Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Renault Megane III 2.0DCI – a miało byc tak pięknie 🙂 | #Chiptuning od kuchni VLOG

Renault Megane III 2.0DCI - a miało byc tak pięknie :) | #Chiptuning od kuchni VLOG

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Zapowiadało sie super a wyszły problemy stad celowe zmiejszenie dawki w wysokich obrotach
Czemu?
Zapraszam do ogladania 😀

www.TUNE-UP.pl – moja kuźnia mocy 4×4 w Gdańsku zapraszam !

oddział Ostróda – Fast Serwis
oddział Radomsko – Erwo Garage

#chiptuning #hamownia #dci

Ściągniete z Youtube Chip tuning, elektronika samochodowa, DPF/FAP OFF to tylko niektóre z usług, które Autochiptuning24 świadczy klientom na terenie Warszawy. Chiptuning, demontaż filtrów cząstek stałych, serwis FAP, prace mechaniczne to usługi, które można wykonać w okolicach Warszawy.
Elektryczne podejście do zwiększania mocy silnika jest znane jako remapowanie ECU BMW. Usługa może być wykonana w naszej lokalizacji lub bezpośrednio w siedzibie klienta, gdziekolwiek się znajduje. Gwarancja!

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

49 odpowiedzi na “Renault Megane III 2.0DCI – a miało byc tak pięknie 🙂 | #Chiptuning od kuchni VLOG”

  1. A czy mieliście na warsztacie i co sądzicie o 2.0 F4Rt ? Mam takiego Scenic a i zastanawiam się nad chipsem tym bardziej że raczej mało kto "rasuje" takie wozy. Polecacie kogoś z mazowieckiego kto by to dobrze ogarnął? Ew może wycieczka do Was? 😉

  2. Widzę mapa identyczna jak w 1.9 dci 131km. Te auto uwielbia szybkie zmiany biegow bo ma krotkie przelozenia 2200-2300 jest idealnie bo max moment ma. Niesamowicie daje frajde przy kazdej zmianie. 🙂 jak na tylko 130 koni.

  3. mam ten silnik i nikt mi ecu nie wyciagal robi sie to po obd i mapa byla robiona. a takie wyciaganie i zgrywanie tak gotowce robia na wysyke….. w dodatku wyciąganie sterownika porażka. To edc robi sie po OBD wszystko. I przeladowania haha. U mnie 2.95bara trzyma i nic nie faluje jak w tej teoriach od 2.5 do 2.9 to wydaje sie nornalne no nie prawda. zalezy kto jak robi mape i na ile sie wysily na robienu mapy

  4. Kurcze podjechał bym do was z Cytryną DS4 2.0 HDI 163 kuce, tylko nie wiem czy mnie stać, no i kawał drogi. Z białostockiego jestem, fajne było by zobaczyć swoje auto na twoim filmie.
    Napisz prywatnie jakie koszta pawel.szutko@gmail.com.

  5. Mam podobny problem w Vectrze 1.9cdti. Przeładowanie przy 4k RPM i tryb awaryjny.. Próbowałem rozruszać sztangę geometri podając podciśnienie na gruszkę bezpośrednio z pompy vacum ( zakładając i ściągając wężyk) ale nic to nie pomogło, sztanga przesuwa się bardzo powoli i nawet nie wiem czy w pełnym zakresie. Sztanga powinna raczej błyskawicznie zmieniac pozycję . Turbo do regeneracji:(

  6. Mam to auto mIII w wersji coupe 180km 2.0 tce od nowego Obecnie jezdzi nim kobieta. Wciąż je czasem biorę bo jest mega. od 2010 zadnej przygody awarii itp. JEdynie sprzęgło wykończyłem ale to biore na siebie

  7. Mam patent do każdej renófki edc16 czy edc17 żeby odczytać i wgrać program nawet przy rozgranym silniku, jeden bit w mapie 🙂 Dużo to pomaga przy kilkukrotnej poprawce softu 🙂

  8. w renault można przytrzymać zapłon w taki sposób: wrzucasz kartę, bieg i trzymasz hamulec oraz przycisk start do momentu jak na wyświetlaczu pojawi się napis "wyjmij kartę" 😀 będzie się świecić aż to rozładowania akumulatora

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Call Now ButtonZadzwoń!