Ford Mustang Bullitt 5.0 V8 a zjawiska jak samozapłon (LPSI oraz SPI), nadmierne tarcie i nieodpowiednie spalanie mieszanki przyczyniały się do niższych osiągów niż podaje producent, przyspieszonego degradowania oleju silnikowego, głośniejszej i nie płynnej pracy silnika. Zobacz jak pakiet LSPI/SPI & Friction Solution opracowany przez autorów światowego odkrycia w tym zakresie pozytywnie wpływa na poprawę kultury pracy i osiągów. Do tego taki pakiet bez jakichkolwiek obaw można zastosować w samochodzie na gwarancji.
Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

44tuning, 44tuning Performance Center, chip tuning Ford Mustang 5.0 V8, Ford Mustang Bullitt, Ford tuning Opole, HD Customs, HD Customs Opole, knocking Ford, Low Speed Pre Ingition, LSPI, Mustang Tuning Opole, nanotechnologia Panther P52, pakiet LSPI/SPI & Friction Solution, Panther P52, Panther P52 Grafen, Panther P52 Racing, Pre Ignition, Tuningu Mustang Bullitt, vtech, wieksza moc Ford Mustang, wypadanie zapłonu
Jedna odpowiedź do “Ford Mustang Bullitt 5.0 V8 nie chip tuning większa moc moment obrotowy LSPI/SPI & Friction 44tuning”
[…] Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM. […]