Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Elektryk z Dojazdem
Skoda Octavia 19 TDI 77kW Chip Tuning
www.autodata.hr
Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.
Auto Tuning – Chip tuning. Ponad 35000 wersji silnikowych w V-Tuning. Filtr: Wszystkie rodzaje; osobowe; dostawcze; ciężarowe; rolnicze.Chip tuning polega na zwiększeniu mocy pojazdu poprzez modyfikację programu sterującego pracą silnika. Wszyscy producenci samochodów pozostawiają rozwiązania dla Tuningu.
Profesjonalny chiptuning i tuning silników diesel i benzyna (również ciężarowe), chip tuning – zwiększ moc, obniż spalanie. Chip Tuning Chiptuning xHP Naprawa DPF EGR AdBlue BMW Mini inne. Usługi motoryzacyjne » Naprawa i serwis. Chip tuning samochodów Warszawa, hamowania, podniesienie mocy samochodu Warszawa, modyfikacje mechaniczne auta. Chip tuning wszystkich marek..
Profesjonalny tuning samochodów na odległość. Zgraj oprogramowanie samochodu, prześlij nam. Zmodyfikujemy go dla uzyskania lepszych parametrów pracy.
Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
19 odpowiedzi na “Skoda Octavia 19 TDI 77kW Chip Tuning”
O ničom
Is it good for fuel economy to get a chip tunning?
Wearing a seatbelt is a new thing
Muito fraco 🙄..!
Idzie jak krew z nosa…
You can't drive
look at the fuel meter
but still 0-100 in 10 sec
my fabia 1.9tdi 190hp 400nm 0-100km 7s 0-140kmh 12.5s 🙂
77KW (original).
Reprograme how much KW and NM?
Thank´s
to i moje rotačka AHF po chipu jede o dost líp
točíš toho diesela jak magor a neni to TDi ale sdi 😀
And next time, don't rev the engine up to 4.500 rpm.
It has lost allmost half of the torque by the red line.
Try to rev it only up to about 3.500 – 3.800 rpm. You can see how much the speed gaining slows down when the engine hits 3.500 + rpms.
Use the torque curve. It is at it's maximum around 1.500 – 2.800 rpm.
But nice video 🙂
Next time flatout when u film stock 😉
sdi 68 ?
99 kw
77kw
How many kW after chiptuning ?
Bravo care zakon…