AENovak Chip Tuning Peugeot 206 2.0 HDI 66Kw 2001 godina Bosch EDC15c2 Optimum Tuning sa 90Ks na 119Ks …
Ściągniete z Youtube Chip tuning, elektronika samochodowa, DPF/FAP OFF to tylko niektóre z usług, które Autochiptuning24 świadczy klientom na terenie Warszawy. Chiptuning, demontaż filtrów cząstek stałych, serwis FAP, prace mechaniczne to usługi, które można wykonać w okolicach Warszawy.
Elektryczne podejście do zwiększania mocy silnika jest znane jako remapowanie ECU BMW. Usługa może być wykonana w naszej lokalizacji lub bezpośrednio w siedzibie klienta, gdziekolwiek się znajduje. Gwarancja!
Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.
Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.
Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.
Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.
Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.
Ne mogu da vjerujem da ovako lose ide auto od 120KS i 2000 kubika !? A masa auta je 1045 kg. Kako lose ovi francuzi prave te motore ovo je katastrofa. Razocaran sam.
You are driving the car wrong. This diesel engine delivers maximum power at
1500 – 2000 rpm, so you have to shift gear at 2000 rpm. Diesel engines are designed to pull at low RPM.
after 2000 rpm the power of the car will just keep Falling, until you shift. so 1 gear = 2000rpm = 2 gear = 2000 rpm and so on.
This will use the full potentiel of the cars (NM) acceleration.
Nemoguce da ovako slabo ide ja imam Partnera isto taj motor 90 konja ide ko metak a kamoli onda 206 koji je laksi bar 300kg
Pierwszy raz widze w 2.0 HDi 90C, zawsze jest 75C
ja imam 206 2.0 i ide bolje nego ovaj mora ga prije šaltat na 2.500 do 3000 rpm sve preko 3000 rpm ti je bespotrebno trošenje goriva
brzi je 307 1.6 HDi
An 1.0 litre fiesta ecoboost goes faster then this sh*t
@nicorusak
You need nm to accelerate between speeds not from 0- top if you need that you need hp. 5000rpm is max. Hp not 4000rpm with the hdi engine.
jo0s da je stavit varijabilnu turbinu bolje bi iso
+nicorusak
If you don't know shit about what you are talking about, don't act and try to appear smart to everybody else. Sincerely, the world.
2.0 a only 90hp 😀 …france cars total craps
Ne mogu da vjerujem da ovako lose ide auto od 120KS i 2000 kubika !? A masa auta je 1045 kg. Kako lose ovi francuzi prave te motore ovo je katastrofa. Razocaran sam.
Slabo ide, ipak ima 119 ks a nije puno tezak trebao bi dosta bolje da ide..
yea…that is true for cars with no TURBo…this is Turbo diesel…and he goes days from 1k-2k…and seconds from 2k – 4 k
i have 1 i know it
but HP are at higher RPM
You are driving the car wrong. This diesel engine delivers maximum power at
1500 – 2000 rpm, so you have to shift gear at 2000 rpm. Diesel engines are designed to pull at low RPM.
after 2000 rpm the power of the car will just keep Falling, until you shift. so 1 gear = 2000rpm = 2 gear = 2000 rpm and so on.
This will use the full potentiel of the cars (NM) acceleration.
slow
entonces solo se nota en recuperacion ,y algun sitio mas ??? es por curiosidad jjijijij
lo veo un pelin lento para tener 119 cv , un amigo tiene un 90 cv normal , y hacelera casi igual