Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

ABC Tuningu – w poszukiwaniu mocy w silniku

ABC Tuningu - w poszukiwaniu mocy w silniku

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



ABC Tuningu a dzisiaj poszukiwaniu mocy w silniku. Umarło wam parę koni? W tym odcinku powiem wam gdzie szukać.
Udostępnijcie jak się podobało!

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

Na końcu wyniki konkursu ogladajcie 😉

———————————————————-

Prostowniki:
http://na.allegro.pl/prostowniki

Akumulatory:
http://na.allegro.pl/akumulatory

———————————————————-
Wbijajcie na FB naszego Warsztatu
———————————————————————
https://www.facebook.com/m4kwarsztat/
———————————————————————
Link do sklepu z nieśmiertelnymi narzędziami z marki Rooks Garage
———————————————–
https://na.allegro.pl/simitec
———————————————–

——————————————————–
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Oraz nasz dostawca części używanych
————————————
http://panta.gda.pl
______________________

No i oczywiście zaglądajcie na Tune up
—————————————————————————————–
https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk/?fref=ts
—————————————————————————————-

Ściągniete z Youtube

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

40 odpowiedzi na “ABC Tuningu – w poszukiwaniu mocy w silniku”

  1. Świetna praca nad kanałem, mój szanowny imienniku! Dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy i jako kompletny laik wiem że bez nich miałbym spore problemy przy kupnie i utrzymaniu samochodu, brawo!
    Jednakże jest jedna rzecz której nie mogę zignorować… Jak Ty wymawiasz obcojęzyczne wyrazy i imiona?! W pierwszym odcinku o kupnie samochodów "Air Bag" tutaj "Ezio"…. To drugie mogę zrozumieć bo to włoskie imię ale angielski to nie jakiś sekretny język zapomnianej przez świat sekty religijnej tylko jeden z najpopularniejszych języków świata i malutki wysiłek włożony w naukę poprawnej wymowy zaowocuje znaczną poprawą jakości przekazu. Do czego serdecznie zachęcam!
    Pozdrawiam serdecznie!

  2. Czy modyfikacja lamp jest w Polsce dozwolona? Np. Wstawienie ledowych pasków w lampy do jazdy dziennej lub ringów na soczewkę? Czy można na czymś takim jeździć legalnie w dzień?

  3. Michu ja tak trochę z innej bajki ale mam pytanie co sadzisz o kole zapasowy w spreju ja i mój kumpel mieliśmy taką sytuację że po zastosowaniu takiego typu "naprawy" podczas jazdy wybuchła mi opona na rancie a wcześniejszą usterkę miałem na górnej części opony pozdrawiam

  4. Sory za komentarz trochę nie do filmu ale chciałem zapytać czy macie może w planach testy żarówek halogenowych różnych marek i pokazać różnice zwykłej do tzw. "xenon look"

  5. Nie no co Ty? Małych silników sie nie kręci? https://www.facebook.com/pg/chiptuning.gdansk/photos/?tab=album&album_id=1744282798966312
    1.2 tsi nowej generacji ea211, poza nazwa nie ma nic wspólnego ze starym, turbina chlodzona woda, pasek zamiast łańcucha, glowica 16V, kuty korbowod fabrycznie, ten silnik ogranicza tylko osprzęt by zbliżyć sie do 200KM. Samym lajtowym.programem mamy 140KM. I jak sie to ma do Twoich wypocin? Koszt mały podkrecenia ale mina innych kierowców bezcenna

  6. Kolego popraw audio bo ten mikrofon słychać tak jak byś go miał na plecach za paskiem. Czasem jest dobrze ale teraz jest lipa. Może taki mikrofon do ucha i przy ustach, albo po prostu do ręki i kostka z napisem "M4K TV". Pozdrawiam.

  7. Ostatno znalazłem takie coś w necie jak HHO czyli generator wodoru. Szczerze nie wierzę że to działa ale ciekawi mnie to czy taki diesel może jeździć na wodorze.

  8. Siema chłopaki, może zrobicie jakiś test żarówek h7, zwykłe halogenowe rożnej ceny vs, LED, począwszy od tych za 5zl po te droższe.
    Troche jest tych żarówek teraz do kupienia, ale nie wiadomo co wybrać. Te Ledowe są bardzo interesujące, a ceny ich to jakaś dziwna loteria, można kupić za 5zl, ale również za 300, fajnie by było zobaczyć jakieś porównanie.

  9. Wszystko fajnie. Ale ja nie bardzo widzę sens izolowania filtra np. Stożkowego w uturbionym silniku z intercoolerem. Skoro powietrze i tak pierw trafia do turbiny która jest rozgrzana do bardzo wysokich temperatur. Więc "chłodniejsze" powietrze z od izolowanego filtra i tak za chwile zostanie rozgrzane. Lepiej zainwestować w większy intercooler.

  10. Fajowe te odcinki, trochę ich mało no ale nie zawsze czas na wszystko pozwala. Fajnie by było poznać Twoje zdanie na temat dodatków do paliw diesel itd. Są środki, które poprawiają wydajność tego paliwa, lub mają jeszcze jakieś "znakomite właściwości". Nie wiem czy warto używać takich rzeczy ? Niektóre komentarze trochę mnie speszyły gdyż niejeden pacjent przechodzący taki zabieg podobno miał coś z silnikiem. Możesz coś o tym powiedzieć ?

  11. Michu, na początku powiem, że nie jestem malkontentem ani hejterem. Wręcz lubię twoje filmiki i zawsze z ciekawością je oglądam. Niestety ten materiał jest niezbyt udany. Właśnie wyciągnięcie kilku koni i niutów z tych maleństw daję najwięcej frajdy i jest najtrudniejsze. Polerka i spasowanie kanałów dolotowych i wylotowych. Wyważenie wału i dobranie wagowe tłoków, polerka korbowodów, dotarcie pierścieni tak, aby były zamknięte prawie na zero. To podstawa, czyli poprawienie fabryki. Potem lekkie koło zamachowe, ostre wałki, większe zawory, poziomowanie i poprawa gaźnika (fajna zabawa) oraz ustawienie zapłonu do nowej mieszanki, lepsze niż fabryczne świece, przewody, kopułka i palec. Wyliczenie nowego wydechu. To jest tuning, nie zmiana ustawień w kompie w 1,9 TDI. Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Call Now ButtonZadzwoń!