Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Swap BMW e60 chip tuning modyfikacje hamownia cz.III

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Elektryk z Dojazdem



Siema moje Nosaczyska 🙂
W tym odcinku pierwsze odpalenie Borysa oraz pierwsze pedały w podłodze. W niektórych momentach nie miałem już siły gadać bo jednak dwa dni pod rząd siedzenia w smarach potrafi wykończyć.

Link do testu auta przez Dokurviatora
https://www.youtube.com/watch?v=pKbTP

Pozdro!

Kamil z Auto-Bachus 🙂

Oficjalna strona firmy
www.auto-bachus.pl
https://www.facebook.com/autobachus/

Członek grupy
www.boostfactory.pl
https://www.facebook.com/BoostFactoryPL/

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Elektryk z Dojazdem

24 odpowiedzi na “Swap BMW e60 chip tuning modyfikacje hamownia cz.III”

  1. Praca mechanika to codzienna walka, bitwa- monotonna i rownie fascynujaca ze względu na oczekiwanie na zamierzony efekt naszych wypocin, ktory nie zawsze jest oczywisty… Taki to "grzech pierworodny" , ktorym zostajemy obciążeni w dniu, gdy sobie jedynie pomyslimy aby tym wirtuozem mechaniki pozostać… Kamil teraz juz sie nie wycofasz- mam to samo. Bylo się uczyć- jak to próbowała nam Matka za młodu uzmysłowić;)

  2. NA DRUCIK PANIE
    Padłem ze śmiechu czyli tak zwane ganianie za jedną śrubķą aby ją odkręcić na wszelkie sposoby nazywam ja METODA NA DRUCIK. Kiedyś odkrecajac coś Przy silniku na przednim pasie brakło miejsca możliwości i sił aby klucz dwoma palcami pchnąć i odkręcić śrubę. Że znajomym wpadliśmy na metodę aby na końcu ramienia klucza zawiązać linkę wypuszczając ją w dół. Ja z góry pcham palcami klucz A żeby zwiększyć moment znajomy leżał po autem i ciągnął klucz linką do dołu. Dobrze że nikt zębów nie stracił. Metoda oczywiście nie wypaliła brakło sił mimo że motor uginał się na poduszkach w podłogę. Od teraz jak zawsze coś nie możemy odkręcić mówimy "może na drucik sprobujemy" po tych słowach człowieka całkiem krew zalewa i demotywuje do spełnia celu. Oczywiście śmiejemy się przy tym. Też proponuje zawiesić klucz i szarpnąć od góry krok po kroku milimetr za milimetrem .

  3. Recyrkulacja spalin obniża temperaturę w komorze spalania żeby nie wydzielały się szkodliwe zwiaski i Recyrkulacja poniekąd reguluje dopalaniem dpf zastanów się czy wysoka temperatura w komorze nie zaszkodzi samemu silnikowi to tak odnośnie wyłączenia vanosa

  4. Для того чтобы получить то, чего вы хотите от жизни, совершенно необходимо сделать первый шаг: решить, чего именно вы хотите.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zadzwoń!