Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Audi A6 3.0 BiTDI – ile daje CHIPTUNING na nowych wtryskach | finał nierównej walki

Audi A6 3.0 BiTDI -  ile daje CHIPTUNING na nowych wtryskach | finał nierównej walki

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Cześć to już ostatnia cześć vlogowa ze zmagań z moja lodówka. Wstępna diagnoza nie była zła ale okazałą się nie pełna do …

Ściągniete z Youtube

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

28 odpowiedzi na “Audi A6 3.0 BiTDI – ile daje CHIPTUNING na nowych wtryskach | finał nierównej walki”

  1. Koszty jak z kosmosu wtryski padły ledwo po dotarciu ech
    Ja ostatnio sprzedałem w 211 320cdi przebieg na zegarze 440 tys gdzie kupiłem od handlarza pod Kielcami i miał wtedy 280 tys no i …
    Depczesz mu ile wlezie i dymka nie puścił 2003 rok bez DPF.
    Ale dbałem o niego dopiero paliwo było i dodatki…

  2. Ta audica to kocur, nigdy jakoś nie podobały mi się allroady czy jak to się tam pisze. Ale ta wymiata, kolor i przede wszystkim 3.0biTdi. Kupiłem w tamtym roku f11 i powiem szczerze że żałuję, mogłem rozejrzeć się za taką kocicą. Robert niezły pocisk 400 klaczy w rodzinnym aucie to będzie micha się cieszyć 😀😁 Pozdrawiam

  3. Chore czasy w motoryzacji nastały by tak swierze autonna start wymagało takiego wkładu praca i pieniędzy. Kiedyś czlowiek kupując tak swierze 1.9 jeździł i jeździł ciesząc się bezawaryjnością.

  4. Wow nowiutkie audi ze znikomym przebiegiem nie kopci:)??no to tak samo jak moje 22 letnie mondeo :)z 380kkm nalotu
    Dpf to bezpiecznik ktory mowi ze silnikowi cos dolega.

  5. Ten sam model wyszedł po hamowaniu 398KM, olej wymiana raz w roku, oczywiście zimą odpalanie tylko po nagrzaniu silnika po przez wymuszony obieg podgrzanego płynu chłodniczego, bardzo dobra robota. Pozdrawiam

  6. Ja mam C6 3.0tdi BMK 224KM tiptronic
    Robiłem wtryski i moge powiedzieć ze tylko i wyłącznie orginał Bosch 6000zl
    W regenerowane sie niema co bawić.
    Rozrząd zrobiłem 5000zl i nowe turbo 4000zl
    Zrobiłem też niedawno program na 273KM ekologie zostawiłem a seria wydmuchała aż 239KM
    W C7 już raczej bawił się nie będę chyba że nową z jakąś gwarancją albo używane do 50tys km reszta to wszystko do roboty trzeba mieć 30tys na pakiet startowy.
    Mam c6 i mogę bezstresowo walić kilometry teraz… wiadomo c7 nowsza ładniejsza ale cóż.

  7. A już się zastanawiałem żeby zmienić Hondę na Vaga ostatnio. Nie mówie ze Honda sie nie spuje lecz moje zdanie jednak podtrzymuję Vag to szit. Wielu ludzi sie ze mną nie zgodzi, ale mam w nosie ich opinie. Gust jak dupa wiadomo

  8. Kupic japonca i bez problemów jeździć np Accorda 2.4 i spokój. Ale w pl jest jeszcze cos takiego ze tylko audi i bmw wtedy jesteś gość. Pracuje w de nawet niemcy mówią ze nowe bmw,audi to szroty i mega drogie naprawy. Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Call Now ButtonZadzwoń!