Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

OGIEŃ Z RURY? Czyli jak się robi POPCORN i ODCINE w DIESLU oraz Launch Control.

OGIEŃ Z RURY? Czyli jak się robi POPCORN i ODCINE w DIESLU oraz Launch Control.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



W czasach gdy tuning wkroczył mocno w sferę elektroniki pojazdów, mamy wiele możliwości nie tylko podnoszenia mocy ale …

Ściągniete z Youtube

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

40 odpowiedzi na “OGIEŃ Z RURY? Czyli jak się robi POPCORN i ODCINE w DIESLU oraz Launch Control.”

  1. Witam serdecznie. Nie ma ktoś oddać auta za free (za dobrą flaszkę)😁czasy ciężkie i potrzebuje furkę nie mam kasy a z autem będzie łatwiej chodzi mi o auto które przejdzie przegląd I mało pali 🤔jeśli ktoś . Fura marzen!

  2. cześć ja posiadam Opla Astrę H GTC 1.6 105KM czy opłaca się do niego robić popsy bo słyszałem że może głowice rozwalić a nie posiada turbo to jest wolno sak

  3. Nie no, nie takiego materiału się spodziewałem. Zamiast wyraźnie omówić rodzaje i przyczyny, to niepotrzebnie wnikają w szczegóły budowania map. Mapy i tak sobie sam nie zbudujesz jeśli tego nie robiłeś, i nie chcesz rozwalić sobie silnika. To zabawa dla profesjonalisty który będzie monitorował wiele parametrów i z doświadczenia wiedział jaki silnik jakie modyfikacje przyjmuje. Przeciętnemu Kowalskiemu wystarczy wiedzieć to, że w mapach jest masę ustawień składu mieszanki paliwo/powietrze w zależności od wielu parametrów. Nie ma tam przycisku "+50 kunia" więc takie zabawy zostawmy profesjonalistom z hamownią i sprzętem diagnostycznym.

    1. Pierwsza i najważniejsza rzecz, której mi tu zabrakło – układ wydechowy musi być przelotowy, bez katalizatora (słowo klucz – strumienica). Jeśli są tłumiki, to przelotowe (perforowana rura z wygłuszeniem dookoła, a nie typowe tłumiki samochodowe gdzie rura wchodząca i wychodząca nie są w osi). Katalizator to puszka z drobną siateczką, działa to tak że siateczka się nagrzewa i powoduje dopalanie resztek które w procesie spalania się wcześniej nie spaliły. Dzięki temu spaliny są czystsze, ale również właśnie dlatego nie będzie ognia z rury.
    2. Układ wydechowy powinien być możliwie krótki. Wiem, w samochodzie pole do modyfikacji jest raczej małe jeśli nie żadne.
    3. Dobrze jest owinąć wydech bandażami do wydechu. To powoduje kilka pozytywnych skutków – zatrzymanie temperatury w wydechu (mniej ciepła pod maską), podniesienie temperatury wydechu poprawia szybki wylot spalin z układu, no i na rozgrzanym wydechu lepiej pluje ogniem.
    4. Końcówka tłumika/tłumików. Szerokie wyjścia dają efekt w postaci pomarańczowych "płomieni", węższe – "marchewy", od niebieskiego do końca pomarańczowego (trochę jak palnik gazowy). Tutaj warto się zastanowić czy chcemy końcówkę z jednym szerokim wyjściem, czy dwiema węższymi.

    Z mojego doświadczenia w motocyklu, to pluję ogniami przy hamowaniu silnikiem (im mocniejszym, tym większe ognie) od 3k obrotów w dół, przy czym czerwone pole jest chyba od 9.5 tys., oraz czasem przy zmianie biegów. Typowo pluje ogniem na biegach 1-3 w 5 biegowej skrzyni, ale jak się rozgrzeje wydech, to i na wyższych biegach potrafi walnąć. Na biegu jałowym strzela kiedy dodam mu obrotów i nagle odpuszczę, też w niskich partiach obrotów. W tym przypadku mowa o silniku V4.

    Wszystko to dotyczy już samego usunięcia katalizatora i zamontowania tłumika przelotowego. Oprócz tego, po zrobieniu tej modyfikacji w grę wchodzą tryby takie jak launch control czy przeróbki "rajdowe" z podtrzymaniem. Polega to w skrócie na tym, że turbo ładuje cały czas żeby nie tracić cennych sekund na rozkręcenie się ponownie, a nadmiar mieszanki paliwowo powietrznej która w danej chwili nie jest używany (np. zmiana biegu) idzie w wydech, stąd rajdówki tak napierdalają ogniami.

    Były też modyfikacje kiedyś że się LPG wpuszczało do wydechu, tam montowało jakąś świecę żeby dawała iskrę i mamy miotacz płomieni. Zabawka na imprezy, nie polecam bo to i niebezpieczne, no i trochę patologia.

    Można też mieć za bogatą mieszankę, ale tego również nie polecam, bo to zdrowe dla silnika nie jest.

    Takich podstawowych informacji mi zabrakło, które osobie która nie jest w temacie wytłumaczą skąd się to bierze, jak to działa, i da do zastanowienia się jakie modyfikacje chce robić, a jakich nie. Wątpię że dużo osób skusi się na zrobienie podtrzymanie turbo jak w rajdówce, launch control to też zabawka na jakąś okazję a nie na cały czas, bo nie dość że dotyczy to raczej nowszych samochodów i o wyraźnie sportowym zacięciu, to na dłuższą metę nie jest to zbyt zdrowe dla samochodu. To nie jest zabawka do używania spod każdych świateł.

    A sama modyfikacja wydechu jest jak najbardziej w zasięgu każdego z nas. Na koniec warto wspomnieć, że usunięcie katalizatora w samochodach które nie mają czujników za katalizatorem jest "plug'n'play" bo dla sterownika i silnika nic się nie zmienia, ale jeśli za katem jest np. sonda lambda, to wskazania się zmienią, a sterownik silnika będzie próbował zmieniać dawki silnikowi bo będzie widział to jako coś niewłaściwego… słusznie zresztą. W tym przypadku należy pozbyć się sondy lambda i wyłączyć ją w sterowniku silnika (to zrobi wam taki pan od map silnika jak w tym filmie).

  4. Kurcze. Próbuje podejść do tego kanału któryś raz… Jest ciekawy pod względem merytorycznym, ale tak nie mogę znieść tego Cring'u ze strony prowadzącego, że chyba ponownie się odbiję :/

  5. Byłem na zlocie, z daleka przyuważyłem tłumek ciekawskich.Przyznam, że mnie też to zainteresowało(choć parę osób było przeciw). Geniusz tkwił w pomysłowości.W boocie(w kufrze) plastykowa butelka po oleju, napełniona chyba ropą, ale chyba dodany był olej, dymiło niemiłosiernie. Obok pompka(chyba od spryskiwaczy),i rurką do końcówek tłumików, ale tam była założona druga grubsza rurka i wtrysk z pompki pomiędzy te rury którą sam czasowo uruchomiał. Jedynym komplikatorem była świeca zapłonowa, ale on założył zwykłą żarową od diesla i wyłącznik (lekko przerobiony) od wycieraczek ,żeby zaraz ją wyłączał. Ach zapomniałbym- głos warkot i strzały dawał z woofera, ktory też był w kufrze. Z tego co zauważyłem, to wszystko miał pod jednym wyłącznikiem.Geniusz w prostocie !Przyznam, że niektórym woofer się nie podobał, ale na pierwszy odsłuch – nie do zauważenia różnica.

  6. …..slaw kupie challengera i podobno za 2.5000 dolcow mozna kupic kompresor w usa……i zrobimy biedacata zamiast helcata i i yak mysle ze bedzie 580koni….a tak dla smiechu to michu moglby byc twoim synem dobrze sie trzymasz…a michu niech dba o moje nasze byle MONDEŁO😆😆PPZDR WAS OBU

  7. Mój kumpel jak zrobił mapę i popcorn w 2.5 e36 do tego full przelot , to na Tuczempach na torze tak darła pi**e że właściciel powiedział że jak z tym nic nie zrobi to go już nie wpuści na latanie haha 🤪

  8. Ol szit. Dpf w benzynie i brak odcinki na postoju. To idzie w zła stronę. Będę trzymał🤗 mojego Lancer'a ile się da. Bo to wszystko nowe to takie jednorazówki☹️ a fuj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Call Now ButtonZadzwoń!