Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

Encyklopedia Autoholika – Chiptuning BMW 420i F36

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Witajcie Autoholicy dzis w encyklopedii „C” jak chiptuning. Takie ogólne liźniecie tematu szczegółowe zagadnienia może zostawimy sobie na później i odrębna serie, przy okazji opowiemy o tym co sie zlewa z nowych samochodów oraz
swoje wrażenia po tuningu opowie Brajan.

Zapraszam na nasz fanpage Facebook :
https://www.facebook.com/autohoolicy/

oraz w kwestii Chip Tuningu i firmy TUNE-UP :
https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk

#chiptuning #hamownia #bmw

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

40 odpowiedzi na “Encyklopedia Autoholika – Chiptuning BMW 420i F36”

  1. Ja przymierzam się do podniesienia mocy w BMW f30 2018 rok 330i xdrive z 252 km, mam założony down pipe z tylną sekcją tłumika ,,,,jaka moc jest bezpieczna dla tego silnika i czy trzeba również programować skrzynie automat? ZF

  2. Fajny odcinek 😉
    Ale w dzisiejszych czasach osoby interesujace sie chiptuningiem wiedza ktore mapy modyfikowac i jakie parametry krecic w gore takie jak np. DW,TL,SL,SVBL,BOOST,BOOST LIMITIER 😉
    Po modyfikacji softu oczywiscie robimy logi dynamiczne 😉
    Pozdrawiam znajacych temat.

  3. Planuje kupić f30 z tym silnikiem jak twój z tym że samochód jest z USA i nie wiem czy to jest przeszkodą przy chip tuningu ? Mam zamiar zainwestować w wydech 3/4 dolot powietrza i intercooler ile jesteśmy w stanie bezpiecznie wyciągnąć z takiego zestawu ? Auto ma być daily carem no i podstawowe pytanie czy to że samochód jest z USA ma znaczenie ?

  4. U mnie dźwięk jest dobry,co do oleju i jego jakości,nie mam kasy na badanie go,ale po kilku latach w pracy w pl na hurtowni i kilku latach pracy w UK,raczej to inna linia produkcyjna,w tym momencie jestem tylko pewien że tarcze i klocki hamulcowe pewnej firmy z czerwonym opakowaniem to 2 rożne wyroby i fabryka w Belgi robi na Europe zachodnia a w Czechach na wschodnia,różnica jest w ciężarze tarczy i grubości tarczy ale największy szok to klocki bardzo duża różnica w miedzi.Co do mojego cytrusa jeżdżę xsara picasso fabryka 90 km (brak interkulera) po czipie 110 spalanie z 2 tys mil przed modem 5,5 po modzie 4,9,(liczone nie z komutera a po tankowaniu do pełna pod tym samym dystrybutorem)olej zawsze co 6 tys mil motul 5w30,te 20 km robi wielka różnice w codziennej miejskiej eksploatacji w małym mieście,elastyczność poezja,a emisja cząstek stałych to 1,2% gdzie norma na przeglądzie angielskim dopuszcza 3%,tak mały wzrost mocy to też oszczędność sprzęgła na razie 40 tys mil i to głównie po mieście a samochód jest wykorzystuje do kurierki małych przesyłek,niestety kolejny samochód będzie zasilany bennzynka,bo ekoterroryści powariowali w UK,chcą pod koniec roku wprowadzić opłaty dla samochodów poniżej eu6 (diesel) i eu4 (benzyna) 8 funtów na dzień,to będzie koniec diesli w miastach.

  5. Mam volvo 5 cylindrowe z 2.0 164 konie 400nm zrobione na 202 i 496. Różnica po zmianie mapy odczuwalnie jakbym kupił nowe auto. Zrobiłem na tym 40 tkm, obecnie jest 240tkm i powoli zaczyna oddzywać się dwumasa. Spalanie takie samo, jak się depta to więcej niż w oryginale. Pozdrawiam i polecam.

  6. Tutaj dodalbym takie sprostowanie, ze mozna robic bmw po zlaczu, bo pewien inzynier z bmw ukradl dane i sprzedal je firmom tuningowym, dlatego tez po id mozna dobrac takiego samego softa i jego opracowac. Jedynym minusem jest to, ze jak byl juz wirus to po id (bez hamowni ) tego nie zobaczymy. Serwis jak ma ogarnietego mechanika to nawet po wgraniu oryginalu jest w stanie zobaczyc ze byl program robiony, bo po zapisanych logach moze zobaczyc jakie bylo cisnienie doladowania itp., ale trzeba chciec i potrafic. Material bardzo fajny. Pozdrawiam autora

  7. Ludzie sami zaRZynają swoje silniki wymieniając olej po 20-30(bo servis mówił long life….) Wynika to z niewiedzy lub mocnym zawierzeniu Servisom (servis jak sklep ,jest po to bym tam wydać pieniądze) Mam Merca W210 2.9 Turbo Diesel po Chipie i olej zmieniam co 8-10 tyś. Wiem.że to może się wydać dziwne innym ale olej stary przy wymianie ma barwe mocno brązowa a nie czarną jak smola jak to mowią że w Dieslu nie możliwe aby był taki. Nowe auta po 2 tyś powinny mieć zmieniony olej a następnie po 5 tyś i już kolejne wymiany normalnie co 10 tyś. Warto też zwrócić uwage na skrzynie biegów. Obecne manualne skrzynie mają gorszy olej w sobie niż te ,że tak powiem starsze gdy się wymienia przy okazji wymiany uszczelniacza na flanszy. Skrzynie automatyczne ….dopiero tez ludzie zaczynają rozumieć że tam też sie olej zmienia. Jednak czesto słysze że jak nic sie nie dzieje to "Nie ruszaj nie wymieniaj"…. eh.

  8. Pod Września jest mega gosc robiący fury za naprawde niezła kase nawet ferrari on zna temat co do wymiany oleju zadne Long Life i w autach z konkretną mocą nawet co 5 /6 tys a taki mega sportowe po caly dniu jazdy po torze w Poznaniu olej do smieci

  9. Cześć Robert, fajnie by było posłuchać nieco o komputerach stand-alone, piggyback, jaka jest ich charakterystyka, wady i zalety, w jakich przypadkach lepszym rozwiązaniem jest remap oryginalnego sterownika, a w jakich montaż w/w urządzeń? pozdro!

  10. A fordowkiego 1.0 ecoboosta 100 KM w serii w automatem powerschift można bezpiecznie podnieść na mocy??? Że też kurde automat tylko w najsłabszej wersji dali no. 😉

  11. Poruszając temat odcinka, czy jest sens chipsa w wolnossącym silniku, po zmianie kilku podstawowych rzeczy jak dolot, wylot. Nie robiłem badania na hamowni, nie wycinałem katów, egr, subiektywna opinia sprawdzana z średniej 20 krotnej próby statystycznej w zakresie przyspieszenia 0-100km.h. Zmiana jak najbardziej na + różnica 0.2s. Seryjne auto do daily. Czy warto, czy da się coś więcej po takiej inwestycji ?

  12. 16:30 mam pytanie czy faktycznie częsta zmiana oleju jest dobra ? w sensie że te 10 15 k i już wymiana bo jednak za każdym razem pompa i wszystko zassać nagle musi mocno przez filtr przepłynąć czy nie dostaje po dupie pompa ?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Call Now ButtonZadzwoń!