Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

ČIPOVAO sam auto! ISTINA o chiptuningu!

ČIPOVAO sam auto! ISTINA o chiptuningu!

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689



Obavezno nas zapratite na:
PH: http://instagram.com/petrolheads_rs
Aca: https://instagram.com/King.of.Stovepipes
Zoki: https://www.instagram.com/zoki_ph/
Igor: https://instagram.com/jankovski.photography

Dechko tzar majice: https://dechkotzar.com

Powered by: https://www.petrol.co.rs

http://www.revochip.com

Da li ste „čipovali” vaš auto? Da li šteti autu? Da li je prevara veka ili prava stvar?
Ja sam čipnuo Abarta i sve izmerio crno na belo.

Download Race Buddy za iOS:
https://apps.apple.com/us/app/race-buddy-how-fast-you-are/id1440030429

LIKE SHARE i SUBSCRIBE pa se vidimo u sledećem videu!

Poslovni email: petrolheadsinfo@gmail.com

#chiptuning #čipovanjeauta #remap

Kušljić Aleksandar | Zoran Glavaški | Video : A. Kušljić

Ściągniete z Youtube Chip tuning, elektronika samochodowa, DPF/FAP OFF to tylko niektóre z usług, które Autochiptuning24 świadczy klientom na terenie Warszawy. Chiptuning, demontaż filtrów cząstek stałych, serwis FAP, prace mechaniczne to usługi, które można wykonać w okolicach Warszawy.
Elektryczne podejście do zwiększania mocy silnika jest znane jako remapowanie ECU BMW. Usługa może być wykonana w naszej lokalizacji lub bezpośrednio w siedzibie klienta, gdziekolwiek się znajduje. Gwarancja!

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk +48 512 149 689

30 odpowiedzi na “ČIPOVAO sam auto! ISTINA o chiptuningu!”

  1. čipo sam nekoliko automobila, sve sa generičkim mapama, bez valjaka. Na kraju sam ih sve vračao na original. Auiti idu nešto bolje, troše nešto više ali sama krivulja momenta postaje dosta neravna. Neobične rupe u snazi, nisu jake ali se osjete, jednostavno je auto u originalu bolje "ugođen".
    Možda se to sve složi kako spada kad majstor na valjcima podesi sve moguče senzore u svakoj točki krivulje? Nemam pojma 🙂

  2. Ok vise drva u furuni bolje greje nista posebno. Mislim ide lepo auto i lepo ga je videti.
    Međutim .
    Naši ljudi to rade zbog veceg obrtnog momenta manje potrosnje itd. E sad .Pored tog dijagrama snage mogao bi se dodati i diagram potrošnje. Čisto da vidimo i ne lupamo glavu jeste nije. Sto se tiče dobro je i nije to je drug priča.

  3. Sve zavisi kako vozite poslije chipa mozda bi ga scicali i bez chipa….standardni auti nisu napravljeni za velika opterecena kojima vozaci izlazu svoja auta kad ih chipuju(mislim na stil voznje)…..pozz

  4. Slobodno ljudi radite chip,pogotovo ako je zdrav motor. Stage1 chip je bezbedan,sve preko toga skracuje vek. Ja sam radio chip u Nova Speed u Kotežu i mogu vam ga slobodno preporuciti. Auto posle toga ide mnogo ludo,ali je najbitnije ti obrtaji od 2000-3000 gde se uvek i vozi i tada ma nje trosi.

  5. Ljudi moji, ajde da naučite jednu stvar. Torque (obrtni moment) je sila puta dužina, što je direktno povezano sa hodom klipa što opet znači da ako njegov fensi kompjuter nemože da promeni dimenziju radilice nema ništa o promeni obrtnog momenta, može koji njutn gore dole pomeranjem tačke paljenja ali od 200nm do 300nm to je čista budalaština, takvi zakoni fizike ne važe ni na Marsu.

  6. A šta misliš, kako to sve podnosi set kvačila, koji je projektovan za fabričku snagu motora? Koliko dugo će idržati te dodatne ks i Nm???
    Ja sam se mnooogoooo raspitivao oko čipovanja motora, u dosta servisa sirom Evrope (zivim u Swe), i skoro svi su mi rekli da auto NE CIPUJEM VISE OD 15% od njegove fabricke snage!!!
    I na kraju odustadoh od chipovanja.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *