Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

TOP10 Pytań CHIPTUNING | #CHIPTUNING od kuchni 3 –

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Cześć
dziś w serii Chiptuning od kuchni – moje top 10 pytań które bardzo często przewijają sie w kontakcie z Wami i na które chciałbym Wam odpowiedzieć.
Tak wiem – temat jest liźnięty tylko pobieżnie ale w serii chiptuning będziemy po kolei zagłębiać sie i rozwijać większość zagadnień które Was interesują. No i niedługo chyba ten tutorial do 1.9TDI trzeba będzie zrobić bo juz niewiele wyświetleń brakuje 🙂

Nie zapomnijcie o ankiecie z Nissanem która na Insta się lada chwila pojawi …

Miłego oglądania

——————————————————————————

Zobacz także:

– Wygraj Nissana 350Z : https://www.youtube.com/watch?v=g9jeKGCaDm8

– CHIPTUNING od kuchni #1 – EGT : https://youtu.be/fAMQS8DCMxw

——————————————————————————

Subskrybuj kanał Autoholicy : https://www.youtube.com/channel/UCAWk2aPhIrFHjtP9y0dsJhA

Facebook: https://www.youtube.com/autoholicy
Instagram: https://www.instagram.com/autoholicy_z_tuneup/
Patronite : http://www.patronite.pl/autoholicy

——————————————————————————
Dziękujemy naszym partnerom za wsparcie kanału

_
#autoholicy #tune-up #chiptuning #top10

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

49 odpowiedzi na “TOP10 Pytań CHIPTUNING | #CHIPTUNING od kuchni 3 –”

  1. 2.0 TFSI 162 KW AUDI A4 B8. quattro USA , na wlewie paliwa mam premium 95. Czy po chiptuningu mogę lać 98? W sensie nie zaszkodzi, ale czy sterownik będzie podawał benzynę 98/100 oktanów jako
    przyrost mocy czy będzie go niwelował tak aby było te 95 bo to tego jest przystosowany. Sterownik idzie zmieniać , ze 98/100 okt. dodaje tej nocy ale auto jest zaprogramowane na 95 to te większo aktanowe nic nie zmienia. Czy chip, zwieszka moc lejąc wyższe oktany?

  2. Posiadam mercedesa a class w169 160CDI jest to 2L disel o mocy 82KM… noi i tu jest problem bo troche tych koni i momentu mu brakuje… chcialbym cos z tym zrobic ale obawiam sie ze to moze wplynac zle na uklad napedowy… i czy po takim zabiegu nie trzeba zmocnic ukladu hamulcowego?? Przeciesz wieksza moc i moment obrotowy rowna sie wiekszym predkoscia na drodze ktore trzeba wyhamowac

  3. Cześć , ja mam GOLF 3 VARIANT 1998 r 1.9 TDI , Fabrycznie ma 90 koni teraz ma 107 a bym chciał dojść do około 180 km co trzeba zrobić ? . Pisz na GOLF3VARIANT1.9TDI@wp.pl z góry Dziękuję i Pozdrawiam serdecznie. Damian.

  4. I gratulacje dla szczerej odpowiedź na temat hamowni :). Spodziewałem się, że znowu powiecie, że "Panie bez hamowni to ani rusz" :). Diagnostyka i logi i wszystko można zrobić :).

  5. Jako trochę starszy widz Pana kanału od niedawna a i tak się dziwię, że zaglądam wieczorami po po pracy po obowiązkach na Pana starsze materiały pozwoliłem wysłać synowi ten materiał. Szczególnie ..” czy tracę gwarancję jak poddam auto modyfikacji..” Te młode tępe głowy jak do nich mowi ojciec to z szacunkiem się uśmiechają..” Może jak obejrzy Pana materiał to da on do myślenia. Wytłumaczył to Pan łopatologicznie i sensownie. Ojciec co tam wie ale tu Pan autorytet w tej dziedzinie. Wiem skąd inąd, że śledzi Pana kanał.
    A tak po cichu to trochę jest to też w moim skromnym interesie. Dlaczego proszę mie pytać bo to chyba oczywiste.

  6. Witam . Panie Robercie, moze ktos tu dobrze zorientowany, czy i ile +- da sie z chipowac opla astre k diesel 1.6 ctdi 110km ?Oczywiscie szacunek bo wiadoma sprawa ze nie da sie tego przewidziec, ale moze byl juz taki na hamowni? Chcialbym sie za to zabrac gdyz mimo ze wersja chudsza sporo wzgledem J przy tej mocy dojsc slaba.
    POzdrawiam ,milego dzionka

  7. Jak już kupie golf v 105 TDI bez pewnego korka 😉 i będzie zdrowy przyjadę na pewno nie wiem jeszcze kiedy ale przyszłym roku na pewno ❤️❤️❤️ pozdro mordo 🔝🔝🔝🔝

  8. W końcu ktoś mądry zebrał do kupy złote myśli.
    Polecam zrobić krótki poradnik dlaczego nie chipujemy benzynowych ecoboostów.
    Nawiedzone lemingi już dopytują czy np. 1.0 benzyna ecoboost 120koni można jeszcze podkręcić :))

  9. Witam ja mam pytanko jak chip wplywa na dpf ? Czy mocno wpływa na jego żywotność? Posiadam forda mondeo mk4 2.0tdci i zastanawiam się nad chipem. Ale chcem żeby wszystko zostalo i działało na myśli mam dpf i egr

  10. Ciekawe pytanie na które ja chciałbym usłyszeć odpowiedź to czy można programem podnieść moc maksymalną pojazdu bez zwiększania maksymalnego momentu, poprzez wypłaszczenie krzywej momentu (przy założeniu że w serii moment opada wraz z obrotami, jak to czesto jest w turbodieslach i benzynach z małym turbem). Bo na przykład mam automat któremu nie służy zwiększanie momentu bo nie radzi sobie już z serią.

  11. Fajnie byloby zobaczyć coś rzeczywiście od kuchni, tzn. jakie wartości się modyfikuje podczas chipowania, jakie się monitoruje, na co się patrzy. Tego oczekiwałem po tytule.

  12. A jak tłukłem od kilku lat na forach, że hamownia NIE jest konieczna do dobrego remapu, to zawsze kilkanaście osób zawsze się znalazło, którzy twierdzili, że MUSI być hamownia 🙂 A 1 raz usłyszałem to już 10 lat temu od compsportu, którzy robili bez hamowni, po prostu jej wtedy nie mieli, a kreski zawsze były dobre 🙂

  13. Robercie A jeśli chciałbym zacząć od pisania map od czego zacząć, może wpiszesz krok po kroku czego mam się uczyć co kupić jaki laptop, Windows itp , gdzie np w mapie wyprogramować egr itp co tam trzeba zrobić itp

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *