Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Chiptuning a cena | Levný VS drahý chiptuning

Chiptuning a cena | Levný VS drahý chiptuning

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



V dalším díle naší série o chiptuningu se pobavíme o cenách chiptuningu, co má vliv na cenu chiptuningu a jak se cena chiptuningu pohybuje u profesionálního dodavatele.

► ČLÁNKY: https://www.portalridice.cz/clanky

SLEDUJTE NÁS:
► NÁŠ WEB Portál řidiče: https://www.portalridice.cz/
► FACEBOOK Portál řidiče: https://www.facebook.com/portalridice/
► INSTAGRAM Portál řidiče: https://www.instagram.com/portalridice/

SLEDUJTE PARTNERA:
► WEB: https://www.cimbu.cz

Chtěli byste také natočit obdobné video pro řidiče a fanoušky aut? 🚗 Postaráme se vám o perfektní prezentaci vaší činnosti. 📸
Pro navázání spolupráce nás prosím kontaktujte na e-mail info@portalridice.cz.

#cena #chiptuning #portalridice #auto

Ściągniete z Youtube Chip tuning, elektronika samochodowa, DPF/FAP OFF to tylko niektóre z usług, które Autochiptuning24 świadczy klientom na terenie Warszawy. Chiptuning, demontaż filtrów cząstek stałych, serwis FAP, prace mechaniczne to usługi, które można wykonać w okolicach Warszawy.
Elektryczne podejście do zwiększania mocy silnika jest znane jako remapowanie ECU BMW. Usługa może być wykonana w naszej lokalizacji lub bezpośrednio w siedzibie klienta, gdziekolwiek się znajduje. Gwarancja!

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

13 odpowiedzi na “Chiptuning a cena | Levný VS drahý chiptuning”

  1. Když víte co to je čip tuning a co je potřeba , tak zjistíte že ceny jako 5000 nebo 10000 jsou totální nesmysl a někdo to dokonce dá i za dvacku ? jde o to pouze přepsat řídící jednotku (v tom jednoduchém případě) a používají se už hotové mapy na daný model auta. Třeba u Fordů je to už tak rozšířené že se občas podaří koupit hotovou mapu za 500kč a pak už jenom kabel a soft a ušetřené tisíce investuji daleko líp 😉 . Takže každý podle své vlastní hlouposti ! Pěkný den.

  2. Na vesnické tunery ve stylu: "mám 10kč, ofci ve dvoulitru a chci závodit s baworáky" jsem dost alergický. Ale pokud automobilka vytvoří kvůli emisím vyloženě špatně naladěný motor a tohle je cesta, jak z něj udělat něco funkčního – pak jsem pro. Jen to musí dělat opravdu profík a ne franta vomáčka vodvedle. Tomu pak musí odpovídat cena. A kdo na to nemá, ať se na to raději vykašle a smíří se s tím, že si koupil jen to, na co má.

  3. Pro bezny seriovy chiptunym beznych aut netreba byt genius, co si mapy sestavuje sam. Typicky udela mapu jedna firma, treba britsky Bluefin, ostatni ten sw za mirny poplatek koupi a nasadi.
    Vyvinout program stoji miliony, nainstalovat kopii par supu.

    Sousna tunerska.firma hlavne prohlidne atav auta, zda to vubec snese a zmeri vykon na stolici pred a po.

  4. Možná jsem v komentářích jedinej, ale mě se to nezdá až tak moc. Samozřejmě záleží asi na co. KDyby si dvacku řekl za nějakou moderní feldu s ŘJ, tak chápu za nahrání jednoduché softwaru, kterej beztak už mají připravenej, tak je to dost. Ovšem třeba za úpravu softwaru u nějakého nového Superba nebo Octavie se mi to nezdá nějak přehnané. Vlastně i docela levné, když vzpomenu fakt z předchozího videa, že i nějaký další problémy řeší zdarma. Takže až mi u auta při svolávačce zase přehrají software a v Cimbu mi to zdarma uvedou zpět do upraveného stavu, tak jsou i levnější, než nějaká levná konkurence, kde bych nejspíš musel znovu zaplatit nějakých deset litrů.

    A co si budeme, jestli se vám zdá za úpravu nějaké prémiové třídy aut dvacet litrů hodně, tak se na nějaké úpravy rovnou vyserte. 😀

  5. Kto chce viac kilowat nech si kupi take auto čo ich má…dnešné moderné motorčeky su vytunené až po vrchné šroby robia sa prevodovky ,spojky do presne stanovenych hranic kw .chiptuning je hluposť …..priklad kupim si napr golf R čo ma motor .2.0 Tsi 320koni a 420NM podla mna vytuneny az do nezmyslu a ešte ho mam dať potun0ovať tomuto pašačikovy port0ál ridideče ? to vôbec 🙂

  6. No, muzu rict ze s timto kanalem silne soucitim. A rovnez zase vse dava dobry smysl. Jen by mne zajimalo, zda je pravda, ze uz se nedaji ridici jednotky klonovat. Venuji se It oboru a prijde mi to jako hloupost z pohledu automobilky. Vyroba kazde ridici jednotky jako original by bylo nesmirne drahe a enefektivni. A od toho se odviji cena. Podle mne, pokud se daji jednotly klonovat, jako ze by meli, tak je adekvatni cena 10 000. Pokud ne, je to tech 20 000

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *