Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Elektryk z Dojazdem
Hej
dziś vlog którego inicjatorem był COOBCIO. Zlecił mi mianowicie oględziny pewnego auta a ze ostatnio pełno tych 3.0bitdi to jedno więcej nie zrobiło już różnicy 😉
Jak już zostało kupione i wpadło na serwis to grzechem było by nie liznąć trochę w mapkach by dodać wigoru 😉
—————————————————————————-
Dziękujemy naszym partnerom za wsparcie kanału:
Bracia Postepscy
https://www.facebook.com/braciapostepcy/
AudioManuFaktura.pl
https://www.facebook.com/audiomanufak…
PMC Tapicernia
https://www.facebook.com/PMC-Tapicern…
Mapet Tuning
https://www.facebook.com/mapetTUNING/
SklepOpon.pl
https://www.facebook.com/sklepoponpl/
FMIC
https://www.facebook.com/FMICPL/
Coobcio Garage
https://www.facebook.com/coobcio/
Prodig Tech – Polski producent mierników lakieru
https://www.prodig-tech.pl/
Yakato Garage
https://www.facebook.com/Yakato.garage
#audi #chiptuning #3.0bitdi
_____________________________________________
Montaż i realizacja: http://www.wstronezdjec.pl
Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.
Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
48 odpowiedzi na “OGLĘDZINY PRZED ZAKUPOWE I CHIPTUNING A6 C7 3.0Bitdi dla Coobcia”
Coobcioo 💪 😅 mega uwielbiam oglądać filmiki u coobcia i Ciebię a razem mega odcinki wychodzą 😁
Znam tą audi. Właściciela wcześniejszego też. Jeździła często po Koluszkach. Szkoda że tak była ciśnięta od nowości jak pamiętam…
Bez przekleństw fajnie by się to oglądało,a tak promocja prostactwa…
Coobcio pewnie wymieni coolerek 🙂
Robert ile kosztowalo to auto?
Który silnik jest lepszy? Taki jak tutaj 3.0TDI Biturbo 326KM czy taki jak w 535d F10 313KM?
To samo miałem w sowim Passacie 2.0 TFI 190 2019r mimo iż jest adblue to dziadostwo dojebało wtryski końcówki i jeszcze pompa dostała po dupie końcem końców nowe części plus wymiana 22 tys brutto , gdzie wtryski udało sie kupić od tej samej wersji z 2020 roku z przebiegiem 20 tys km raptem reszta nowe z ASO, po tym szybki zabieg EGR i DPF papa, mapa serio bo jest DSG a tym zabytnio nie ufam skrzynią z wytrzymałością auto kupione było w salonie usterka wystąpiła już po okresie gwarancji przy przebiegu 55 tys KM.
Pierwsze co to diaxa i wypierdzielić całą ekologie.
Dpf to zło
Competition ma przy bucie wciśniętym chwilowe 346 koni więc do serii brakuje trochę.
Silnik pracuje bardzo podobnie jak mój John deer i jest to przyjemny dźwięk dla ucha ale na codzień dieslem bym nie chciał jeździć wolę jednak doładowane TFSI spalanie niskie i lepiej zapierdalają niż Tdi
A jeśli by wydech zaizolowac termicznie razem z dpf to pytanie czy by się to odniosło pozytywnie do wypalania?
Czyli co robert sprzedal w koncu to elektryczne bmw?
Pozdrawiam:)
Pytanie czy nie wpadne w mega koszty chce sie przesiąść w tym roku z Audi A6 2.0TDI C6 kombi 2011 facelift na Audi A7 2016-17 rok 3.0TDI 272konie w quattro.
Przewaznie roczniki maja od 50 do 80tys. kilometrow prezbiegu.Na co patrzec w tych modelach macie jakies wskazowki?
Competition w serii ma 326 PS
Cześć Robercie. Czy robiłeś już może kia xceed 2021 z 1.5T-GDI 160KM/253Nm w manualu? Na jakie przyrosty można liczyć?
