Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.
Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.
Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.
Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.
Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.
Related
28 thoughts on “Audi A6 3.0 BiTDI – ile daje CHIPTUNING na nowych wtryskach | finał nierównej walki”
Koszty jak z kosmosu wtryski padły ledwo po dotarciu ech Ja ostatnio sprzedałem w 211 320cdi przebieg na zegarze 440 tys gdzie kupiłem od handlarza pod Kielcami i miał wtedy 280 tys no i … Depczesz mu ile wlezie i dymka nie puścił 2003 rok bez DPF. Ale dbałem o niego dopiero paliwo było i dodatki…
Ta audica to kocur, nigdy jakoś nie podobały mi się allroady czy jak to się tam pisze. Ale ta wymiata, kolor i przede wszystkim 3.0biTdi. Kupiłem w tamtym roku f11 i powiem szczerze że żałuję, mogłem rozejrzeć się za taką kocicą. Robert niezły pocisk 400 klaczy w rodzinnym aucie to będzie micha się cieszyć 😀😁 Pozdrawiam
Chore czasy w motoryzacji nastały by tak swierze autonna start wymagało takiego wkładu praca i pieniędzy. Kiedyś czlowiek kupując tak swierze 1.9 jeździł i jeździł ciesząc się bezawaryjnością.
Wow nowiutkie audi ze znikomym przebiegiem nie kopci:)??no to tak samo jak moje 22 letnie mondeo :)z 380kkm nalotu Dpf to bezpiecznik ktory mowi ze silnikowi cos dolega.
Robert jest geniuszem, ps. To co niszczy silniki to: Niestety jakość paliwa i to w dużym stopniu, nie wspominając o krótkich przelotnych wypraw po mieście
Ten sam model wyszedł po hamowaniu 398KM, olej wymiana raz w roku, oczywiście zimą odpalanie tylko po nagrzaniu silnika po przez wymuszony obieg podgrzanego płynu chłodniczego, bardzo dobra robota. Pozdrawiam
Ja mam C6 3.0tdi BMK 224KM tiptronic Robiłem wtryski i moge powiedzieć ze tylko i wyłącznie orginał Bosch 6000zl W regenerowane sie niema co bawić. Rozrząd zrobiłem 5000zl i nowe turbo 4000zl Zrobiłem też niedawno program na 273KM ekologie zostawiłem a seria wydmuchała aż 239KM W C7 już raczej bawił się nie będę chyba że nową z jakąś gwarancją albo używane do 50tys km reszta to wszystko do roboty trzeba mieć 30tys na pakiet startowy. Mam c6 i mogę bezstresowo walić kilometry teraz… wiadomo c7 nowsza ładniejsza ale cóż.
A już się zastanawiałem żeby zmienić Hondę na Vaga ostatnio. Nie mówie ze Honda sie nie spuje lecz moje zdanie jednak podtrzymuję Vag to szit. Wielu ludzi sie ze mną nie zgodzi, ale mam w nosie ich opinie. Gust jak dupa wiadomo
Kupic japonca i bez problemów jeździć np Accorda 2.4 i spokój. Ale w pl jest jeszcze cos takiego ze tylko audi i bmw wtedy jesteś gość. Pracuje w de nawet niemcy mówią ze nowe bmw,audi to szroty i mega drogie naprawy. Pozdrawiam
😀😀😀
Odpalił
Marzenie taka fura
Koszty jak z kosmosu wtryski padły ledwo po dotarciu ech
Ja ostatnio sprzedałem w 211 320cdi przebieg na zegarze 440 tys gdzie kupiłem od handlarza pod Kielcami i miał wtedy 280 tys no i …
Depczesz mu ile wlezie i dymka nie puścił 2003 rok bez DPF.
Ale dbałem o niego dopiero paliwo było i dodatki…
Hey, oczyściliście bak i przewody paliwowe?
czyli zostało bez ustrojstwa w wydechu? tak zrozumiałem oglądając film 😉
Fajnie by było podać kosztorys takiej grubej pracy .
