Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Fiat Doblo 1.9 JTD 105KM sporo momentu ale mało koni | #chiptuning od kuchni vlog

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Heja ho
dziś na rolkach Fiat Doblo czyli urocze pudełeczko na kołach. Stara sprawdzona konstrukcja i robota w sumie prosta łatwa i przyjemna. Trochę niedosyt mocowy (dlaczego zobaczycie w odcinku) ale i tak Arkowi (właściciel) zależało najbardziej na momencie bo to daje wrażenie na plecach 😉

www.TUNE-UP.pl – moja kuźnia mocy 4×4 w Gdańsku zapraszam !

oddział Ostróda – Fast Serwis
oddział Radomsko – Erwo Garage

#chiptuning #hamownia #jtd

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

35 odpowiedzi na “Fiat Doblo 1.9 JTD 105KM sporo momentu ale mało koni | #chiptuning od kuchni vlog”

  1. Słowem właściciela, który najlepiej zna swoje auto – Robert zrobił świetną robotę!
    Chciałem poczuć tego ducha Stilo (miałem pomodzone na 170 KM i 360 Nm seryjne 115 KM 8v), to lekkie chociażby uderzenie w potylice i wciśnięcie w fotel przy przyspieszaniu – udało się 😉
    Była poza kamerami dyskusja, czy nie zdjąć trochę momentu, jednak finalnie zostawiliśmy tak jak jest. Po kilku wygranych wyścigach z pod świateł z Passatami i innymi vaginami to była dobra decyzja.
    Chociaż i tak najlepsza była reakcja mojej narzeczonej, jak wyjeżdżając z Gdańska wpinając się na autostradę, dodałem gazu, a ona z wrażeniem na twarzy i oczami jak 5 zł – TO JEST DOBLO?!
    Spalanie spadło o około 0,3 litra, tam gdzie na moich trasach brakowało mi momentu przy wyprzedzaniu teraz nie ma tego problemu, wszystko odbywa się płynnie. Dźwięk silnika, zwłaszcza przy końcowym tłumiku przelotowym też jest przyjemniejszy.
    W skrócie: moje sportowo-terenowe auto dostawcze ma już u mnie dożywocie!
    Pozdrawiamy z narzeczoną całą ekipę Tune-UP 😆

  2. Ahh 1.9 JTD Silnik tak samo świetny a nawet niektórzy twierdzą że lepszy co 1.9 TDI . Mój św pamięci szwagier miał takiego w fiacie Brawo 1 gen. Tamten też miał 105 koni potem po"cipie" miał ich aż 180 lecz niestety seryjne sprzęgło nie wytrzymywało moment i paliło się nawet przy normalnym starcie ale za to Ato rakieta, Sam kiedyś chciałem mieć takie ale niestety w tanich egzemplarzach typu 3600 zł to nie było takiego w którym by ruda nie skonsumowała progów lub nadkoli. Byłem w szoku gdy dowiedziałem się że te silniki były też pakowane do puntolotów 2 gen lecz niestety też tak miałem pecha aby to zakpić w okolicach 3000 4000 zł bo albo turbo padnięte albo jakieś wycieki a w jednym tak wył wałek rozrządu jak by miał kompresor założony. Ahhh ten Rynek samochodów używanych w PL:) Tylko jak cholera trzeba warzać na kład Comonrail bo jak to się zepsuje to łohohohohoooo. Sht up end take my 9 tyś:D

  3. Mam pytanie, na które nie mogę znaleźć odpowiedzi.
    Czy tuning , czyli podniesienie mocy ma wpływ na uszkodzenie pompy wysokociśnieniowej i zatarcie/opiłkowanie wałka i uszkodzenie wtrysku. Pacjent to Audi A3 8P 1.6 TDI, moc podniesiona ze 105 na 142 konie.
    Olej co 10 tyś, 5W30, paliwo tylko Aral diesel Ultimate. Autem jeździła normalnie tylko kobieta. Przebieg auta około 65 tyś przebiegu. Inspekcja zawsze przed czasem.
    Autoholicy, wiecie coś na ten temat ?
    Pozdrawiam.

  4. Na chipa trzeba przyjeżdżać autem z silnikiem w dobrej kondycji a nie starymi lejacymi wtryskami czy turbina po ponad 300tys. km bo inaczej jest to tylko dobijanie i tak już zmeczonego silnika.

  5. Fajny koziołek jeździłem takim tylko że w benzynie z pod tlenkiem LPG, a tym wybierakiem się nie przejmować każdy tak ma. Co do modzenia to wystarczy 130 KM przy prawie 400 tyś. Filmik jak zwykle super :)).

  6. Dobrze to rozumiem z wykresu ze jak np kierowca jadąc tym autem na 5tym biegu i 1600obr/min wykorzystuje okolo 40KM? Czyli tyle mocy wystarczy by utrzymywać stałą prędkość na danym biegu i obrotach?

  7. Robcio musisz coś wymyślić jeśli chodzi o rozwój kanału, niedawno jagoda miał 60k subów a już praktycznie dogonił autoholików. Szkoda by było żeby taki fajny, merytoryczny kanał zaginął gdzieś w gąszczu innych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *