Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

1.6 HDI 16V chiptuning trwałość różnice w budowie silnika moc i moment obrotowy

1.6 HDI 16V chiptuning  trwałość różnice w budowie silnika moc i moment obrotowy

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



➕ W dzisiejszym materiale przedstawię: 1.6 HDI 16V chiptuning trwałość, różnice w budowie silnika, moc i moment obrotowy. W dzisiejszy filmie będę dzielił się materiałami dotyczącymi 1.6 HDI 16V, które pomogą wam podjąć decyzje związana z chiptuningu swojego auta w wersji STAGE 1.

👀 Więcej tego typu materiałów znajdziesz tutaj:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLXkiKTrCgMCRg7vI4Iw0kEURlkEJ0E3oA (Wbijaj!)

🔑Chcesz aby na tym kanale pojawiało się więcej tego typu treści zostaw komentarz
(napisz jakie masz zdanie w temacie odcinka?)

📜 Masz jakieś pytania/pomysły/prośby? Pisz śmiało!
Na kanale zobaczysz wszystko co jest związane z tematami motoryzacyjnymi.
Mamy świetne Playlisty z:
Darmowy dekoder po VIN:
https://www.youtube.com/watch?v=Y2VtgUJD9b4&list=PLXkiKTrCgMCTIvYGZ5Gg3e4VEyBVaP6Ph
Sprawdzenie przebiegu po VIN i nie tylko:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLXkiKTrCgMCTyt-zlplhDs1bB3TLhjO3i.
KOD do radia:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLXkiKTrCgMCQc_jPLNJ_MsrVF98qoJv8c
Zapraszam do współpracy, obserwowania i do hejtowania 🙂

Kontakt mail: j.tomczak21(małpka)gmail.com
http://warsztatvw.blogspot.com
http://autazfrancji.blogspot.com/
https://www.facebook.com/Jarosaw-Tomczak-100538087965480

#chiptuning
#Jarek_ Tomczak
#chiptuning_a_trwałość

Ściągniete z Youtube Chip tuning, elektronika samochodowa, DPF/FAP OFF to tylko niektóre z usług, które Autochiptuning24 świadczy klientom na terenie Warszawy. Chiptuning, demontaż filtrów cząstek stałych, serwis FAP, prace mechaniczne to usługi, które można wykonać w okolicach Warszawy.
Elektryczne podejście do zwiększania mocy silnika jest znane jako remapowanie ECU BMW. Usługa może być wykonana w naszej lokalizacji lub bezpośrednio w siedzibie klienta, gdziekolwiek się znajduje. Gwarancja!

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

30 odpowiedzi na “1.6 HDI 16V chiptuning trwałość różnice w budowie silnika moc i moment obrotowy”

  1. troche za optymistyczne o tym silniku on ma duzy probelm odma w praktycznie kazdym silniku jest olej w dolocie… odma niewyrabia a wymana pokrywy zaworow z nowa odma na chwile pomaga… to jest blad konstrukcyjny tego silnika

  2. Posiadam Berlingo z 09r 1.6 16v HT kupiłem go w Danii był zrobiony na 115KM ale niestety trochę dymił na czarno, teraz ma 105 KM i też pojawia się niewielki czarny dym szczególnie u dołu obrotów dodam też że na oryginalnej mapie było podobnie, wtryski sprawdzone EGR nowy auto super pracuje spalanie średnio 6l

  3. Wyjmowałem tłoki w tym silniku na samochodzie ,stopy korbowe da się spokojnie odkręcać i przykręcać przez te okienka .stopki korbowe wychodzą przez okienka tylko trzeba podkręcać wałem.

  4. Oil catch tank i syf w dolocie to jest wina źle zaprojektowanego separatora oleju w odmie silnika i nic z tym nie da rady za bardzo zrobić. Rurka odmy z pokrywy do rury dolotowej równiez lubi cieknąć na łączeniu z pokrywą. Turbosprężarki padają często z powodu zanagarowanej rurki zasilania olejem – należy ją wymienić w momencie naprawy turbosprężarki. Z takich "głupich awarii" – w momencie uszkodzenia wszystkich świec żarowych – silnik przechodziw tryb awaryjny i nie pozwala wkręcić się powyżej 2,500obr/min czy 3000. Ze spraw eksploatacyjnych – różne filtry paliwa, w niektórych modelach aut są wkłady za parę pln, w niektórych zintegrowane z czujnikiem ciśnienia i kosztują w okolicach 170pln. Trzeba pilnować wymian pompy płynu chłodzącego bo nie jest jakaś wybitna. Lubi się przerwać łącznik między rurą dolotową turbosprężarki a turbosprężarką – przy opasce zaciskowej. Panewki korbowodowe CHYBA da się normalnie sprawdzić/wymienić – głównych wału bez rozpoławiania silnika nie da się ani sprawdzić ani wymienić. Wtryski między wersjami 75/90 a 110 się różnią z tego co wiem. Ogólnie silnik trwały, oszczędny w trasie (na 55l udało mi się zrobić 1100km jazda 100km/h), ale w mieście nie jedzie nic a nic i przestaje być już taki oszczędny (7 – 8l potrafi łyknąć bez problemu). Do Fiesty i tych gabarytów się nadaje. Ja mam Focusa turnier i jest średnio. Można powiedzieć że użyteczny zakres obrotów tego silnika to jakieś 1800obr – 3500. Poniżej 1800 nie dzieje się nic totalnie, jest chwila "wiatru w żagle" jak turbinka zapompuje, a powyżej 3500 turbinka już "puchnie" a za nią silnik. Intercoolery różnią się w zależności od producenta samochodu. Peugeot i citroen mają zupełnie inne układy dolotowe niż Ford i Mazda. Tyle z moich obserwacji jako użytkownik tego silnika od 4 albo 5 lat, jestem 3cim właścicielem, nalot 300 000 licznikowe, jako 2 albo 3 latek sprowadzony do PL z niemiec, więc pewnie skręcony delikatnie. Ogólnie polecam bo silnik jest ogólnie udaną konstrukcją 🙂 Skrzynie biegów do dynamicznej jazdy nie nadają się w ogóle przez wolno działające synchronizatory – u niektórych ciężko wchodzi 1 i 2 u mnie 3ci bieg trzeba wkładać "powoli". Skrzynia 5biegowa w wersji 90km – w trasie brakuje jeszcze 6tego biegu żeby zbić te obroty z 2000 przy 100km/h do 1,500.

