Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Gdy Twoje auto zamienia się w piekarnik – pękające zbiorniczki, termostaty i LPG

Gdy Twoje auto zamienia się w piekarnik - pękające zbiorniczki, termostaty i LPG

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Witajcie Nosacze !
Zdrawiam Was wszystkich.
Natchnęło mnie aby nagrać dla Was w miarę krótki odcinek dotyczący temperatur i konsekwencji w upały. Szczególnie podczas stania w korku. Zdecydowana większość nie jest świadoma konsekwencji. Zdarzyło mi się nie raz widzieć Cabrio z otwartym dachem w środku miasta w korku z włączoną klimatyzacją. To najgorsze co możesz zrobić swojemu silnikowi, który ledwo zipie pod maską. Wysokie temperatury są na tyle niebezpieczne, że grożą Ci uszkodzeniem cewek, stopieniem przewodów, a w najgorszej sytuacji nawet pożarem. Dlatego zwróćcie na to szczególną uwagę. Pękające zbiorniczki szczególnie w BMW E46 to w większości przypadków skutek a nie przyczyna. To też główny dzisiejszy temat. Na samym końcu zdradzę Wam trochę szczegółów mojej diagnostyki. Nie musisz być doświadczonym mechanikiem aby załapać procedurę, dzięki której otworzysz swoje oczy na wiele innych usterek. To wszystko jest proste. Wymaga zaangażowania.
Jeszcze raz zdrawiam Was i pamiętajcie aby zwracać uwagę na takie drobne szczegóły jak temperatura silnika. Zadbaj o jak najniższą temperaturę pracy silnika (90 stopni jest optymalnie).
Naczelny
Kamil

JEŻELI CHCESZ ZMODYFIKOWAĆ STEROWNIK NAJPIERW ZADZWOŃ UPEWNIĆ SIĘ CZY W TWOIM AUCIE JEST MOŻLIWE ABY OBNIŻYĆ TEMPERATURĘ
Adres do wysyłki :
AUTO-BACHUS
ul. Sobieskiego 12
05-410 Józefów
tel. 515-33-28-48
Nie zapomnijcie dołączyć listu motywacyjnego oraz adresu zwrotnego i telefonu 🙂

WSPARCIE
https://patronite.pl/Auto-Bachus

KONTAKT DO WARSZTATU AUTO-BACHUS
515-33-28-48

SKLEP I FORUM
www.autobachus.pl

ZANIŻONE ODSZKODOWANIA? OBEJRZYJ FILM
https://www.youtube.com/watch?v=vwYrFQscz4k&t=475s
A POTEM ZADZWOŃ DO PATRYKA I ZAPYTAJ BEZPŁATNIE O SWOJE ODSZKODOWANIE
732-732-566

GDZIE JEST TWÓJ NOWY KANAŁ NA YOUTUBE?
Mój nowy kanał – Trzecia Perspektywa Świadomości
https://www.youtube.com/channel/UCc8C8ZRrYVAu-nmDM0Xir9Q

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

Ściągniete z Youtube Chip tuning, elektronika samochodowa, DPF/FAP OFF to tylko niektóre z usług, które Autochiptuning24 świadczy klientom na terenie Warszawy. Chiptuning, demontaż filtrów cząstek stałych, serwis FAP, prace mechaniczne to usługi, które można wykonać w okolicach Warszawy.
Elektryczne podejście do zwiększania mocy silnika jest znane jako remapowanie ECU BMW. Usługa może być wykonana w naszej lokalizacji lub bezpośrednio w siedzibie klienta, gdziekolwiek się znajduje. Gwarancja!

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

29 odpowiedzi na “Gdy Twoje auto zamienia się w piekarnik – pękające zbiorniczki, termostaty i LPG”

  1. Witam, pomocny i ciekawy filmik.
    Nosaczu czy byłbyś łaskawy, dodać np. w komentarzu, jakiego kabla i jakiego programu używasz do diagnozy i kasowania inspekcji w instalacji STAG ?
    Pytam, ponieważ nabyłem samochód z takową instalacją, a nie chciałbym być naciągnięty na wymianę np. wtrysków. Jak to miało miejsce w Twoim filmie w roli głównej audi a4b5 zdaje się.
    Pozdrawiam.

  2. Witam, mam pytanie. Coś mi stuka w aucie w spokojnej jeździe na wprost, coś bardziej drży ale ogólnie to są stuki. Na garbach czuć typowe stuknięcie. Na postoju na wyprostowanych kołach gdy kołysam autem, to wyraźnie słychać te stuki, gdy skręce kołami i kołysam autem, to nic nie stuka, tak samo jak jadę autem i przy skrętach nic nie stuka. Tylko przy jeździe na wprost, przy dynamicznej jeździe stuki ustają. Jakie mogą być przyczyny i od czego zaczynać, by przypadkowości nie narobić sobie zbędnych kosztów. Pozdrawiam

  3. Nosaczu czy wiesz może czy M54 ma taki mechanizm, że jak padnie wentylator KLIMY (E39) VISCO sprawne. To będzie go chłodził cały czas termostatem? Bo padł mi wentylator klimy i auto ma zimniejszy silnik ale na lato to idealne 🙂 Czy to może być powiązane?

  4. No i jest Kamil nosaczu mój kochany, stało się, naoglądałem się i jadę obejrzeć e90, 2.0d. zobaczymy może kolejny gruz wzbogaci moją kolekcję (mam paska b6 i superba który jest moim daily) 😜

  5. Czy to normalne, że po wywaleniu odmy i disy zastąpieniu jej twoim zestawem zaczęła puszczać mi uszczelka pokrywy zaworów, wymieniłem ją i dalej się sączy nad kolektorem wydechowym.

  6. Właśnie mecze się teraz w e60 z podobnymi objawami węże twarde wentylator chodzi termostat nowy a co chodzi o ogrzewanie to ledwo ciepłe dmucha i już mi ręce opadają

  7. Odnośnie pobory oleju w m54. Kupiłem jakiś czas temu e39 z m54b25, na 1000 km dolewałem 0.5L oleju… zrobiłem tak 3tys k przez 2 miesiące jezdzac normalnie nie katując silnika… zrobiłem wyż wspomniane 3tys km i musiałem dolac przez ten czas 1.5L oleju. Zrobilem plukanke mianowicie odkręcić. świece i przez otwory na świece wlalem po 40/50ml plukanki do każdego gara. Zakręciłem. Świece i na 4 biegu przepychalem e39 do przodu i do tyłu parę minut żeby tłoki trochę pochodziły w tej samej plukance . Zostawiłem na 30minut , później dolalem druga plukanke do silnika , pochodził tak na wolnych obrotach okolo30min. Spuściłem olej z plukanka zalałem nowy 5w30 xcleana i na 800km już zrobione i jezdzone mocniej zero poboru oleju! Więc polecam zabieg. Pozdrowki

  8. staga umiem ustawiac, ale ma u siebie w e38 m52b28 mam KING i tam nie ma narysowanej mapki. Tez ustawiam po czasach wtrysku benzyny ale na wolnych obrotach. Jak ustawic w calym zakresie? Mam kazde obciazenie i obroty jechac i przelaczac ciagle z gazu na benzyne i obserwowac czasy? To jest bardzo trudne, nie ma lepszej metody?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Call Now ButtonZadzwoń!