Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Grzegorz Duda obala mity o boxach tuningowych

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Jak wiecie w nowych autach mamy nową technologie przesyłu cyfrowego. Dlatego na przykładzie mojego audi testuje dla Was w moduł cyfrowy Duda Garage❗️

Box jest nie tylko dla tych, którzy mają auto na gwarancji. Jeśli chcesz własnoręcznie zmodyfikować swój samochód to moje boxy są dla Was 😀

Wejdź na 👇🏻👇🏻👇🏻

https://bit.ly/3a51q6U

Wybierz markę i model swojego samochodu w konfiguratorze i gotowe😀

Jeśli nie możesz znaleźć swojego auta nie ma problemu. Zostaw nam wiadomość. Jeżeli jeszcze nie zbudowaliśmy boxa do Twojego samochodu, to Twój model może być pierwszym😀

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

26 odpowiedzi na “Grzegorz Duda obala mity o boxach tuningowych”

  1. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o mojej platformie Duda Garage,

    poniżej wstawiam Wam linki do kategorii, z którymi zachęcam się zapoznać 🙂

    Platforma Duda Garage : https://bit.ly/3wLZhHk

    Box Tuningowy Duda Garage : https://bit.ly/2RkZm4q

    Zestawy Duda Garage Olej + Dodatek : https://bit.ly/3g1YiN9

    We Build Your Dreams : https://bit.ly/3rESs6D

    Turbosprężarki Duda Garage : https://bit.ly/3e1ny5h

    Oleje : https://bit.ly/3tbTTeh

    Raport Oględzin przed zakupem : https://bit.ly/3ebNzyQ

    Odzież : https://bit.ly/3wzsGEw

    Gadżety : https://bit.ly/2O6NYrU

  2. obejrzałem 2 minuty 35 sekund gadasz o cyymś a nie wiesz co pokazujesz takiś znachor pokarz schematy dane katalogowe danej pamięci taktowanie zegarowe nawet gdzie to jest łysy cepie

  3. Panie Grzegorzu, to nawet nie trzeba pisać, bo każdy normalny człowiek widzi że jesteś taki trochę szajbus trochę oszust, nawet czasem kretynizmem od Pana zalatuje. I naprawdę nie trzeba pisać dlaczego bo to każdy widzi. Ja nie powinienem, może nie śmie proponować, ale w TVP1 około godziny 17 może 18 nadawane są programy dla dzieci, może w tym by Panu lepiej szło, może to by Pan lepiej ogarniał, odnalazł się w tym, z całym szacunkiem dla Pana osoby. Ja już nie wspomnę o osobach z którymi rozmawiam na temat programów w których Pan uczestniczy, a może to być tylko czysty przypadek, ale podczas emisji Pana programu telewizor potrafi się sam wyłączyć, eh. Pozdrawiam.

  4. ehh nic nie zastąpi porządnego softu , z pomiarami na hamowni , i gadanie jakie to te boxy cuda nie robią jest kompletnie bez sensu … samochód pwinien być w pełni sprawny przed jakimikolwiek modyfikacjami kto to sprawdzi przed wasz box?? .

  5. Grzesiek, wszystko ok, box działa , mocy i momentu jest więcej. Tylko jaki jest sens instalowania takiego urządzenia w autach choćby takich jak Twoje , które niejako z urzędu ma juz 260 hp? Dajesz przyrost mocy o około 20 koni co przy mocy tego auta jest niewielką wartością. Gdyby ten box w moim aucie które z fabryki dostało 130koni dołożył dodatkowe 20 koni to myślę ze bylo by to i zauważalne i mogło sprawić przynajmniej na początku frajdę do czasu aż się przyzwyczaisz do lepszej dynamiki- czyli pewnie ze dwa dni. Ale 20 koni i 50Nm w aucie które i tak ma ich pod dostatkiem (cokolwiek to znaczy)? Czy ty to w ogóle zauważasz w codziennej jeździe czy jest to raczej efekt placebo oparty na wiedzy ze cos było dołożone pod maskę. Czy dodana moc i moment w zakresie obrotów użytkowych ,jak sam mówisz w tym aucie od 1800-2800rpm , sa rzeczywiście zauważalne poza monitorem w hamowni? I czy taka inwestycja duża lub nie, zależy na co kogo stać warta jest poświęconych środków i czy rzeczywiście warto psuć auto dla kilku KM/Nm? Moim zdaniem w aucie takim jak Twoje nawet bym maski dla tego czegoś nie otwierał.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *