Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Tuning czy Swap Silnika ? [ABC Tuningu #20]

Tuning czy Swap Silnika ? [ABC Tuningu #20]

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Odwieczne pytanie tuningować silnik czy przekładać,
Mam nadzieje ,ze w tym filmie uzyskacie odpowiedz na to pytanie 🙂

——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Ściągniete z Youtube

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

48 odpowiedzi na “Tuning czy Swap Silnika ? [ABC Tuningu #20]”

  1. BMW plug and play w przypadku swap to wcale nie taka prosta sprawa. Swap zwykle na wieksza pojemność i moze sie okazać że czegoś zabraknie po plug żeby bylo play…
    Nie bardzo wiem… Czy tak jest że z silnikiem trzeba wymienic również komputer, ecu… kwiatkiem może sie okazać imobilaizer, kluczyk, zegary… itd. itp..??? Czy mieliście przygody z zamiana silnikow o roznej pojemnisci??? Jak to jest???
    Kiedyś się interesowałam, ale dziś nie pamietam…
    Dzieki za odpowiedź (o ile się takowej doczekam 🙂

  2. Swap poważna sprawa. Robiłem kiedyś z Essa 1.4 na 1.8 benz – sama przekładka silnika ze skrzynią, półosiami, układem chłodzenia, dolotem i wydechem: 2 dni. Schodki zaczęły się przy wiązce i komputerze… Pomógł zakup od pokrewnego dawcy. Auto śmigało jak demon!

  3. czesc. napatrzylem sie i nasluchalem ale komentujesz tylko bajerskie albo japonskie wozki ale nie wspomniales jeszcze ani razu o tuningu np. maserati biturbo si albo cos innego wloskiego chociarz z dwuch litrow w latach 80-tych juz ponad 220 koni bylo seryjnie wypuszczanyc. Jest tutaj jeszcze miejsce na tunung..
    Mam maserati biturbo 420 si z 1988 i do tego jeden silnik dodatkowy z 42tys i chce go odststrzelic na cacy ale nie wiem gdzie zrobia z niego meisterke.

    Mozez kogos polecic?..

    z pozdrowieniam ze stuttgartu
    Andrzej

  4. W czym tkwi tajemnica Amerykanów że tyle żyją? Duża pojemność mało koni. Zastanówcie się czy zwiększać moc jeśli chcecie takim bujać milion km. Kusi żeby dojebac konikow ale jeśli trafisz do partacza, narazisz się na wysokie koszty i częste awarie. Znam to z autopsji.

  5. Chrysler 300c 6.1 HEMI srt8 .. mam jeżdżę już ponad dwa lata coś fantastycznego..piękny dźwięk od cholery mocy.. niezawodność.. i zgadzam się że amerykańskie to dożywotnie 🙂

  6. Co prawda auto stare bo VW Ogórek ale z boksera przesiadłem się na rzędowy projekt bo z tego co tam było wcześniej nie dało się nic wykroić. Film jak to wyszło na początku jest u mnie na kanale

  7. Mam pytanie co z silnikiem vectry b x20xev to 2.0 16v jest dobry do tuningu czy lepszy swap jesli swap to na co niechodzi mi o niewiadomo ile koni normalnie ma 136ps wystarczy tyle zeby czasami depnąć na autostradzie lub na swiatłach np około 200 troche ponad moze jesli sie da i chodzi tez o to zeby niebyl to tuning kosztami rzędu 50tys tylko lekkie modyfikacje mechaniczne etc z góry dzięki za odp pozdrawiam

  8. Panie łysy i chudy. Pierwsze to po co ten hamerykański plastik na początku pokazujecie Polakom? Pokażcie jakieś konkrety!!! Np pancerne 1.8vaga z dużym turbo albo sabowskie hybrydy b204/5 b234/5, a nie wiejskie zawodne bmw e36 po chińskich turbinach i modach k64 na pińset koni:)))haha

  9. Angole i Irlandczycy lecą tylko pierwsze serwisy które od salonu/komisu mają, znaleźć tu zadbany egzemplarz to jak wygrać w totka, nie mówię, że się nie da ale ludzie tu (W Irlandii przedewszystkim) nie dbają o swoje samochody bo oni wezmą auto z salonu a po pięciu latach do salonu z powrotem trade in i nowe auto biorą więc często jest tak, że w aucie jest ten sam olej co był jak z salonu wyjeżdżał pięć lat temu 😀

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Call Now ButtonZadzwoń!