPZ z którego relację zobaczycie najprawdopodobniej za tydzien wiec dziś taki lajtowy VLOG z chiptuningu bardzo popularnego silnika BMW 2.0D N47 bo bylo ciężko z czasem by coś wiecej nakrecic 😉
Były male problemy ale finalnie przyrost całkiem elegancki 💪
W kwestii Chip Tuningu i firmy TUNE-UP :
https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk
Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.
Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
37 odpowiedzi na “Bmw F30 320D w poszukiwaniu mocy | chiptuning od kuchni”
😀😀😀
😝 ρ尺oΜ𝐎ᔕᗰ
Czy silnik poliftowy B47 jest wolny od wad rozrządu i napędu pompy?
Olej w kablach…. Posiadacze M271 pewnie oglądają to z politowaniem i spoglądają na półkę cewek walków (one ciekną) sond lambda zalanych olejem (one padają).
Myślicie, że warto interesować się F30 320/318d? Rok 2012/13? Czy lepiej zainteresować się kupnem e92 330d?
Jak 2-ka z przodu jest to już śmierdząca sprawa 😂😂😂 widac ze duzy talent w temacie i doświadczenie przekłada się na rozsądek . Pozdrawiam moj ulubiony kanał 😀
mój ma 530tysiecy pierwszy łańcuch i śmiga ale nigdy nie robi więcej jak 8tkm na oleju
M47n2 bez dpf, tez wersja na benelux 150km ze 163. Po sofcie 200/415, po zmianie dolotu i ic 210/430- zrobione juz 40kk i smiga jak zla. Dalej niestety juz blokuje turbo mitsu.
Robert to nie jest mapa doładowania tylko limiter po atmosferze (6.33).
Szanuje za płyte TACONAFIDE
Widziałem już taki przypadek z olejem napędowym w sterowniku. Idzie to z pompy od zbiornika i przepycha olej przez czujnik przewodami pod izolacja. Polecam zrobić bo sterownik poleci.
👍
Witam Panie Robercie czy słyszał pan lub mial styczność z wyrobami firmy Melett ( turbiny) ?
najważniejsze żeby było bezpiecznie 🙂 u mnie seria wyszła 180KM 400nm a po programie 218KM i 450nm
PS rozrząd przy około 120 tys km (oryginał) grzechotał i wymieniłem. pozdrawiam
Wiadomo, że zawsze ktoś zrobi lepszy wynik, ale czy warto kruszyć kopie o przyrost, który wpływa negatywnie na silnik i nie wnosi za wiele do końcowego efektu? Zdecydowanie nie. Przyrost momentu o 70 Nm jest odczuwalny. 😉
To dobrze że ten rozrzad przeskoczył o ząbek a nie o 2 😃
9:57 czyżby M5 E60 przejechało obok warsztatu ?
Ja też ładnie rysuje kreski
Witaj Robercie Pozdrawiam 🙂👍
Nie wiedziałem, że WARDĘGA siedzi w chip tuningu. Skrócenie włosów i brody na plus.
Jaka będzie różnica w koniach i niutach przy pomiarach wykonanych przy 15 i 30 stopniach C?
2 z przodu zawsze lepiej wyglada.
Nie ma co męczyć za bardzo używanych nie wiadomo jak silników.
Allroad C7 jest bardzo dobrym przykładem co można wycisnąć z używanego silnika, po drobnych ( grubych ) naprawach.
Może była drobna wada napinaczy rozrządu i dlatego wystarczyło drobne zużycie łańcucha i ślizgów oraz długie zejście z obrotów i cyk – rozrząd zmienił swoje punkty.
Fajna robota. Co tutaj było użyte do podglądu danych rzeczywistych?
Warto byłoby zajrzeć do kolektora bo pewnie zawalony nagarem
Twoja kreacja w tym programie przypomniała mi film ,,Powrót do przyszłości'' W pierwszej części Marty McFly miał podobną kamizelkę
Robercie a co w sytuacji gdy nie ma backupa a sterownik " się wysra" ile czasu zajmuje przywrócenie go do stanu pierwotnego i jak wygląda jego naprawa? Pozdrawiam
Dziękuję za film oraz wiedzę 🙂
ogólnie 2.0 d w BMW to jakieś nieporozumienie
No z B47 też bym uważał . Nie ważne czy ma 130 czy 260 kkm .Potrafi bezobjawowo …. się rozlecieć . W sumie to trochę poprawione N47 . Że niby mniej wibracji z dołu i bla bla takie tam pierdoły . No pompa oleju więcej pompuje bo ma inną zębatkę . Jeszcze 2 tygodnie i wyciągam piec na wymianę łańcuchów . Może nie rozleci sie do tego czasu . Start-stop zabija .
Raczej w poszukiwaniu zmielonej panewki . Może jakieś M140i ? Chętnie oglądnę B58
Mam ten silnik w F11.seria wyszła 177 ze 184.Po chipie 212/440 lecz niestety po dynamicznej jezdzie i podpięciu diagnostyki juz przy mocy 212 wywalało błąd "zbyt wysokiej temperatury powietrza doładowanego".cała ekologia na miejscu.Więc osoby robiące ten silnik na 220,a nawet słyszałem o 230 chyba nie wiedzą jak tam się wszystko gotuje pod maską…a pozniej opinie,ze F-ki sa takie latwopalne 🙂
czy taki zabieg ma większy wpływ na działanie egr'a? Ta jednostka napędowa ma krytyczne wręcz wady z chłodniczką.
3:21 "bardzo fajne widać" to się pośmialiśmy …
W N57 615 stopni max podczas wypalania DPF-a. To w tym przypadku będzie tak jakby wypalał się non stop ?
Jak to wpływa na egr I dpf ?
Chyba jak będę w Polsce na urlopie to podjadę swoją A4 tfsi na sprawdzenie kreski , może zaraz jakiś film byś zrobił hehe
W f30 Helmuty zabraniają chip tuninga bo rozrząd z plasteliny jest zrobiony 😂😂