Ładowanie…

Chip Tuning Warszawa

Chiptuning Warszawa - Zwiększenie mocy silnika, Eco-tuning - modyfikacje, tuning silnika.
Kontakt

Swap BMW e60 chip tuning modyfikacje hamownia cz.II



Siema Nosaczęta 🙂
Wrzucam kolejne wypociny z mojej walki z Borysem o moc silnika 🙂

Link do testu auta przez Dokurviatora
https://www.youtube.com/watch?v=pKbTP

Pozdro!

Kamil z Auto-Bachus 🙂

Oficjalna strona firmy
www.auto-bachus.pl
https://www.facebook.com/autobachus/

Członek grupy
www.boostfactory.pl
https://www.facebook.com/BoostFactoryPL/

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

50 thoughts on “Swap BMW e60 chip tuning modyfikacje hamownia cz.II

  1. Siemka Kamil! Mam do Ciebie prośbę.. Mam problem z moim E3śmieciem z M42 pod maską. Autko na zimnym zapala na zegarek ale jest strasznie na tępe gaz. Po dodaniu gazu najpierw spadają obroty, dopiero się wkręca, a jak bym pompowal gazem to mogę ją zdusić. Na ciepłym natomiast nie ma tego problemu ale znowu jest problem z odpaleniem. Kręci koło 4-5 sekund i dopiero odpala ale tak jakby nie na wszystkie garki. Śmierdzi benzyną przy rozruchu i chwile puszcza niebieski dymek. Wymieniłem już czujnik wałka rozrządu bo siedział i trochę szybciej się obroty stabilizują. Czujnik cieczy chłodzącej też jest nowy, całe układ podciśnienia ma nowe węże i nie ma mowy o lewym powietrzu. Regulator ciśnienia paliwa też był wymieniany z innej E36. Auto ma jedynie błąd sondy lambda, a dokładniej to grzałki. Podpiąłem się interfejsem przez gaz i auto widzi że kręci długo daje jakąś dawkę ale nie ma efektu zapłonu, a jak zapali to strasznie skaczą czasy wtrysku i auto faluje i jak te czasy się stabilizują to obroty też. Doszedłem już do wniosku że jest gdzieś problem z dawką paliwa. Są nowe świece i zrobiona przekładka na cewki z m52. Uruchamianie awaryjne na gazie daje taki sam efekt. Jeśli na zimnym odepnę TPS albo przepływkę auto się nie muli i wkręca od razu. Sprawdzałem przepływomierz i niby wraz z ruszaniem klapki nie zmienia się oporowość ale po podłączeniu do auta napięcie z wtyczki przepływki się zmienia. Po jej odpięciu auto strasznie nie równo chodzi. Mógłbyś doradzić co jeszcze ewentualnie sprawdzić lub za czym się rozejrzeć i jaką kupić inpę czy zdiagnozować tę kurwę. Dzięki mordo i czekam na dalsze modzenie borysa.

  2. Mordex moze zaloz sobie dokladke ala alpina albo schnitzer, fajnie to wyglada, bez wiochy i optycznie obniza przód 👌 Te twoje letnie stylingi 128 fajne, oryginał czy ﷼₹៛₪? Zajebiscie mi sie podoba s132 na e60 i jezdzi tego mało

  3. prawda taka ze każda wolnossąca benzyna bmw nie jedzie nawet m5 dupy nie urywa … 250 km w benzynie robi mniej niż 200 w dieslu …. porting nic ci nie da jak nie wtłoczysz luftu do cylindrów …

  4. Co to z bieda edition tej e60 nawet xenonów brak? ale fele za 4 klocki są. E60 jest cieżka, żeby cos jechała musi mieć co najmniej 300 kucuf i z 500 niutuff. Z gówna bata nie ukręcisz trza było kupić z 3.0D i robić moce byłoby ekonomicznie i szybko. Ehh chłopaku kolektory , porting głowicy da Ci tyle co nic każdy tjuner wie że grzebanina wolnossaka to sztuka dla sztuki…ale ucz się na błędach mlody jesteś tylko mniej klnij

  5. Ooo tu się nie zgodze. Mam cytrynke dość 2000 rok 2.0 HDi dieselek i sypie się w niej dużo… Ale nie silnik. Już nie raz ratowałem ludzi zimą na kable, nawet nie kaszlał. Proszę mnie tu na diesla nie narzekać choć z tym francuzem i ich śmieszna technologia to trochę racji

  6. Mój derbi predator leciał niewiele ponad 70….
    Później puściłem go do ludzi i kupiłem Aprilkę SR 50 – tu już po pozbyciu się blokad spokonie 90 km/h, a na odpowiednich podzespołach za "kilka" (naście) stówek ludzie latali po 110 – 120….
    Kuuuuuurła, nostalgia….
    Planem było kupno SR 125 i pełna przekładka, ale piniążków zabrakło. =,)

Dodaj komentarz

Zadzwoń!