Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Laguna II Ph1 1.9 – Po chipie / After ECU chip, Tuning

Laguna II Ph1 1.9 - Po chipie / After ECU chip, Tuning

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

2002, standard engine 1.9 Diesel + Turbo
All electronics – ON, Have EGR, FAP etc.
test drive ~1200km = 4.3L/100
Air Temp. 2*C !
HighWay (280km, max tested speed 170km/h) + City

Spalanie po zamontowaniu chipu 🙂
Polska A1..

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

Auto Tuning – Chip tuning. Ponad 35000 wersji silnikowych w V-Tuning. Filtr: Wszystkie rodzaje; osobowe; dostawcze; ciężarowe; rolnicze.Chip tuning polega na zwiększeniu mocy pojazdu poprzez modyfikację programu sterującego pracą silnika. Wszyscy producenci samochodów pozostawiają rozwiązania dla Tuningu.

Profesjonalny chiptuning i tuning silników diesel i benzyna (również ciężarowe), chip tuning – zwiększ moc, obniż spalanie. Chip Tuning Chiptuning xHP Naprawa DPF EGR AdBlue BMW Mini inne. Usługi motoryzacyjne » Naprawa i serwis. Chip tuning samochodów Warszawa, hamowania, podniesienie mocy samochodu Warszawa, modyfikacje mechaniczne auta. Chip tuning wszystkich marek..

Profesjonalny tuning samochodów na odległość. Zgraj oprogramowanie samochodu, prześlij nam. Zmodyfikujemy go dla uzyskania lepszych parametrów pracy.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

16 odpowiedzi na “Laguna II Ph1 1.9 – Po chipie / After ECU chip, Tuning”

  1. Miałem w życiu wiele aut. Laguną 1.9dCi jeżdżę do dzisiaj i nie zamierzam jej zmienić. Spalanie, które tu widzieliśmy jest na miejscu ale one po prostu tak spalają. Pracując w serwisie John Deere mam do dyspozycji Volkswagena Caddy, który jest cięższy i obładowany po brzegi…spala średnio mniej o 1litr.
     Rewelki nie ma ale ujdzie w tłoku.

  2. Hi! Very good fuel economy 🙂
    Please, can you tell me if the laguna 2 has two memories for the bord/trip computer like the laguna I does? ex: In my laguna 1 I can reset as many times as I need the B memory while retaining all the values for the memory A, which I only clear when I fill up the fuel tank.

  3. fajne ale jak ja bym mial jechac 90 to chyba na swieta bym do polski nie dojechal .uk-pl.. 🙂 pokasz spalanie przy 120-130 … bo to bedzie bardziej realne niz to 🙂 ja mam 205 hp2 i przy 90 wyjdzie mi 7,/100 🙂

  4. Szybciej wchodzaca turbina to większy moment i moc więc spalisz mniej.
    W mieście tą laguną mam 5.4L, w trasie zawsze w okolicach 4,4 litra. Omijam autostrady, na nich spalanie przy wyższych prędkościach ok 6.2-6.4L

  5. Brak skutków ubocznych bo jakie mogą być ? Te silniki potrafią znacznie więcej, fabrycznie duszone softwarowo w celu zmieszczenia się w normach EURO. Po roku użytkowania bez problemu 😉
    Jak chcesz daj znać, koszt nie wielki. W domu mamy Lagune II po FL też zmodowaną.

  6. napisz może jak wygląda spalanie na 100 w mieście i na autostradzie, u mnie generalnie (bez chipa ale 2.2dci) na mieście jakieś 8-8,5l/100, a po autostradzie 4,5-5 średnio mam 6,7/100 wg. komputera nie resetowanego od kilu tyś. km, z tym że u mnie turbina wchodzi trochę wcześniej niż fabrycznie, może to ma jakiś wpływ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Call Now ButtonZadzwoń!