Ładowanie…

Chip Tuning Warszawa

Chiptuning Warszawa - Zwiększenie mocy silnika, Eco-tuning - modyfikacje, tuning silnika.
Kontakt

Bmw F30 320D w poszukiwaniu mocy | chiptuning od kuchni



Hej
W weekend bylismy na 1szej eliminacji RMPZ z którego relację zobaczycie najprawdopodobniej za tydzien wiec dziś taki lajtowy VLOG z chiptuningu bardzo popularnego silnika BMW 2.0D N47 bo bylo ciężko z czasem by coś wiecej nakrecic 😉

Były male problemy ale finalnie przyrost całkiem elegancki 💪

W kwestii Chip Tuningu i firmy TUNE-UP :
https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

37 thoughts on “Bmw F30 320D w poszukiwaniu mocy | chiptuning od kuchni

  1. M47n2 bez dpf, tez wersja na benelux 150km ze 163. Po sofcie 200/415, po zmianie dolotu i ic 210/430- zrobione juz 40kk i smiga jak zla. Dalej niestety juz blokuje turbo mitsu.

  2. najważniejsze żeby było bezpiecznie 🙂 u mnie seria wyszła 180KM 400nm a po programie 218KM i 450nm
    PS rozrząd przy około 120 tys km (oryginał) grzechotał i wymieniłem. pozdrawiam

  3. Wiadomo, że zawsze ktoś zrobi lepszy wynik, ale czy warto kruszyć kopie o przyrost, który wpływa negatywnie na silnik i nie wnosi za wiele do końcowego efektu? Zdecydowanie nie. Przyrost momentu o 70 Nm jest odczuwalny. 😉

  4. 2 z przodu zawsze lepiej wyglada.
    Nie ma co męczyć za bardzo używanych nie wiadomo jak silników.
    Allroad C7 jest bardzo dobrym przykładem co można wycisnąć z używanego silnika, po drobnych ( grubych ) naprawach.

    Może była drobna wada napinaczy rozrządu i dlatego wystarczyło drobne zużycie łańcucha i ślizgów oraz długie zejście z obrotów i cyk – rozrząd zmienił swoje punkty.

  5. Robercie a co w sytuacji gdy nie ma backupa a sterownik " się wysra" ile czasu zajmuje przywrócenie go do stanu pierwotnego i jak wygląda jego naprawa? Pozdrawiam

  6. No z B47 też bym uważał . Nie ważne czy ma 130 czy 260 kkm .Potrafi bezobjawowo …. się rozlecieć . W sumie to trochę poprawione N47 . Że niby mniej wibracji z dołu i bla bla takie tam pierdoły . No pompa oleju więcej pompuje bo ma inną zębatkę . Jeszcze 2 tygodnie i wyciągam piec na wymianę łańcuchów . Może nie rozleci sie do tego czasu . Start-stop zabija .

  7. Mam ten silnik w F11.seria wyszła 177 ze 184.Po chipie 212/440 lecz niestety po dynamicznej jezdzie i podpięciu diagnostyki juz przy mocy 212 wywalało błąd "zbyt wysokiej temperatury powietrza doładowanego".cała ekologia na miejscu.Więc osoby robiące ten silnik na 220,a nawet słyszałem o 230 chyba nie wiedzą jak tam się wszystko gotuje pod maską…a pozniej opinie,ze F-ki sa takie latwopalne 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!