Przy 200 t km w tych samochodach jebie się wszystko, straszne gówno- tak fajne wyposażenie, komfort ale nic więcej
Robert A jak tam Twoja C7 allroad ? Wszystko wporzadku ?
zajebisty silnik który już przy 20 tysiącach się sypie….przecież to taki sam złom jak 4.2
Witam
Tiptronik nie ma czegoś takiego jak procedura startowa
Można szybko konwerter zajechać
Wiem bo użytkuje też takie
Pozdrawiam
Coobcio kiedy odcinek z tej Audicy
Czy problem wiążące się z położeniem dpfa nie można próbować owijając wydech tak jak to się robi z turbo, kolektorami itd?
Problem w tym modelu są urywające się śruby pokrywy rozrządu bo są aluminiowe, zresztą z miską olejową jest podobnie, ogólnie silnik fajny 200 tyś wytrzyma 😂
Dziękuję za film oraz pozytywny vibe 😉
Coobciowi się pojebało z tymi audi. Niedługo do zetek będzie swapował te tsi zjebane. Masakra
Jeśli to wersja comp.to auto z przodu też coś miało robione bo ma zwykła atrapę a wersja comp ma inną tak jak i zderzak
Tutaj to wszystko prawda w 100% się zgadzam, miałem taki a6 teraz do roboty, ale benzynę 83tys przebiegu 3.0 tfsi 333km 2017rok zrobiony na 450km i pęknięte pułki między pierścieniami na tłoku 5cylinder, wypadanie zapłonu tylko 5 cylindrze 5-6 barów tylko na tym cylindrze, niby silniki dobre na chip, bo potrafią zrobić z niego ponad 500+ koni, dodam tylko że całe zwiększenie mocy robione u Gregora z tego co wiadomo gość jest dobry w tym co robi więc bardziej obstawiał bym że te silniki z plasteliny robione.
Mam bardzo wiercące mnie pytanko. Skoro Kuba mówi, że teść nie wykorzysta potencjału auta nawet w serii to po co robić w nim chipa, który tylko nadwyręży pracę turbo?
👍
Witam Panie Robercie a co by Pan powiedział na temat audi a6 c7 manual 2.0tdi ultra 190 koni czy to dobre silniki z góry dziękuję.
A6 C7 3.0 TDI CRTF 211KM 85 000km
Korekty wtryskow na zimnym silniku.
0.13 mg/stroke
-0.19
-0.11
0.15
0.36
-0.33
Temp oleju 57 stopni
Czy te korekty sa w normie jeszcze?
Cześć, czy jest szansa na rozmowę coś w rodzaju "40 latkow o motoryzacji" z wujkiem Kivi? Obydwoje macie potężną wiedzę. Myślę, że byłoby to bardzo interesująca rozmowa.
Trzeba wstawić jakieś wysokoprzelywowe katy I beje baja
nie żeby coś ale miernik chyba do kalibracji. 60-90 mikrofonów to jak na audi bardzo mało
Pozdrawiam 🙂
Jak zwykle co drugie słowo to bluzgi. Takie kanały takich chamów powinni kasować.
Uważajcie na temperaturę i ciśnienie oleju w tym piecu, EKO kastracja strasznie kończy te motory.
ładna sztuka!
biturbo nie ma procedury, procedura tylko w dsg
Robert super gość! Kiedyś miałem problem z moim s-max, napisałem i na odpowiedź nie musiałem długo czekać! Robert naprowadził mnie na problem (trafnie) i bez żadnego "gwiazdorzenia" był bardzo pomocny i zawsze odpowiadał na moje pytania! Gorąco polecam! Fachowcy i tyle.
90μm na ori lakierze? Strasznie cienkie te lakiery. Fakt że nie ta klasa i półka auta ale mam Lagune 3 GT z 2011 roku i mam 150-170μm w ori lakierze.
A to nie autotuner ? ☹️ 🤣🤣🤣
Rejestracja Łódź Wieś sugeruje że autko lekkiego życia nie miało.
jak tu śmigać jak od soboty ON ma być po 7 zł/litr?
+3 okulary Pana Wojtka.
Czy każde auto po tuningu ma tendencję do lekkiego dymienia przy wyższych obrotach powyżej 3500 w diesel?🙄
7:55 zastosowanie się do kontrolki "Check engine", czyli sprawdź silnik. Na powyższym filmie sprawdzono, że jest.