Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

TOP 10 pancernych i najtrwalszych silników które przejadą wiele!!!

TOP 10  pancernych i najtrwalszych silników które przejadą wiele!!!

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



TOP 10 silników które przejadą setki tysięcy kilometrów. To lista jednostek które jeżdżą w naprawdę wielu samochodach. Zarówno silniki benzynowe jak i diesla. Jeśli materiał pomógł to kciuk w górę i udostępniamy.

Koniecznie zajrzyjcie na nowy kanał w formule zrób to sam poświęcony detailingowi oraz wrappingowi
———————————————————————————————————
https://www.youtube.com/channel/UChr_BdSx2xUIJULqeruBo5g
———————————————————————————————————

Promocja na mierniki Prodig-tech tylko dla widzów M4K
———————————————————————————————————
https://allegro.pl/oferta/grubosciomierz-prodig-tech-8931649491
———————————————————————————————————

STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k
———————————————————————————–
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
———————————————————————————–

Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
W RAZIE PYTAŃ ADRES EMAIL
—————————————————-
m4k@mubi.pl
—————————————————-

Koniecznie zajrzyjcie do ekipy z Mtuning tam znajdziecie wszystkie graty i części do waszych projektów i nie tylko
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/MTuningPerformance/
———————————————————————————–

JUŻ JEST NOWY WARSZTAT M4K GARAGE WROCŁAW koniecznie zajrzyjcie
———————————————————————————
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw/
———————————————————————————

Strona www salonu samochodów używanych by m4k
————————————
https://salon.m4k.pl/
————————————

UWAGA UWAGA JUŻ JEST!!!
Moja Nowa książka do nabycia !!!
———————————————————————-
http://bit.ly/milosnicy2
———————————————————————-

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc jeżeli masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
——————————————————————————————————
https://www.facebook.com/milosnicy.czterech.kolek.gdansk/

Ściągniete z Youtube

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

30 odpowiedzi na “TOP 10 pancernych i najtrwalszych silników które przejadą wiele!!!”

  1. Brakuje 1.4 TU koncernu PSA. Motor konstrukcyjnie z lat 80-tych i do dzisiaj montowane. Nie do zajeżdżenia. Są odmiany tej konstrukcji 1.1 oraz 1.6. Miałem i 1.1 i 1.4 i absolutnie pancerne. Trzeba tylko co 40 kkm robić kontrolę luzu zaworów. Odporne na gaz

  2. U mnie w rodzinie był kiedyś vw jetta 1.8 90 KM z 1986r. W 2000r. było najechane 800000 km bez remontu silnika(oczywiście bez LPG). Obecnie w rodzinie jeszcze jest seat toledo 2.3 V5 z 2000r. i jest 568000 km ale głowica była regenerowana po 442000 km( założone LPG jak było 177000 km).

  3. A jak to jest z silnikiem Mercedesa 3.0 CRD 218KM, montowany w Jeepie Commanderze? Przymierzam się do zakupu takiego autka i dobrze było by wiedzieć czego można się po nim spodziewać 😀

  4. Potwierdzam że w Toyocie "Carina E 1,6" benzyna, 108 koni, a od dwóch lat jeżdżę jeszcze z LPG i silnik do dnia dzisiejszego bez zarzutów. Jest nie do zdarcia. Auto rocznik 1995 bez rdzy 🙂

  5. Może zrób odcinek o HDI 2.0, 90KM, jeśli jeszcze nie zrobiłeś. Mam 2 takie silniki. Jeden jeździł na dobrym paliwie i oleju, drugi chyba nie. Nie jest to silnik do upalania, czy ścigałki, chociaż audi 1,8b (rówieśnik) nie ma przy nim szans. Za to jest bardzo przyjemny i o wysokiej kulturze pracy. Powiedziałbym, że jest to silnik do samochodów turystycznych. W maksymalnie załadowanym peugeocie 306 i stałej prędkości na autostradzie 140km/h, spalił 6l/100km. Ale już z samym kierowcą, spalał niewiele ponad 4l/100km.
    Większość pasażerów jadących ze mną po raz pierwszy, jest zdziwionych, kiedy mówię, że to diesel.
    Od 200 do 270 tys km wymieniony tylko rozrząd, oraz oleje i filtry. Nic więcej nie było w nim zaglądane od początku.
    Samochód sypie się, a silnik żyleta.

  6. Wiedziałem, że upchiesz tu coś z BMW. Serio..słabe to troche. Ja rozumiem, że można lubieć bawarki- i spoko nie mam nic przeciwko, ale upychanie w każdym jednym zestawieniu zajebistosci jakiegoś BMW bije w oczy w ciul…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *