Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Swap BMW e60 chip tuning modyfikacje hamownia cz.I

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Elektryk z Dojazdem

DOSKONAŁA
138 opinii na

Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16

Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!

Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16

Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy

JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16

świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad

Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16

Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.

Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15

Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam

Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15

Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..

Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15

Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim

wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15

Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat

Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15

Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie

Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14

Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.



Dzień dobry Państwu !

Nie no żenada…siemano wszystkim 🙂 Wrzucam po kolei sklejkę moich wypocin podczas wymiany silnika w moim e60 czyli w Borysie 🙂 Oryginalnie miałem okrutnie żłopiące olej m52b25, które nie jechało. Cisnęło mu się i nic ! (CIN). Postanowiłem kupić używany słupek silnika m54b30, wyremontować go, zrobić porting głowicy, poprawić kolektor wydechowy a całą resztę zostawić seryjną (jak w fabrycznym m54b30) ograniczając się tylko do lekkiego podstrojenia pod dane modyfikacje. Moim celem jest wycisnąć jak najwięcej z serii w tym silniku. Słyszałem już wiele opinii, że się nie da, że się da….kurna no to gdzie jest haczyk?
Jeden wypluł 260 kucy, drugi 190…(seria teoretycznie 231km) W sumie sam nie wiem czy czegoś się dowiem. Chyba nie ma innej odpowiedzi na to niż zbadanie tego na własnej skórze kierując się tym czego zdążyłem się do dziś nauczyć.

Link do testu auta przez Dokurviatora
https://www.youtube.com/watch?v=pKbTPAVUmw4&t=196s

Pozdro!

Kamil z Auto-Bachus 🙂

Oficjalna strona firmy
www.auto-bachus.pl
https://www.facebook.com/autobachus/

Członek grupy
www.boostfactory.pl
https://www.facebook.com/BoostFactoryPL/

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Elektryk z Dojazdem

DOSKONAŁA
138 opinii na
Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.

24 odpowiedzi na “Swap BMW e60 chip tuning modyfikacje hamownia cz.I”

  1. no fajnie ale ja mam takie pytanie jak to wogóle mogło w jakikolwiek sposób jadzic jak tu jest normalnie wyngiel. przypomina mi się odcinek u profesora christa wyglądało to podobnie. Tylko tam jedziło trzymało moc itd aaa zmianna oleju i kaput.

  2. Oglądając to nie byłem pewien czy to ja jestem pijany, czy kamera tak śmiesznie nagrywa. Szkoda, że to jednak była kamera.
    Alkogogle przy niej to gówno 😀
    Fajny film, powodzenia 🙂

  3. Przepływy są bardzo ważne – kto rozbierał silnik motocyklowy R4 np. 600cm3 – wie jak dużej srednicy potrafią być przepustnice w ITB o średniach kolektorów nie wspomne o kanałach w głowicy – czasami srednice kolektora który pracuje z cylindrem 125cm3 = 600/4 są tak samo duże jak w 2 litrowych silnikach r4 samochodów osobowych. Ale taki silnik motocyklowy kreci sie bez problemowo do 12-14 tyś obr/min wiec tutaj jest to mega ważne. PS najlepszy przykład jakie są srednice ITB i kolektorów w starej 91r. Hondzie cbr250rr – (250ccm R4) seryjny silnik kreci sie do 19000 obr/min – i sprezyny w rozrzadzie dają rade choć wałki są juz napedzane kołami zebatymi bo zbyt duże sily działają na łancuch rozrządu – chodzi o problemowe przesuniecie sie faz. Moim skromnym zdaniem porting ma sens kiedy wstawiamy całą głowice w 5 lub wiecej-osiowe centrum CNC i po skanie 3D jedziemy każdy jeden kanał co do mm3 .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zadzwoń!