Ładowanie…

Chip Tuning Warszawa

Chiptuning Warszawa - Zwiększenie mocy silnika, Eco-tuning - modyfikacje, tuning silnika.
Kontakt

OGLĘDZINY PRZED ZAKUPOWE I CHIPTUNING A6 C7 3.0Bitdi dla Coobcia



Hej
dziś vlog którego inicjatorem był COOBCIO. Zlecił mi mianowicie oględziny pewnego auta a ze ostatnio pełno tych 3.0bitdi to jedno więcej nie zrobiło już różnicy 😉
Jak już zostało kupione i wpadło na serwis to grzechem było by nie liznąć trochę w mapkach by dodać wigoru 😉

—————————————————————————-
Dziękujemy naszym partnerom za wsparcie kanału:

Bracia Postepscy
https://www.facebook.com/braciapostepcy/

AudioManuFaktura.pl
https://www.facebook.com/audiomanufak

PMC Tapicernia
https://www.facebook.com/PMC-Tapicern

Mapet Tuning
https://www.facebook.com/mapetTUNING/

SklepOpon.pl
https://www.facebook.com/sklepoponpl/

FMIC
https://www.facebook.com/FMICPL/

Coobcio Garage
https://www.facebook.com/coobcio/

Prodig Tech – Polski producent mierników lakieru
https://www.prodig-tech.pl/

Yakato Garage
https://www.facebook.com/Yakato.garage

#audi #chiptuning #3.0bitdi

_____________________________________________
Montaż i realizacja: http://www.wstronezdjec.pl

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

48 thoughts on “OGLĘDZINY PRZED ZAKUPOWE I CHIPTUNING A6 C7 3.0Bitdi dla Coobcia

  1. To samo miałem w sowim Passacie 2.0 TFI 190 2019r mimo iż jest adblue to dziadostwo dojebało wtryski końcówki i jeszcze pompa dostała po dupie końcem końców nowe części plus wymiana 22 tys brutto , gdzie wtryski udało sie kupić od tej samej wersji z 2020 roku z przebiegiem 20 tys km raptem reszta nowe z ASO, po tym szybki zabieg EGR i DPF papa, mapa serio bo jest DSG a tym zabytnio nie ufam skrzynią z wytrzymałością auto kupione było w salonie usterka wystąpiła już po okresie gwarancji przy przebiegu 55 tys KM.

  2. Silnik pracuje bardzo podobnie jak mój John deer i jest to przyjemny dźwięk dla ucha ale na codzień dieslem bym nie chciał jeździć wolę jednak doładowane TFSI spalanie niskie i lepiej zapierdalają niż Tdi

  3. Pytanie czy nie wpadne w mega koszty chce sie przesiąść w tym roku z Audi A6 2.0TDI C6 kombi 2011 facelift na Audi A7 2016-17 rok 3.0TDI 272konie w quattro.
    Przewaznie roczniki maja od 50 do 80tys. kilometrow prezbiegu.Na co patrzec w tych modelach macie jakies wskazowki?

  4. Tutaj to wszystko prawda w 100% się zgadzam, miałem taki a6 teraz do roboty, ale benzynę 83tys przebiegu 3.0 tfsi 333km 2017rok zrobiony na 450km i pęknięte pułki między pierścieniami na tłoku 5cylinder, wypadanie zapłonu tylko 5 cylindrze 5-6 barów tylko na tym cylindrze, niby silniki dobre na chip, bo potrafią zrobić z niego ponad 500+ koni, dodam tylko że całe zwiększenie mocy robione u Gregora z tego co wiadomo gość jest dobry w tym co robi więc bardziej obstawiał bym że te silniki z plasteliny robione.

  5. A6 C7 3.0 TDI CRTF 211KM 85 000km

    Korekty wtryskow na zimnym silniku.

    0.13 mg/stroke
    -0.19
    -0.11
    0.15
    0.36
    -0.33

    Temp oleju 57 stopni

    Czy te korekty sa w normie jeszcze?

  6. Cześć, czy jest szansa na rozmowę coś w rodzaju "40 latkow o motoryzacji" z wujkiem Kivi? Obydwoje macie potężną wiedzę. Myślę, że byłoby to bardzo interesująca rozmowa.

  7. Robert super gość! Kiedyś miałem problem z moim s-max, napisałem i na odpowiedź nie musiałem długo czekać! Robert naprowadził mnie na problem (trafnie) i bez żadnego "gwiazdorzenia" był bardzo pomocny i zawsze odpowiadał na moje pytania! Gorąco polecam! Fachowcy i tyle.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!