  5. Ja z tym silnikiem latam już chyba z 8 lat. Miałem w Focusie2, teraz mam od lat w Maździe3 '05. W wersji silników 90 KM może pojawić się też dwumas, w Focusach zdarza się to "rzadko", idzie po VIN to sprawdzić, żeby się nie zdziwić przy wymianie. W Maździe jeżdżę z tym silnikiem bodajże 6 lat, przeszło 90 tyś km, auto ma przelot na liczniku obecnie 307 (strzelam że ma koło 400). W te lata strzelił kolektor dolotowy, który jest plasitkowy; do Mazdy nikt nic nie wie, w salonie 800 zł netto. Pasował plug&play z C5, koszt 35 zł. Zarówno w C5, Focusie i Maździe odma jest wymyślona źle, i cały szlam zbiera się na odpowietrzeniu skrzynki korbowej i dalej dolocie, więc przed turbo tam zawsze jest zasyfione olejem. Po X latach odma zarasta tak bardzo, że u mnie ciśnienie rozsadziło kolektor dolotowy. Turbo robiłem regen bo stanęła dęba zmienna geometria (VTG), to jest efekt wiecznie emeryckiego jeżdżenia. VTG odblokowało się na trochę po pałowaniu – rozruszało się. Ale na krótko. Skończyło się regeneracją za 900 zł. Sama naprawa VTG miała wynieść ok. 350 zł, ale zrobiłem już całość żeby mieć spokój. VTG tak jak mówił autor – ustawiona została "tak se", więc dosyć mam sporą turbodziurę po regeneracji. Da się żyć. Przy okazji zweryfikowałem czy w rurce olejowej turbo czy zostało usunięte feralne sitko, które z czasem zarasta zmniejszając smarowanie turbiny. U mnie już go nie było. Mazda i Ford mają w kwitach serwisowych żeby je wywalać przy okazji serwisów. FAP (mokry DPF) wyciął ktoś lata temu, ale nie wykasował czujnika pływaka płynu w zbiorniczku, który u mnie zaczął cieknąć. Trzeba było napełnić czymkolwiek (bo i tak już nie działał) i zrobić procedurę kasowania – do tego potrzebny sensowny kabelek OBD z przełącznikiem HS/MS CAN + darmowy Forscan lub elmconfig. Dwumas w mojej maździe od przeszło 90 tyś km terkocze, i to tak dosyć głośno. Myślałem że się kończy, ale najwyraźniej takie mam sprzęgło. W skrzyni oleju przyznaję że nadal nie zmieniłem, a zabieram się za to od 4 lat. Pozdro! https://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/74571

  6. Witam. Mam problem z berlingo 1.6hdi, podczas jazdy nie ma mocy, wolno wkreca się na obroty. Po wciśnięciu pedału gazu w trakcie postoju kręci max 3 tys obrotów. Silnik wydaje się, że pracuje równo. Wie ktoś jaka może być przyczyna?

  7. Witam serdeczne ja tylko powiem tyle ze mam c5x7 z 1.6hdi 109km i po dwóch latach podliczyłem sobie fakturki za wszystkie naprawy było to ponad 15k.dzis juz nie liczę a auto mam prawie 4 lata .Silnik od dawna juz cieknie gdzie tylko może a mocy ubywa mu chyba z każdym dniem

  8. 9HZ popularny silnik stosowany w masie różnych marek pojazdów, ale trochę specjalnej troski ten diesel, bardzo ekonomiczny silnik ale trzeba o niego dbać, olej max co 10 tyś zmieniać, filtry obowiązkowo co roku wszystkie!. Dbać o szczelność dolotu Mam już 300 tyś tego co licznikowe a ile ma to trudno powiedzieć, auto działa odpukać.
    Z plusów niskie spalanie i tani rozrząd relatywnie tanie wtryski do regeneracji oraz turbo. Minusy: jeśli zaniedbasz silnik, odwdzięczy się jako chimeryczna kapryśna baletnica, ciężko uszczelnić ten silnik po naprawach to tyle co mogę powiedzieć. Ogólnie dbasz i jeździ to i robi 100 km na 5 litrach albo mniej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Call Now ButtonZadzwoń!