Fiat Doblo I fl 2006r. 1.3 MultiJet Przebieg 185 tyś
Pomiar przed modyfikacją: 84,8hp , 212Nm.
Modyfikacja sterownika: niestety nie udana…samochód zaczął strasznie kopcić i nie miał dobrych przyrostów…Czas szukać problemu.
Samochód jest zabezpieczony, spięty pasami od spodu (w kanale) i dociągnięty do rolek.
Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.
Jedna odpowiedź do “Fiat Doblo 1.3 MultiJet Hamownia Nie przyjął Chip Tuning”
tam sterownik nie kontroluje doładowania jeśli to wersja 75km trzeba mbc lub ruszyć sztangę turbo. zdziwiłem się że nie ma n75 te auto.