Polecić panów którzy robili chyba że to w twoim warsztacie wszystko było robione 👍
A ja mam pytanie, jak doszło do powstania takich temperatur w silniku?
Jaki to rocznik wgl? Chyba nie było mówione albo przegapiłem
Zrobić można ale………. nic za darmo to oczywiste 🙂
Bardzo ładny wynik. Oby służyła teraz 😝
Ta audica to kocur, nigdy jakoś nie podobały mi się allroady czy jak to się tam pisze. Ale ta wymiata, kolor i przede wszystkim 3.0biTdi. Kupiłem w tamtym roku f11 i powiem szczerze że żałuję, mogłem rozejrzeć się za taką kocicą. Robert niezły pocisk 400 klaczy w rodzinnym aucie to będzie micha się cieszyć 😀😁 Pozdrawiam
Chore czasy w motoryzacji nastały by tak swierze autonna start wymagało takiego wkładu praca i pieniędzy. Kiedyś czlowiek kupując tak swierze 1.9 jeździł i jeździł ciesząc się bezawaryjnością.
Wow nowiutkie audi ze znikomym przebiegiem nie kopci:)??no to tak samo jak moje 22 letnie mondeo :)z 380kkm nalotu
Dpf to bezpiecznik ktory mowi ze silnikowi cos dolega.
czy to nie jest ten motor, który ma regulator ciśnienia oleju na wolnych obrotach i może paść w każdej chwili i zacieramy silnik?
Robert jest geniuszem,
ps. To co niszczy silniki to:
Niestety jakość paliwa i to w dużym stopniu, nie wspominając o krótkich przelotnych wypraw po mieście
Ten sam model wyszedł po hamowaniu 398KM, olej wymiana raz w roku, oczywiście zimą odpalanie tylko po nagrzaniu silnika po przez wymuszony obieg podgrzanego płynu chłodniczego, bardzo dobra robota. Pozdrawiam
Kurde, dalej brzmi jak diesel 😅
2:20 czyli nie tylko lpg niszczy gniazda
Złomiarz
Czy remont głowic bez ruszenia dołu to normalna rzecz ?
Ja mam C6 3.0tdi BMK 224KM tiptronic
Robiłem wtryski i moge powiedzieć ze tylko i wyłącznie orginał Bosch 6000zl
W regenerowane sie niema co bawić.
Rozrząd zrobiłem 5000zl i nowe turbo 4000zl
Zrobiłem też niedawno program na 273KM ekologie zostawiłem a seria wydmuchała aż 239KM
W C7 już raczej bawił się nie będę chyba że nową z jakąś gwarancją albo używane do 50tys km reszta to wszystko do roboty trzeba mieć 30tys na pakiet startowy.
Mam c6 i mogę bezstresowo walić kilometry teraz… wiadomo c7 nowsza ładniejsza ale cóż.
Co w końcu się stało z DPF ? Wymieniony na inny czy modyfikacja bez magicznego ustrojstwa?
A już się zastanawiałem żeby zmienić Hondę na Vaga ostatnio. Nie mówie ze Honda sie nie spuje lecz moje zdanie jednak podtrzymuję Vag to szit. Wielu ludzi sie ze mną nie zgodzi, ale mam w nosie ich opinie. Gust jak dupa wiadomo
Będziesz podwyższał ciśnienie oleju na biegu jałowym w sterowniku silnika ?
👌👍
Kupic japonca i bez problemów jeździć np Accorda 2.4 i spokój. Ale w pl jest jeszcze cos takiego ze tylko audi i bmw wtedy jesteś gość. Pracuje w de nawet niemcy mówią ze nowe bmw,audi to szroty i mega drogie naprawy. Pozdrawiam
Dobrze widzę tam z tyłu? Macie priusa na warsztacie? Co się zepsuło? Może jakiś odcinek? 😀