Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Swap BMW e60 chip tuning modyfikacje hamownia cz.I

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Dzień dobry Państwu !

Nie no żenada…siemano wszystkim 🙂 Wrzucam po kolei sklejkę moich wypocin podczas wymiany silnika w moim e60 czyli w Borysie 🙂 Oryginalnie miałem okrutnie żłopiące olej m52b25, które nie jechało. Cisnęło mu się i nic ! (CIN). Postanowiłem kupić używany słupek silnika m54b30, wyremontować go, zrobić porting głowicy, poprawić kolektor wydechowy a całą resztę zostawić seryjną (jak w fabrycznym m54b30) ograniczając się tylko do lekkiego podstrojenia pod dane modyfikacje. Moim celem jest wycisnąć jak najwięcej z serii w tym silniku. Słyszałem już wiele opinii, że się nie da, że się da….kurna no to gdzie jest haczyk?
Jeden wypluł 260 kucy, drugi 190…(seria teoretycznie 231km) W sumie sam nie wiem czy czegoś się dowiem. Chyba nie ma innej odpowiedzi na to niż zbadanie tego na własnej skórze kierując się tym czego zdążyłem się do dziś nauczyć.

Link do testu auta przez Dokurviatora
https://www.youtube.com/watch?v=pKbTPAVUmw4&t=196s

Pozdro!

Kamil z Auto-Bachus 🙂

Oficjalna strona firmy
www.auto-bachus.pl
https://www.facebook.com/autobachus/

Członek grupy
www.boostfactory.pl
https://www.facebook.com/BoostFactoryPL/

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

24 odpowiedzi na “Swap BMW e60 chip tuning modyfikacje hamownia cz.I”

  1. no fajnie ale ja mam takie pytanie jak to wogóle mogło w jakikolwiek sposób jadzic jak tu jest normalnie wyngiel. przypomina mi się odcinek u profesora christa wyglądało to podobnie. Tylko tam jedziło trzymało moc itd aaa zmianna oleju i kaput.

  2. Oglądając to nie byłem pewien czy to ja jestem pijany, czy kamera tak śmiesznie nagrywa. Szkoda, że to jednak była kamera.
    Alkogogle przy niej to gówno 😀
    Fajny film, powodzenia 🙂

  3. Przepływy są bardzo ważne – kto rozbierał silnik motocyklowy R4 np. 600cm3 – wie jak dużej srednicy potrafią być przepustnice w ITB o średniach kolektorów nie wspomne o kanałach w głowicy – czasami srednice kolektora który pracuje z cylindrem 125cm3 = 600/4 są tak samo duże jak w 2 litrowych silnikach r4 samochodów osobowych. Ale taki silnik motocyklowy kreci sie bez problemowo do 12-14 tyś obr/min wiec tutaj jest to mega ważne. PS najlepszy przykład jakie są srednice ITB i kolektorów w starej 91r. Hondzie cbr250rr – (250ccm R4) seryjny silnik kreci sie do 19000 obr/min – i sprezyny w rozrzadzie dają rade choć wałki są juz napedzane kołami zebatymi bo zbyt duże sily działają na łancuch rozrządu – chodzi o problemowe przesuniecie sie faz. Moim skromnym zdaniem porting ma sens kiedy wstawiamy całą głowice w 5 lub wiecej-osiowe centrum CNC i po skanie 3D jedziemy każdy jeden kanał co do mm3 .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Call Now ButtonZadzwoń!