Ładowanie…

Chip Tuning Warszawa

Chiptuning Warszawa - Zwiększenie mocy silnika, Eco-tuning - modyfikacje, tuning silnika.
Kontakt

Kivi Racing Factory – Renault Megane 1.2 TCe chiptuning



Tym razem na rolki wzięliśmy kolejną prozę życia – Renault Megane 1.2 TCe 😉

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

32 thoughts on “Kivi Racing Factory – Renault Megane 1.2 TCe chiptuning

  1. 1.5 dci też jest w mercedesie i jakoś wielkiego szumu nie ma wokół dziadowskich silników mercedesa 😉 Ciekawe ile pojeździ teraz ten 1.2 😀 Z tego co czytam straszna lipa te silniki. Już lepiej długowieczny 1.6 od reno.

  2. jakby wasz warsztat miał siedzibę w województwie lubuskim to żadnego reno byście nie dostali
    do pomiarów. Tutaj tylko audi i vw najlepiej w tdi. Takie zboczenie

  3. Chciałbym żeby kiwi 🥝 zrobił mi Megane 2 grand touur 1.9 dCi 130 koni ale jeszcze muszę go przyszykować orginalne wtryski i turbina nie po regeneracji bo mam tako i wtryski tak samo pomóżcie mi zrobić serie a w tedy pociągniemy

  4. Dobrze, że z rozsądkiem ale taka dygresja mój stary ford focus cmax 1.8 benzyna 125km na chińskich butach wielosezonowych bez turbiny i z jego oporami pow., przyspiesza do 100 km/h tak samo jak to renault i pewnie z kilka koni brak po nieudanym remocie silnika gdzie jednak znowu bierze olej.
    Może winne te 18 calowe koła albo silniczek 1.2 coś tu nie chalo ze skrzynią biegów, tyle kasy i kivi daje 20 koni mechanicznych bonusu, owszem 1,6 sekundy daje w miarę dużo by wyprzedzić tira ale szału nie robi, jednak małe silniki tylko do małych samochód.
    Auto ładne ale motoryzacja się kończy. Jak załadować rodzinkę i bagaże to lepiej 100 lub 110 km/h i wystatczy czasem tira wyprzedzić i dać sobie spokój. 😄

  5. Uwielbiam, jak zawsze 🙂 Ale prosze o wyjaśnienie kwestii dużego kola i gorszych osiągów. Przecież zwiekszanie srednicy felgi nie zwieksza faktycznej srednicy calego koła, lecz tylko obniza profil opony. Fajtyczny rozmiar kola musial zostac taki sam (ewentualnie kilka milimetrów różnicy). A wielka opona typu "balon" wazy wiecej niz jeden czy dwa cale aluminium. Tak ja to rozumiem… I mam nadzieje, ze mój ulubiony chiptuner mi to wyjasni 🙂 pozdrowienia!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!