Ile daje chip tuning ? Jakie są koszta a jakie zagrożenia, jak nie dać się oszukać aby nie zniszczyć silnika, na te oraz wiele innych pytań odpowiemy wam wraz ze Sławkiem z DynoSet oraz pokażemy wam od kuchni jak to wygląda.
Jeśli się podobało to kciuk w górę i udostępniamy.
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k
———————————————————————————– https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
———————————————————————————–
szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
—————————————————————————————— https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
W RAZIE PYTAŃ ADRES EMAIL
—————————————————-
m4k@mubi.pl
—————————————————-
Chcesz podnieść moc w swoim samochodzie? Koniecznie zajrzyj do Sławka z DynoSet
——————————————————————————— https://www.facebook.com/dynoset/
———————————————————————————
Koniecznie zajrzyjcie do ekipy z Mtuning tam znajdziecie wszystkie graty i części do waszych projektów i nie tylko
———————————————————————————– https://www.facebook.com/MTuningPerformance/
———————————————————————————–
meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
—————————————— http://fastservice.pl
——————————————
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc jeżeli masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj i zostań patronem 🙂
Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.
Related
32 thoughts on “Jak wygląda od Kuchni CHIP-TUNING??? Jak nie dać się oszukać!!!”
Czyli jest to zajebiście skomplikowane i dla tego tak drogie. Tak to przedstawiacie.Gówno prawda- ale za coś trzeba brać kasę.Znam wielu tunerów i żaden nie ma wykształcenia w tym kierunku żaden nie przeszedł chociażby szkolenia w tym kierunku a trzepie kasę.Co jest tego przyczyną? Bo dla większości zjadaczy chleba to czarna magia tak jak wy to przed chwilą przedstawiliście. Nikomu nie chce się tego uczyć a mógłby to zrobić w kilka dni tylko po co? Żeby wykorzystać to raz czy dwa razy w życiu? Nie ładnie kiedy większość tych domorosłych tunerów bierze kasę i stroi na odpiernicz.Byle by tylko mocy przybyło a z tyłu parowóz i po paru tysiakach wszystko się w gracie sypie. Taki to polski tuning.
W nawiązaniu do filmu dziatka bmw X3 2.0d koleś fachowiec zrobił tuning i jest du….. Auto jeździło nie kopcilo na dzień dzisiejszy przy wciśnięciu gazu mocniej auto dymi że świata nie widać po wizycie u typa on twierdzi że jest ok i że pokazuje moc i nie chce przywrócić auta do stanu fabrycznego co mam zrobić
Pic na wodę… Mam kolegę który ZAWODOWO pisze programy ( mapy) dla tzw. tunerów, wiadomo jest wymagana wiedzą ale obróbka takiej mapy odbywa się w 3d, trzeba tylko wiedzieć co max. przewidział producent
Michu ale nie wspomnieliście o kosztach szkolenia personelu do obsługi takowych programów. Choćby winolsa. Mapy auta nie są jakieś mega skomplikowane trzeba tylko wiedzieć czego i gdzie szukać. Większość opiera się na hexach a programy typu winols tylko pokazują graficzny zapis cyferek. I taka konieczna uwaga, którą powinieneś umieścić w filmie. Jechanie z 130 hp na 230 hp jest fajne do czasu. Czasu kiedy musisz się zatrzymać choćby. Przy mocnej zmienię trzeba zmienić układ hamulcowy. Tak w pierwszym strzale. Potem sytuacja się nawarstwia. Nie rób proszę filmów, w których pokazujesz tylko przyrost mocy. Potem na drogach widać amatorów chipa, którzy nawalili koni pod maską ale zatrzymać ich nie ma jak albo moment wyrywa im kierownicę z ręki. Tunning to nie tylko moc. Uświadom to widzom.
90% silników po 5 latach o ile były dostępne w USA są już dokładnie zbadane i mapy ściąga się bez problemu. Problem jest w Polsce ze znajomością języków obcych – zagraniczne fora oferują wszystko tylko Polacy szukają w google po Polsku a to rodzi brak wyszukań.
Ludzie psioczą, że współczesne samochody/silniki z fabrycznym softem to jednorazówki rozpadające się po 200tys.km, a tu gość obcykany w temacie mówi, że chip-tuning (podniesienie mocy o ok. 30%) zrobiony z głową jest bezpieczny i silnikowi nic nie będzie… mało tego – mówi, że jeden silnik występuje w kilku wariantach mocy i generalnie nie zauważył by te słabsze miały delikatniejszą budowę! Jak to wszystko pogodzić z teorią, że teraz projektuje się części (i samochody w ogóle) "na styk"? 🤔 Na logikę najsłabszy z danej rodziny silnikowej powinien przejechać 2x więcej km bez awarii od tego co ma dwukrotnie więcej mocy fabrycznie… czyli zamiast 200tys.km przejedzie… 400tys.km? To się w głowie nie mieści wszelkim Kurłłłaczom i innym Narzekaczom, że kiedyś to było… 😆
Reklama reklamą ale to mubi nie działa. Polisa zakupiona miesiąc temu no i niestety, żadnego bonusu nie ma…… Wysłałem zapytanie również o polise dla motocykla odpowiedzi brak….. także morał z tego łatwy……..
Spoko film super wytłumaczone. Może więcej filmów o możliwościach zwiększania mocy na poszczególnych śilnikach.😀 PS kupił bym walizkę ale już wcześniej sobie kupiłem standardowa 😑
Tylko pytanie, czy moc podawana przez producentów samochodów jest mocą na kołach czy jest mocą na silniku. Jeśli jest to moc na silniku to jaka jest utrata mocy na kołach?
Bylem stage 1 zrobione polecam 😉
Hej, czy przetestujesz chip box od Duda Garage, czy Duda na to pozwoli?????
lepsze chipsy od Lays?
Też wgrałem mapę pozdri
Czyli jest to zajebiście skomplikowane i dla tego tak drogie. Tak to przedstawiacie.Gówno prawda- ale za coś trzeba brać kasę.Znam wielu tunerów i żaden nie ma wykształcenia w tym kierunku żaden nie przeszedł chociażby szkolenia w tym kierunku a trzepie kasę.Co jest tego przyczyną? Bo dla większości zjadaczy chleba to czarna magia tak jak wy to przed chwilą przedstawiliście. Nikomu nie chce się tego uczyć a mógłby to zrobić w kilka dni tylko po co? Żeby wykorzystać to raz czy dwa razy w życiu? Nie ładnie kiedy większość tych domorosłych tunerów bierze kasę i stroi na odpiernicz.Byle by tylko mocy przybyło a z tyłu parowóz i po paru tysiakach wszystko się w gracie sypie. Taki to polski tuning.
Kurde.. oglądam to dla treści, ale więcej tu pierdzielenia niż konkretów. Spokojnie film z 23 minut można skrócić do 10.
6:20 nawet bardziej BIOS niż windows 🙂 super wideo!
Witam co powiecie na audi a4 b6 1.8t bex po samym sofcie i wyłączeniu 2 sondy ma 240km i 370nm.Dzięki
Dobry materiał, pozdrawiam 😁.
W nawiązaniu do filmu dziatka bmw X3 2.0d koleś fachowiec zrobił tuning i jest du….. Auto jeździło nie kopcilo na dzień dzisiejszy przy wciśnięciu gazu mocniej auto dymi że świata nie widać po wizycie u typa on twierdzi że jest ok i że pokazuje moc i nie chce przywrócić auta do stanu fabrycznego co mam zrobić
Pic na wodę… Mam kolegę który ZAWODOWO pisze programy ( mapy) dla tzw. tunerów, wiadomo jest wymagana wiedzą ale obróbka takiej mapy odbywa się w 3d, trzeba tylko wiedzieć co max. przewidział producent
Tak
Michu ale nie wspomnieliście o kosztach szkolenia personelu do obsługi takowych programów. Choćby winolsa.
Mapy auta nie są jakieś mega skomplikowane trzeba tylko wiedzieć czego i gdzie szukać. Większość opiera się na hexach a programy typu winols tylko pokazują graficzny zapis cyferek.
I taka konieczna uwaga, którą powinieneś umieścić w filmie.
Jechanie z 130 hp na 230 hp jest fajne do czasu. Czasu kiedy musisz się zatrzymać choćby.
Przy mocnej zmienię trzeba zmienić układ hamulcowy. Tak w pierwszym strzale. Potem sytuacja się nawarstwia.
Nie rób proszę filmów, w których pokazujesz tylko przyrost mocy. Potem na drogach widać amatorów chipa, którzy nawalili koni pod maską ale zatrzymać ich nie ma jak albo moment wyrywa im kierownicę z ręki.
Tunning to nie tylko moc. Uświadom to widzom.
90% silników po 5 latach o ile były dostępne w USA są już dokładnie zbadane i mapy ściąga się bez problemu. Problem jest w Polsce ze znajomością języków obcych – zagraniczne fora oferują wszystko tylko Polacy szukają w google po Polsku a to rodzi brak wyszukań.
Ludzie psioczą, że współczesne samochody/silniki z fabrycznym softem to jednorazówki rozpadające się po 200tys.km, a tu gość obcykany w temacie mówi, że chip-tuning (podniesienie mocy o ok. 30%) zrobiony z głową jest bezpieczny i silnikowi nic nie będzie… mało tego – mówi, że jeden silnik występuje w kilku wariantach mocy i generalnie nie zauważył by te słabsze miały delikatniejszą budowę! Jak to wszystko pogodzić z teorią, że teraz projektuje się części (i samochody w ogóle) "na styk"? 🤔
Na logikę najsłabszy z danej rodziny silnikowej powinien przejechać 2x więcej km bez awarii od tego co ma dwukrotnie więcej mocy fabrycznie… czyli zamiast 200tys.km przejedzie… 400tys.km?
To się w głowie nie mieści wszelkim Kurłłłaczom i innym Narzekaczom, że kiedyś to było… 😆
W jakiej miejscowości można u was zczipować autko?
Vagi s….i a gdzie Japończyka podkręce? Wszędzie gdzie pytałem to tylko Niemca robią bo najłatwiej 😅
wypas
Hoi
I weź się połap wśród tych cyferek
Fajny film 🙂
Uwielbiam was oglądać!
Super projekt
Łysy ty bandyto! odnoszę wrażenie, że Sławek się Ciebie boi!
Rzeczowy materiał. Wiele rozjaśnia.
Pan mowi o systemie 01…. A na monitorze hex… Czyli system 16…. I o co chodzi???
Nazwa programów 😉 do alfy
Czy można zrobić chip tuning w silniku z gazem?😁
Reklama reklamą ale to mubi nie działa. Polisa zakupiona miesiąc temu no i niestety, żadnego bonusu nie ma…… Wysłałem zapytanie również o polise dla motocykla odpowiedzi brak….. także morał z tego łatwy……..
Spoko film super wytłumaczone. Może więcej filmów o możliwościach zwiększania mocy na poszczególnych śilnikach.😀 PS kupił bym walizkę ale już wcześniej sobie kupiłem standardowa 😑
Bylem u Pana Slawka na urlopie zostawiajac zone na plazy 😂 Silnik juz lyknol 4tys km i zadowolony klient zostaje 😎
Tylko pytanie, czy moc podawana przez producentów samochodów jest mocą na kołach czy jest mocą na silniku. Jeśli jest to moc na silniku to jaka jest utrata mocy na kołach?