Dzisiaj coś dla fanów niemieckiej motoryzacji – chip tuning BMW F10 520d z 2015 roku, o deklarowanej fabrycznej mocy 180 KM (w rzeczywistości – 177) i momencie obrotowym 380 Nm. Ten model to zgrabna i zrywna limuzyna, z której jednak można wyciągnąć jeszcze więcej krzepy.
Czy nam się udało? Oczywiście, że tak. „Nowa” F10, dzięki udanej modyfikacji sterownika silnika, dostała od nas w prezencie dodatkowe 20 KM i 90 Nm momentu obrotowego. Jazda testowa przekonała nas, że było o co powalczyć – auto wyraźnie prowadzi się lepiej, bardziej dynamicznie.
Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.
Chip-tuning BMW, elektroniczne zwiększenie mocy silnika. Usługę wykonujemy we własnym warsztacie lub na miejscu u klienta. Gwarancja!
Auto Tuning – Chip tuning. Ponad 35000 wersji silnikowych w V-Tuning. Filtr: Wszystkie rodzaje; osobowe; dostawcze; ciężarowe; rolnicze.Chip tuning polega na zwiększeniu mocy pojazdu poprzez modyfikację programu sterującego pracą silnika. Wszyscy producenci samochodów pozostawiają rozwiązania dla Tuningu.
Profesjonalny chiptuning i tuning silników diesel i benzyna (również ciężarowe), chip tuning – zwiększ moc, obniż spalanie. Chip Tuning Chiptuning xHP Naprawa DPF EGR AdBlue BMW Mini inne. Usługi motoryzacyjne » Naprawa i serwis. Chip tuning samochodów Warszawa, hamowania, podniesienie mocy samochodu Warszawa, modyfikacje mechaniczne auta. Chip tuning wszystkich marek..
Profesjonalny tuning samochodów na odległość. Zgraj oprogramowanie samochodu, prześlij nam. Zmodyfikujemy go dla uzyskania lepszych parametrów pracy.Chiptuning to jedna z metod tuningu silnika. Polega ona na modyfikacji oprogramowania komputera (ECU), który steruje jednostką napędową.
Co to jest chiptuning? Tuning silnika BMW? Co daje Twojemu samochodowi? Mówiąc krótko – chip tuning BMW pozwala elektronicznie zwiększyć moc silnika,
Related
13 thoughts on “Przyspieszamy limuzynę – BMW F10 520d 180 KM 2015 po chip tuningu w Grand Service”
Mam BMW z silnikiem B47 po chiptuningu. Po jakimś czasie strzelił mi rozrząd. Zmieniam slupek silnika. Pytanie brzmi: czy muszę ponownie robic chiptuning?
Czy taką modyfikacje można zrobić bez wyciągania sterownika? Niektóre profesjonalne garaże robią to przez port OBD wygrywając zmodyfikowaną mapę, bez używania hamowni. Czy są jakieś różnice między tymi dwiema metodami?
Takie pytanie, ile można zyskać max przyrostu mocy ale w granicach zdrowego rozsądku ?? Słyszałem ze od 20KM do 45KM. Zastanawiam sie nad takim rozwiązanie w tym samym samochodzie z 2012 rocznika. A takie drugie pytanie, czy to prawda ze minimalnie spada zużycie paliwa przez przyrost mocy, czy tylko to sam bajki ?
Chłopak sie stara pokazuje a wy chuje łapy w dół? Za co? Za dobrze zrobiona robote? Chuje i tyle. Pozdrawiam autora filmu. Piękne auto taką właśnie szukam 4 cylindrowego klekocika w klasie średniej. Oszczędny cammon rail jest i podatek nie duzy bo w Niemczech mieszkam. A nie jak co niektorzy stękają ze nie 3.0 bo? Zapłacisz 200-250€ podatku więcej? Cwaniaki z internetu. Podejrzewam nie stać was na dobrego golfa 5 a taka furke komentujecie heh
obecnie posiadam bmw E60 2,5 benzyna myśle aby wymienic je na bmw F10 2.0 Disel co sądzicie o tym aucie osiągi są porówynwalne ale 2.0 disel o połowe mniej pali pytanie jak z awaryjnościa ?
A czy to nie b47 o mocy 190 km
Mam BMW z silnikiem B47 po chiptuningu. Po jakimś czasie strzelił mi rozrząd. Zmieniam slupek silnika. Pytanie brzmi: czy muszę ponownie robic chiptuning?
MAM NADZIEJE ZE ZA TE LAPY W DOL, WASZE LAPY WAM USCHNA !!!
Czy taką modyfikacje można zrobić bez wyciągania sterownika? Niektóre profesjonalne garaże robią to przez port OBD wygrywając zmodyfikowaną mapę, bez używania hamowni. Czy są jakieś różnice między tymi dwiema metodami?
Takie pytanie, ile można zyskać max przyrostu mocy ale w granicach zdrowego rozsądku ?? Słyszałem ze od 20KM do 45KM. Zastanawiam sie nad takim rozwiązanie w tym samym samochodzie z 2012 rocznika. A takie drugie pytanie, czy to prawda ze minimalnie spada zużycie paliwa przez przyrost mocy, czy tylko to sam bajki ?
Ile mniej więcej czasu potrzeba na taki zabieg dla f10
Chłopak sie stara pokazuje a wy chuje łapy w dół? Za co? Za dobrze zrobiona robote? Chuje i tyle. Pozdrawiam autora filmu. Piękne auto taką właśnie szukam 4 cylindrowego klekocika w klasie średniej. Oszczędny cammon rail jest i podatek nie duzy bo w Niemczech mieszkam. A nie jak co niektorzy stękają ze nie 3.0 bo? Zapłacisz 200-250€ podatku więcej? Cwaniaki z internetu. Podejrzewam nie stać was na dobrego golfa 5 a taka furke komentujecie heh
Trochę sztywne wypowiedzi😊 trochę luzu juk u coobcia🤣
To jest B47 czyli powinna mieć 190 km
4 cylindrowy klekot w klasie średniej wyższej. Nie trzeba tego komentować.
Skąd pochodzi ta F10? Moja 520d miała 190 koni, nawet przed liftem było więcej.
obecnie posiadam bmw E60 2,5 benzyna myśle aby wymienic je na bmw F10 2.0 Disel co sądzicie o tym aucie osiągi są porówynwalne ale 2.0 disel o połowe mniej pali pytanie jak z awaryjnościa ?
Czy chip tuning wpływa na żywotność silnika i awaryjność bo sa zdania podzielone i nie wiem co o tym myslec ?