Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

MODYFIKACJE CHIPTUNING BMW M52B25 STRZAŁY OGIEŃ WYDECH ODCINKA PODNOSZENIE MOCY STROJENIE ZAPŁONU #1

MODYFIKACJE CHIPTUNING BMW M52B25 STRZAŁY OGIEŃ WYDECH ODCINKA PODNOSZENIE MOCY STROJENIE ZAPŁONU #1

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Siema Nosaczyska 🙂
Odwiedził mnie Bartosz swoim gruzem BMW E36 M52B25. Pogadaliśmy na spontanie trochę o zapłonach, kolektorach ssących m50 i m52, wypadaniach zapłonu, ubogich mieszankach, odcinkach, strojeniach zapłonów, ogniach z wydechu, paleniu gumy oraz oleju 🙂 Odcinek nagrał się dosyć długi więc będą dwie części. W tej części bardziej pogadanki o sprawach technicznych, sterownikach i tego co mi się nawinęło na język. Temat bardziej dla fanatyków starych BMW ale zasada działania podnoszenia mocy w innym wolnossącym silniku jest podobna lub taka sama. Większe przepływy, przyspieszone zapłony jak najbliżej granicy spalania stukowego, paliwo PB98 lub LPG. Dalej w grę już wchodzą worki pieniędzy. Miłego oglądania.

Pozdro!
Naczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, klimatyzacja, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
– Józefów koło Otwocka tel. 515-33-28-48
https://www.facebook.com/autobachus/

Ściągniete z Youtube

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

43 odpowiedzi na “MODYFIKACJE CHIPTUNING BMW M52B25 STRZAŁY OGIEŃ WYDECH ODCINKA PODNOSZENIE MOCY STROJENIE ZAPŁONU #1”

  1. też mam m52 b25 aktualnie silnik rozebrany w mak
    kolektor ssacy m50 b25
    kolektor wydechowy barany schmiedmann
    końcowy wydech eizenmann
    reszta od 328 bez katow
    głowica po pełnym portingu kanały wydechowe powiększone do kolektorów itp
    zawory wysoko przepływowe pytanie czy te zmiany dadzą radę bez strojenia…
    dzięki pozdro

  2. Oj Nosaczu będę Cię odwiedzał niedługo, promem kosmicznym przez rzekę i jestem :)), odświeżam odcineczek bo właśnie wpadła mi w ręce cupeta 323 m52b25 i będzie trzeba ją przejrzeć jak ogarnę podstawy (stała rok) i o ile nie masz dość tych poczciwych trupków 🙂

  3. To kurwa trzeba głosować na konfederację a nie na emerytów jebanych pisowców to zmienia się czasy i każdy bez katów bd mógł jeździć i wgl auto bachus masz rację zgadzam się że wszystkim 100℅℅℅

  4. Czy jest sens grzebania przy 2 litrowym m52 w daily z niewiadomym przebiegiem? Na liczniku 195, skręcony z 400 jak nie lepiej, bo fotele przód zmienione, kiera wytarta. E39

  5. Nie rozumiem ludzi którzy zabierają się za strojenie bez sprawdzenia przed jaka jest moc wyjściowa. Czy silnik właśnie trzyma serię czy jest tuż na wykończeniu.

  6. Szybkie pytanie. Niestety nie mam tyle czasu by obejrzeć całości, a może ktoś miły da pare wskazówek (fora nie wchodzą w gre sami faperzy na coraz większe silniki i znafcy z plebsem nie gadają). Pacjen m52b25 170, niedługo wbija wydech pełen kwsiak z baranami, sportowe katy itp. Wymiana kolektora ssacego i przerobka doletu da mu coś więcej czy szukać magika z komputerem? Może jakiś inny pomysł lub jak pociągnąć to dalej?

  7. Można było na koniec dać reklamę zupki chińskiej chociaż:) zobaczymy co się udało zrobić a w następnym odcinku:… Kamil dzwoni do Piotrka po drugi sterownik, kolega z bańką po płynie maszeruje na cpn po paliwo 98,Janusz z grzybów straszy zadzwonieniem na komisariat :)… Bądźcie razem z nami, czeka wiele emocji!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *