Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.
Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.
Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.
Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.
Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.
Related
47 thoughts on “Chiptuning seryjnego Nissana GT-R R35 || SU2”
Cześć, fajnie by było przy takich srogich furach zobaczyć 0-200
Jedno co mnie zawsze zastanawiało, dlaczego często na początku odcinka macie niespodziankę, narazie nie zdradzamy, a dane auto jest na miniaturce i w tytule i wchodząc wiesz już co jest😀
Jagoda 0-300 km/h trzeba było mierzyć i to z 50 razy żeby urwać ta czesc sekundy, Kubcio ma ogromne wyczucie smaku i dobrze, że cię ogranicza bo Ty byś jebał ile wlezie tym bardziej nie swoje swojego szkoda.
Fajnie ogląda się odcinki z KMS, Kivim, GTP i inne, ale to jak Pan z SU2 rozpierdala wiedzą to czapki z głów. Tego człowieka tak chce się słuchać, tak zajebiście czuć, że w 100% wie o tym co mówi, bez żadnego cwaniactwa, że jak dla mnie – najlepsze odcinki na Twoim kanale są właśnie z SU2 🙂
Kurde jak zaczęliście gadać o tym nissanie 1000koni już tak się cieszyłem w końcu na kanale coś mega mocnego od czasów Kuby i nagle zderzenie z rzeczywistością xD
Czy możecie porównać na GTRze, jak wpływają straty napędu na obie osie na przyspieszenie. Bo GTR ma napęd Torsen, jak to zostało wspomniane na filmie, czyli napęd cały czas zapięty. A co jeśli by odłączyć napęd, rozpinając wał i zmierzyć czasy przyspieszeń bez napędu na cztery koła.
Ogólnie pomiary dragym są ,,niebezpieczne", w tym sensie,że próbuje się urwać jeszcze trochę z czasu i w rezultacie męczysz tylko wóz ,a on już nie chce jechać lepiej,a jak pojedziesz idealnie to wykryje Ci górkę, albo coś przymuli i zacznie liczyć czas zanim ruszysz,tylko się człowiek nakręca. Najistotniejszym paramterem z pomiarów wg. mnie nie jest czas a odległość , to obrazuje potęgę, bo 7.5s 100-200 to szybko,a jak sobie uświadomisz, że ten wóz robi 100-200km/h na odcinki ok 330m to robi to wrażenie. Najzdrowiej z podejściem ,,one shot"
Mega spoko gość nie znam go ale na pewno bym polubił …martwię się tylko o jego zdrowie niech troszke zadba o siebie bo szkoda żeby taka osoba odeszła w wieku 50+ elo
jak dla mnie czy GTR zrobi 7,3 czy 7,5 s do 200 km/h nie robi problemu bo to i tak jest kosmos, fakt tuning polega na ulepszeniu fabryki w bezpieczny sposób, zważywszy na nowy taryfikator i wysokość mandatów od 17 września to są jedne z ostatnich fajnych momentów w polskim YT i jedne z ostatnich takich pomiarów a szkoda bo jest się czym pochwalić na świecie, pozdrawiam niezłomnych tunerów i youtuberów
Pytanie bez złośliwości absolutnie – Jak wpływa waga kierowcy? W sensie czy ktoś obliczał jak różni się czas ze składem 200 kg w środku od składu 150 kg w środku? Czy to kompletnie nie rzutuje nawet na ułamki sekundy?
Fajnie pokazane ile dało strojenie serii vs moje 800+, fajnie się ogląda, Daniel OGROM wiedzy jak zawsze 🙂 Czekam jeszcze na efekt po DP i tego z zakutym piecem. U mnie zostało kute korby wsadzić i załadujemy 1000hp+ zimą, także jeśli czas pozwoli, może ponownie Batmobil wystąpi 🙂 Postaram się na dniach ograć dotychczasową drogę + POV jak jedzie takie 800+ 🙂 Pozdr!
Panie z te piniondze to kupić nowe AMG a nie jebać po 50 razy na hamowni i czekać aż pięć pierdolnie szkoda padliny (jeżeli można tak powiedzieć) Części non stop wymieniać i jeździć autem raz w roku bo resztę roku na wieszaku wisi.Gdzie tu logika? 0.2 sekundy szybszy od 0 do 100… jpr…
Cześć, fajnie by było przy takich srogich furach zobaczyć 0-200
Czy ja Cie dziś nie widziałem w Chorwacji na Jadranskiej magistrali w czerwonej audi ze srebrnymi lusterkami?🤣
Czekamy na kolejny odcinek z tego projektu. 🙂 pozdro. Dla Ekipy 🙂
Lubię tego Pana! Więcej! Pozdrawiam
Jedno co mnie zawsze zastanawiało, dlaczego często na początku odcinka macie niespodziankę, narazie nie zdradzamy, a dane auto jest na miniaturce i w tytule i wchodząc wiesz już co jest😀
Jagoda 0-300 km/h trzeba było mierzyć i to z 50 razy żeby urwać ta czesc sekundy, Kubcio ma ogromne wyczucie smaku i dobrze, że cię ogranicza bo Ty byś jebał ile wlezie tym bardziej nie swoje swojego szkoda.
Kierowca i pasażer, ale z 300kg obciążenia 🤣
na mojej ukochanej s7 przy Olsztynie zapierdalają po 250 no ładnie 😀
Bardzo ciekawie się słucha ludzi z SU2 Performance
Znając życie będzie 599 koni XDDD
Fajnie ogląda się odcinki z KMS, Kivim, GTP i inne, ale to jak Pan z SU2 rozpierdala wiedzą to czapki z głów. Tego człowieka tak chce się słuchać, tak zajebiście czuć, że w 100% wie o tym co mówi, bez żadnego cwaniactwa, że jak dla mnie – najlepsze odcinki na Twoim kanale są właśnie z SU2 🙂
Pozytywny i kumaty ziomek miło się oglada takie odcinki
Kurde jak zaczęliście gadać o tym nissanie 1000koni już tak się cieszyłem w końcu na kanale coś mega mocnego od czasów Kuby i nagle zderzenie z rzeczywistością xD
Kivi takiego GTRa stroił czy mofyfikował kiedyś? Ma wogule tego typu auta w repertuarze?
#Jagodowy – konieczna konieczność to udostępnianie Nam statystyk 100-200 mierzonych wozów.
Pozytywny gość z tego ziomeczka
Zmniejsz masę, będzie lżej sercu, też
34:02 zwrot akcji jak w amerykańskim filmie z lat 90tych. Mój ulubiony odcinek to będzie 😅🤜🤛🎉🎉
Fajny film, jak widać nie brakuje wytrwałości. Trzymam kciuki żeby po decatach i na 100 wyszła jeszcze niższe 7s.
Szef dobry wariat 😉
Mega pozytywny gość z Ciebie. Szanuję za wiedzę. Kupić slicki i upalac na torze, w nie po prostej 😄
Noo i git materiał 👍
Fajnie się oglądało 🖐
Koleś ma podobny głos do Lotka
Su2 kozak
Mam propozycję na film:
Czy możecie porównać na GTRze, jak wpływają straty napędu na obie osie na przyspieszenie. Bo GTR ma napęd Torsen, jak to zostało wspomniane na filmie, czyli napęd cały czas zapięty. A co jeśli by odłączyć napęd, rozpinając wał i zmierzyć czasy przyspieszeń bez napędu na cztery koła.
Sprzedaj GT-R kup Dodge Viper(SRT) będzie 8.4L dodaj 2 suszarki i można kręcić 1.5KKM albo i 2,2KKM
Ogólnie pomiary dragym są ,,niebezpieczne", w tym sensie,że próbuje się urwać jeszcze trochę z czasu i w rezultacie męczysz tylko wóz ,a on już nie chce jechać lepiej,a jak pojedziesz idealnie to wykryje Ci górkę, albo coś przymuli i zacznie liczyć czas zanim ruszysz,tylko się człowiek nakręca. Najistotniejszym paramterem z pomiarów wg. mnie nie jest czas a odległość , to obrazuje potęgę, bo 7.5s 100-200 to szybko,a jak sobie uświadomisz, że ten wóz robi 100-200km/h na odcinki ok 330m to robi to wrażenie.
Najzdrowiej z podejściem ,,one shot"
Brawo Panowie, fajny materiał.
Mega spoko gość nie znam go ale na pewno bym polubił …martwię się tylko o jego zdrowie niech troszke zadba o siebie bo szkoda żeby taka osoba odeszła w wieku 50+ elo
Super odcinek pozdrawiam serdecznie
SZtos odcinek 😎. Może i nie jestem wielkim fanem japońskiej motoryzacji , lecz jak widzę GT-R a to się kłaniam 😊. Pozdróweczka i piąteczka
jak dla mnie czy GTR zrobi 7,3 czy 7,5 s do 200 km/h nie robi problemu bo to i tak jest kosmos, fakt tuning polega na ulepszeniu fabryki w bezpieczny sposób, zważywszy na nowy taryfikator i wysokość mandatów od 17 września to są jedne z ostatnich fajnych momentów w polskim YT i jedne z ostatnich takich pomiarów a szkoda bo jest się czym pochwalić na świecie, pozdrawiam niezłomnych tunerów i youtuberów
Ciekawy jestem jak długo pojeździ na średniej piździe. Mój stroiliscie w ubiegłe uro Tomka🙂 Sto lat Tomek!
2% to nie jest płasko to jest z górki 🙂 czas 7.28s po przeliczeniu w korektorze daje 7.7s 🙂
Jak najwięcej odcinków z GT-R! 💪 Fajnie jest popatrzeć na auto marzeń chociaż przez monitor a słuchanie tego dźwięku to poezja dla uszu 😀
Pytanie bez złośliwości absolutnie – Jak wpływa waga kierowcy? W sensie czy ktoś obliczał jak różni się czas ze składem 200 kg w środku od składu 150 kg w środku? Czy to kompletnie nie rzutuje nawet na ułamki sekundy?
to że nie ma sensu nie zmienia tego ze seria to i tak petarda
Super ciekawy odcinek czekam na kontynuację jagoda dzialaj i może mi peugeota zrobicie w prozie życia 607 2.2 hdi hehee to by było ciekawe
Robi wrazenieeeee 😀
Pozdrawiam kolegę kierowcę. Widziałem go i jego gtr-a pod żabką w Stawigudzie 👍👍👍👍 Jagodę też pozdrawiam. Świetnie się ogląda te filmy.
Fajnie pokazane ile dało strojenie serii vs moje 800+, fajnie się ogląda, Daniel OGROM wiedzy jak zawsze 🙂 Czekam jeszcze na efekt po DP i tego z zakutym piecem. U mnie zostało kute korby wsadzić i załadujemy 1000hp+ zimą, także jeśli czas pozwoli, może ponownie Batmobil wystąpi 🙂 Postaram się na dniach ograć dotychczasową drogę + POV jak jedzie takie 800+ 🙂 Pozdr!
Panie z te piniondze to kupić nowe AMG a nie jebać po 50 razy na hamowni i czekać aż pięć pierdolnie szkoda padliny (jeżeli można tak powiedzieć) Części non stop wymieniać i jeździć autem raz w roku bo resztę roku na wieszaku wisi.Gdzie tu logika?
0.2 sekundy szybszy od 0 do 100… jpr…
Siemka 😍 Chłopaki 😍
;)))
Ale razem macie ponad 200kilo a sam gościu z masą 75kg zrobi lepszy czas…..
Za sensowny piniądz moge złamać te licencyję na wsio z niss…
Ogólnie nie zapalaj tego światła, bo na pewno to drazni. A i bez tego światła wszystko widać