Ładowanie…

Chip Tuning Warszawa

Chiptuning Warszawa - Zwiększenie mocy silnika, Eco-tuning - modyfikacje, tuning silnika.
Kontakt
ŠTA JE CHIP TUNING//KAKO FUNKCIONIŠE//DA LI GA UGRADITI???

ŠTA JE CHIP TUNING//KAKO FUNKCIONIŠE//DA LI GA UGRADITI???



DETALJNO OBJAŠNJENE PREDNOSTI I MANE CHIP TUNING-A.

Ściągniete z Youtube Chip tuning, elektronika samochodowa, DPF/FAP OFF to tylko niektóre z usług, które Autochiptuning24 świadczy klientom na terenie Warszawy. Chiptuning, demontaż filtrów cząstek stałych, serwis FAP, prace mechaniczne to usługi, które można wykonać w okolicach Warszawy.
Elektryczne podejście do zwiększania mocy silnika jest znane jako remapowanie ECU BMW. Usługa może być wykonana w naszej lokalizacji lub bezpośrednio w siedzibie klienta, gdziekolwiek się znajduje. Gwarancja!

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

35 thoughts on “ŠTA JE CHIP TUNING//KAKO FUNKCIONIŠE//DA LI GA UGRADITI???

  1. Ovako batice…. imam ŠKODA SUPERB 2.0 TDI u FULL verziji….
    ima na Vidikovcu i u Kragujevcu ČIP…… košta 160€ a i kod BRADATOG u Šabac isto…drugo , ja sam kamiondžija pa znam šta nam znače i te 2 ks a bogami i kad se digne sa 89 km/h na 90 km/h…..
    Imao sam svoju SCANIA 124L ( 470 ks ) i u Veroni sam je 2004 god digao na 520 ks

  2. Poz, sta mislis Pasatu b6 1.9 tdi 77 kw 105 ks, da se čipuje? Iskreno strah me jer je stvarno dobar motor ulozio sam dosta u njega, INA vel servis, mali na svakih 10000 km, umesto 15000,itd… A opet pojacao bih mu snagu, ipak je to velik auto za 105 ks…

  3. Htio bih da čipujem Audi A3 1.6 tdi 66kw. Ima li ikakve razlike u samom motornom prostoru izmedju njega i motora iste kubikaže ali sa 77kw. Mislim da bi mi tih 11kw bilo dovoljno, tj osjetila bi se ta razlika snage u vožnji.

  4. Pročitao sam na nekom stranom forumu, da je motor koji ima više konja u odnosu na onog koji ima manje konja, a istu kubikažu, napravljen kvalitetnije kako bi dobro podnio tu snagu. Tako da, čipovanje definitivno jeste štetno za motor. Takođe, vi ovde kažete da ako ne promijeniš stil vožnje, tj. ako ne koristiš tu dodatnu snagu čipovanog motora, neće doći do dodatnog pritiska na dijelove motora. Pa zašto bi onda uopšte čipovao motor, ako neću koristiti tu dodatnu snagu? Ako sam čipovao motor da bi brže preticao (zbog sopstvene bezbijednosti), naravno da ću onda to i raditi i samim tim iskoristiti dodatnu snagu motora.

  5. Ja sam na Mazdi 3 2006.g. 1.6 CD (tvornički 80 kw = 109 ks) odradio izbijanje DPF-a, blokiranje EGR-a i chip tunning stage 1 (mapa na 135 ks). Nakon ovih dorada auto ide nevjerovatno dobro, ubrzava 30% bolje, krajnja brzina je 220 kmh, a potrošnja (koja je i onako niska za ovaj auto) je još jednu litru manja u normalnim uvjetima vožnje (prosijek ispadne oko 5 litara). Preduvjet za ovaj zahvat je bio da su turbina i dizne dobri. Vozim ovako već 25.000 kilometara i sve je i dalje u redu. Od sada ću na svakom idućem dizelskom autu to raditi bez ikakve dvojbe. Preporučam svima, ali samo da radite na provjerenim mjestima kako ne bi netko napravio više štete nego koristi…

  6. Svaka cast drugari na klipu 👏 Serviser mi je preporucio da cipujem Scenic 1.5 110KS 2013, na nekih 130KS posto sam mu se zalio bas na to sto pricate da nema snage kada pretice kad krenem na more. Samo se prosto plasim da je motor iovako slab pa da ga ne unistim. Bas bi mi znacio savet. I jos jedno pitanje, da li moze da se vrati originalna mapa ako nisi zadovoljan cipovanje.

  7. SOFSTVERSKO MENJANJE PODATAKA U RAČUNARU BEZ MEHANIČKIH PODUHVATAV JE ………..Mogće je izvodljiv je i …….. .
    Zašto?
    Primer .
    Punto 1,3 Mj 75 ks i Punto 1,3 Mj 90 ks. Razlika 15 ks. A razlika u Motoru – fizička. Pa prilicno velika . ……
    Zasto su u Fiatu pribegli mehanickim prepravkama kad su mogli jednostavnim remapiranjem dobiti 15 ks.???

  8. Postovanje momci. Svaka cast na klipu. Imam jedno pitanje. Kakve promjene se desavaju na autu kad se ugasi egr ventil ( mehanicki i elektronski ) i fap/dpf filter?
    Dobije li auto na snazi?
    Da li je na autu na kojem je to uradjeno, rizicno raditi Chip tuning?
    LP

  9. Ja sam uradio optimiranje vozila sa 177 konja na 212 rijec je o BMW u prezadovoljan potrosnja manja za 1 litar hvala Bogu nemam nikakvih kvarova doduse radio sam u njemackoj i točima europsko gorivo sad kako na balkanu to sve ide neznam ali auto mora biti u dobrom stanju tu se slazem sa Ivanom i u preticanju je auto sad totalno agresivan

  10. Brateeeee,od mene imas skoro na svim videima LIKE i n
    subscribe.ali ovaj klip izgleda,kao da si povezao lika sa ulice,pitao ga "sta znas o cipovanju" i kao ajd da radimo klip.Na svaku njegovu recenicu mu upadnes u rec i iseces coveka…Nema potrebe a time…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!