Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Audi A7 3.0TDI CHIPTUNING auta z przebiegiem ponad ćwierć miliona km ! – Vlog | Chiptuning od kuchni

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Cześć
Dziś vlogowo – sorry za migotanie ale nie ogarnąłem ze go-pro z LEDami się gryzie … odcinek z chipowania
ładniejszej wersji genialnego auta jakim jest A6 czyli AUDI A7 z silnikiem 3.0TDI 245KM.
Jak sie podobało łapka w gore i dawajcie znać w komentach co o takiej formule myslicie to postaram się
chociaż kilka razy w mc pościć taki materiał po za regularnymi odcinkami 🙂
milej niedzieli…a własciwie tych kilku chwil ktore z niej zostały 😉

www.tune-up.pl – moja fabryka mocy zapraszam !

_____________________________________________
Montaż i realizacja: http://www.yourstorystudio.pl

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

45 odpowiedzi na “Audi A7 3.0TDI CHIPTUNING auta z przebiegiem ponad ćwierć miliona km ! – Vlog | Chiptuning od kuchni”

  1. Tył A7 wygląda tak, jakby do coupe z elegancką i płynną linią dachu ktoś przykleił ciężki wizualnie tył po topornym tuningu. Jest to niespójne, bo ma się to do siebie jak wytrawne wino do karkówki z golonką. I przez to tył wygląda to tak, że linia dachu biegnie sobie łagodnie, i nagle pod koniec "wali" w ziemię swoim wizualnym środkiem ciężkości. Stąd ta krytyka wyglądu się wzięła. Trudno ukryć że Niemcy mają "talent" do topornego i nieco 'gburowatego' (pasywno-agresywnego) designu.

  2. Dlaczego wyłączać auto startstop? Dla ogarniętych użytkowników to super sprawa. Ewentualnie nie da się zrobić ograniczeń dla tego systemu? Żeby po zjeździe z autostrady na bramkach się nam nie wyłączył na przykład.
    Pozdro

  3. Czemu niby wersja na 1 turbinie jest mniej awaryjna od wersji biturbo? W biturbo mamy tipa i tu jest juz duzy plus gdzie chiptuning nie jest dla niej straszny. Ciekawe jak stronic zniesie taka ilosc NM. A reszta to chyba to samo. Rozrzad zalezne jak kto olej zmienia bo sa przypadki po 100 tkm a sa i po 300 tkm, reszta tak samo wyciek z gornej misy, podkladki pod wtryskami, wyciek plynu chlodzacego, wszystkie te problemy dotycza tak samo wersji na jednej jak i na 2 turbinach.

  4. Przestań przepraszać jak pracujesz u siebie na warsztacie 😉 ludzie zrozumieją, po prostu rób swoje a to że przy okazji chcesz się podzielić tym co robisz za darmo to każdy powinien zapytać – przepraszam czy mogę podpatrzeć?;) Pozdrawiam

  5. Świetny materiał. Juz zasubskrybowałem. Mam a6 c7 bitdi. Dlaczego jest gorsze od pojedynczej turbiny. Na ile bezpiecznie można go zrobić i jakie są koszta. Pozdrawiam i czekam na więcej 👍🏻

  6. Niuty ladnie rowno.. 😂 😂 Prawie jak turbobenia. Pozdrawiam, zdrowia I dziekuje za namiary na speca od moich przypadkow.. PS. 0.7 braklo do czwórki z przodu ale to win a TD0419THRE bo wstaje jak wsiekly pies bez kaganca

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Call Now ButtonZadzwoń!