Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Renault Master 2.3 Dci 125 KM – 30 KM i 65 Nm więcej – chip tuning DPP na gwarancji w 44tuning.pl

Renault Master 2.3 Dci 125 KM - 30 KM i 65 Nm więcej - chip tuning DPP na gwarancji w 44tuning.pl

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Wersja wysoka plandeka, waga 2600 kg, seryjnie niska elastyczność i dynamika. Duże opory podczas jazdy szczególnie powyżej 90 km/h. W samochodzie dokonano tuningu poprzez zewnętrzny sterownik DPP Multichannel Bosch dzięki czemu silnik zyskał znacząco lepszą elastyczność i dynamikę, przyrost mocy to 30 KM i 65 Nm więcej. Do tego system jest tak wykonany aby można było go montować i demontować beziwazyjnie przez fabryczne złącza. Po zdemontowaniu samochód powraca w pełni do seryjnych ustawień i odbierany jest jako seryjny.

Ściągniete z Youtube Chip tuning, elektronika samochodowa, DPF/FAP OFF to tylko niektóre z usług, które Autochiptuning24 świadczy klientom na terenie Warszawy. Chiptuning, demontaż filtrów cząstek stałych, serwis FAP, prace mechaniczne to usługi, które można wykonać w okolicach Warszawy.
Elektryczne podejście do zwiększania mocy silnika jest znane jako remapowanie ECU BMW. Usługa może być wykonana w naszej lokalizacji lub bezpośrednio w siedzibie klienta, gdziekolwiek się znajduje. Gwarancja!

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

6 odpowiedzi na “Renault Master 2.3 Dci 125 KM – 30 KM i 65 Nm więcej – chip tuning DPP na gwarancji w 44tuning.pl”

  1. a ja mialem kontakt z 44tuning i moge potwierdzic ze auto smiga lepiej / to naprawde sprawia frajde
    a w bonusie pali odrobinke mniej / zysk to czas i bezpieczenstwo
    ta odrobinka to pewno dlatego ze z przyjemnoscia dotyka sie gazu.
    pozdrawiam 44tuning – darek-szwecja.

  2. Jezdziłem starymi 120stkami i chodził lepiej niż te nowe 150tki. Z nowych jedynie 125 i muł niesamowity z niego, ze 150 może będzie troche lepiej w co wątpie. Te nowe silniki, wszystkie zdławione, jezdziłem niedawno ducato 180KM i dupy nie urywało

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *