Ładowanie…

Chip Tuning Warszawa

Chiptuning Warszawa - Zwiększenie mocy silnika, Eco-tuning - modyfikacje, tuning silnika.
Kontakt
Wgrywanie mapy - Programowanie ECU / Chipu - Zdalny program (165KM 320Nm?!) VW / Skoda / Seat / Audi

Wgrywanie mapy – Programowanie ECU / Chipu – Zdalny program (165KM 320Nm?!) VW / Skoda / Seat / Audi



Przedstawiamy wam poradnik dotyczący wgrywania (zdalnego programowania) mapy do sterownika ECU. Zaznaczamy, że nie tworzymy tutaj mapy od podstaw, jedynie wgrywamy gotową do samochodu.

#wgrywanie #mapy #chiptuning
————–
Patronite: https://patronite.pl/povagowani

Jak zawsze na tapetę bierzemy głównie silniki 1.9 TDI , czyli wszystkie te, które znajdziemy w samochodach takich jak m.in VW Golf, Skoda Octavia czy Seat Leon.

Oznaczenia tych silników to:
1Z AFN ALH ASV AHU AGR ARL ASZ

Ściągniete z Youtube

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

42 thoughts on “Wgrywanie mapy – Programowanie ECU / Chipu – Zdalny program (165KM 320Nm?!) VW / Skoda / Seat / Audi

  1. Mam pytanie mam opla Zafira 99 rok 1.6 16 v 101 koni jak mechanik by mi założył chip tuning i wgrał mapa czy było by możliwe uzyskać 30 koni i czy to jest bezpieczne

  2. Panowie można było nornalnie wgrać mapę do tego silnika z kabla bez wylutowywania pamięci eprom ze sterownika? Czy była jakaś zmiana sterownika silnika na taki który to umożliwia?

  3. Kupilem galletto 1260 i juz mialem sie zaczac bawic moim gruzem a tu lipa. Ze sterownikiem o koncowce 018 (wg internetow) nie da sie dzialac przy pomocy galetto… A na dodatek i w AFNie i w AHU mam sterowniki konczace sie na 018… Wyskakuje blad zmiany prędkości na 28% wykrywania ecu i koniec… Majster miales kiedys takie cos? Jest na to jakis sposob? Pozdrawiam i dzieki za wszystkie filmiki i za prace. Kopalnia wiedzy!

  4. Witam, zakupiłem galletto 1260, tylko mam problem, ponieważ nie ma w nim do wyboru mojego sterownika > V40/S40 1.9T 200 koni, jakies inne programy też obsłużą ten interfejs tak aby było to zgodne z moim ecu ?

  5. IMO słabym pomysłem jest pobieranie mapy z jednego auta do drugiego. Każdy z samochodów ma komponenty inaczej zużyte, nawet od nowości mogły nie mieć identycznych parametrów (nie raz się słyszy o samochodach wyjeżdżających z salonu nie mających fabrycznych parametrów).

  6. Wgrywasz gotowca. Nie zgadza się nawet numer HW ecu. To, że masz taki sami setup nie znaczy, że będzie taka sama seria i podatnośc na modyfikacje. Odpowiadając na pytanie, tak obejrzałem całość.

  7. czy da się w ten sposób pobrać wsad z jakiegokolwiek innego auta, usunąć tylko immobilizer i wgrać z powrotem ? no wiadomo dorzucić trzeba będzie jeszcze emulator ale nie trzeba by było wyjmować eepromu na programator. Wie ktoś coś?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!