Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

SKRZYNIA DSG DQ250 Chiptuning TCU Golf 7 2.0TDI 150KM | #Chiptuning od kuchni

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Tym razem zgodnie z zapowiedzią na warsztat modzik podstawowy w skrzyni DSG.
Jeśli chcecie więcej skrzyń na kanale dawać znać (może jakiś S tronic albo coś tłustego z przyspieszeniem
zmian itd sie znajdzie 🙂
Wyjątkowo bez hamowni ale….była zajęta 😛

www.TUNE-UP.pl – moja kuźnia mocy 4×4 w Gdańsku zapraszam !

oddział Ostróda – Fast Serwis
oddział Radomsko – Erwo Garage

#chiptuning #dsg #dq250

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

41 odpowiedzi na “SKRZYNIA DSG DQ250 Chiptuning TCU Golf 7 2.0TDI 150KM | #Chiptuning od kuchni”

  1. miałem golfa7 FL 1.6tdi 115KM, DQ200. Auto z 2018, czyli juz w normie WLTP.
    Zmiany biegów były tragicznie wczesne, silnik był regularnie zarzynany – regularnie musiałem ingerować łopatkami. Nawet jazda w trybie S niewiele pomagała.
    Po 3 wizytach w ASO i reklamacjach tego gówna DSG, okazało sie ze jest nowa wersja softu. Po aktualizacji, od razu dostrzegłem, ze zmiany biegów poszły przyjemnie w gore, tak jak to opisuje Robert. Jednak tak serdecznie miałem dosyć tego DSG, ze auto sprzedałem. Gdyby był tam manual, jeździłbym chętnie dalej, bo silnik 1.6 115km jest super.

  2. Kurcze musiałeś bardzo fatalnie trafić z tą DQ200. Miałem w golfie 5 (ostatnia 5-tka, kombi z 2009r) z 1.9tdi (jeszcze do tego BLS) . I w sumie to złego słowa nie powiem na tą skrzynie. Bardzo ładnie zmieniała biegi, szarpania nie było. Kupiłem z przebiegiem 280 tysięcy, sprzedałem z nalotem 330. Nic się nie działo. Jedynie po zakupie od razu dwumas nowy i olej w mechatronice. loteria.

  3. Witam to może ktoś mi pomoże walczę z wibracjami auta skrzynia dq250 touran 2.0 tdi wymieniłem wszystko, no prawie półośki dwwumas,czy skrzynia może mieć wpływ na wibrację, nic sue nie ślizga zmienia ok

  4. Witam czy jest możliwa modyfikacja skrzyni biegów w lexusie is200T skrzynia biegów aisin 8 biegów ten sam problem co w dsg czyli zmiana biegów przy 1200obr niezależnie od obciążenia skrzynia wrzuca wyższe biegi na sile ślizga na sprzęgle i redukuje niepotrzebnie byle wrzucić 8 bieg niezależnie od prędkości i warunków na drodze

  5. Panie Robercie proszę powiedzieć czemu nie chce Pan zrobić skrzyni 7g-dct? Brak wiedzy, czy sprzętu? Wydaje mi się trochę dziwne że Pan taka legenda chiptuningu i nie chce się podjąć a jakieś płotki mówią ze zrobią tą skrzynie bez problemu.

  6. Shift pointy swoją drogą – standardowe są denne, ale to co skłania mnie praktycznie do całkowitego pominięcia VAGów w poszukiwaniach nowego auta to lag skrzyni na ruchy pedału gazu – czy w takim już skażonym normą WLTP Superbie 2.0 TSI 190 z DQ381 jak mniemam lub czymś z tej bajki, można zrobić coś z lagiem? Czy jednak zostaje mi byle jaki, ale przynajmniej reagujący w miarę natychmiast hydramatic z Insignii 2.0? Pytam o "zrobienie czegos z lagiem" w oderwaniu od samego silnika bo auto jednak może często jeździć na 95 i do końca gwarancji (i po bardzo złych przygodach z 2.0 EB w Fordzie gdzie później wiecznie miałem cyrki ze stukaniem nawet na 98, lspi, mega cofkami zapłony itd)

  7. Mam pytanie w taki razie. Chce kupić superba 2.0 TDI 170 z 2014r czy tam jest właśnie dq250?? Czy coś innego?? Silnik produkuje 350nm czyli skrzynia jest na granicy?? Czy może w ogole odpuścić DSG??

  8. Robert a czy przy wymianie skrzyni DSG DQ250 trzeba szukać dokładnie takiej samej skrzyni o takich samych oznaczeniach? czy można założyć inną z innym kodem literowym? czy wiąże się to z dodatkowym programowaniem?

  9. Mam ten sam problem w passacie B6 2.0 cr(170). Obroty na 1100 i praktycznie każda próba przyspieszenia kończy się kickdownem. Ani to ekonomiczne ani wygodne a o względach zużycia osprzętu chyba nie ma co wspominać. Pytanie tylko po czym poznać jaki model skrzyni mamy w aucie ? Na naklejce widnieje kod LQT.

  10. Moim zdaniem nie tyle producentów samochodów , co przepisy unijne , narzucają tą abstrakcyjną ekologię . Słyszałem , ze Ford zaniechał produkcji focusa rs na Europę , przez wyśrubowane normy unijne …

  11. Hej, czy da się wycofać zapłon na jedynce tak żeby auto nie traciło trakcji na przednionapędówce? Czy może jest jakaś inna metoda. Załóżmy golf 7 gti performance dsg. Czy ta szpera daje radę i się tego nie opłaca robić bo uślizg minimalny? Chciałem takie auto zakupić i się zastanawiam jak to by wyglądało.

  12. Gosciu jestes Bogiem DSG !!
    Jedno mi sie nie zgadza. Skrzynia DQ250 niby jest suche sprzegło i ona nie moze obsluzyc wiecej Nm
    Odbieram nowe Audi Q3 190 TFSI.
    Czy tym w ogole bedzie szło jechac?
    Nie probowalem bo to nowa norma obowiazujaca od 1 stycznia
    No i pewnie na gwarancji nie ma sensu ruszac czy sie nie zorientuja?
    Pozdrawiam

  13. Robert, czy ten charakterystyczny dla WLTP lag przy redukcji (gdy np. robimy kick down np. w trybie Comfort) to podchodzi pod "Skrócenie czasu zmiany biegów", o którym wspomniałeś tutaj 00:10:47? Czy modyfikacja kick down-u to inny parametr skrzyni?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *