Witajcie dziś drugi odcinek z serii Chiptuning. Tym razem lista TOP5 aut do 10k zł które według mnie najfajniej się chipuje.
5- Renault Megane 1.9DCI 2 gen 120KM na sterowniku EDC16
4- Seat Leon 1.9TDI ASV lub Toledo 1.9TDI ARL czyli pompa rotacyjna vs pompowtryski. Oba na sterowniku EDC15 wiec wybór zalezy od Was
3- BMW E46 2.0D M47 150KM roczniki po lifcie – tył naped i EDC16 do sterowania dają bardzo smaczna kombinacje 🙂
2- Skoda Octavia ale tez Golf 4 Audi A3 i pochodne z silnikiem 1.8T po 2000r 150KM na ME7.5. Programowalne po OBD bardzo fajne i porządne silniki turbo benzynowe.
A na miejscu 1szym…a to sami zobaczycie 😛
Zapraszam na nasz fanpage Facebook :
https://www.facebook.com/autohoolicy/
Instagram:
https://www.instagram.com/autoholicy_z_tuneup/
W kwestii Chip Tuningu i firmy TUNE-UP :
https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk
Współpraca: info@autoholicy.pl
Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.
41 odpowiedzi na “CHIPTUNING od kuchni #2 – Lista TOP5 aut do 10k zl na chipsa”
Warto wspomnieć, że w Saabie 1.9 był też w wersji Twin Turbo, chociaż do 10k to może być problem ze znalezieniem w dobrym stanie.
Z dwoma turbinami można się pobawić w różne ciekawe rzeczy, zwłaszcza gdy wychodzimy poza sam soft 😀
Witam czy dissel po chiptuningu bez dpf i egr może dymić na czarno przy gwałtownym przyspieszaniu? Dziękuję pozdrawiam.
Do 10k jedynie 2.7 biturbo
Odnośnie ARL'a: pompowtryski wymagają dobrego paliwa (najlepiej premium) częsta wymiana filtra paliwa (np 2 razy w roku) rozwiązuje problem z pompowtryskiwaczami. Następnie wałek: dobry olej (nie jakiś 5W30) i wymiana co 8000km jeśli jezdzisz sportowo. 320 000 km i 320 KM (nomen omen) nie są problemem. Tak jest u mnie 😉
Pozdrawiam.
Robiłeś może mazdowski 2.0d rf7j? 143/360 z serii? Podobno łatwo wchodzą na 170-180 z racji mocnego turba z serii
Mi wyciśnięto 175/420 (seria miała 130 km bo zwalony zawór podciśnienia i turbo zamulone bo długo było jeżdżone z pękniętym IC – moment rósł prawie do 3k rpm)
Jak rozpoznać sterownik w astrze h z19dtl 1,9cdti 8v. Są dwa edc16c9 oraz edc16c39, nie ma informacji w opcom jaki jest typ sterownika tylko edc16. Kess v2 częściowo odczytuje edc16c39, natomiast edc16c9 czym odczytać? Na forach wspominają o mpps, ale często jest informacja że można łatwo uwalić sterownik i powinno się go odczytywać po BDM.
1.9 cdti 100/120 km jeden i drugi 8V. Tylko 150km 16V
fajny pomysl – warto zrobic przeglad aut za 40tys., 80tys. i 120tys. – a są rodzynki do dłubania 🙂
A bpx 1.9 tdi ?
Ciekawe ile wyciągnął byś z mojej Vectry 1, 9 cdti 150km bo myślałem ze to juz bezpieczny max dla tej pojemności
A jak jest z X18, Z18xe, Z20LET w astrach? 🙂
Z ciekawości. Te 1.8t to oczywiście na elektronicznej przepustnicy tak? Bo z tego co slyszalem od wielu tunerow 1.8t z przepustnica na linke jest bardzo trudne i nikt tego nie chce robić. Posiadam takowe AEB i w wielu warsztatach odmówili twierdzac ze tego sie nie da albo za duzo roboty.
Saab 9-3 1.8t 150hp-220hp pozdro 🙂
5. Renault Megan 1.9DCI 2gen
4. Seat Leon/Toledo 1.9TDI
3. Bmw e46 2.0D M47
2. Skoda Octavia 1.8T
1. Opel/Fiat/Saab 1.9 8V
a co z e46 330D ?? 218 w seri i po modyfikacjach 320 km i 660 nm hybryda i sprzeglo
dogania e96 m3 🙂 ponoc pancerny silnik ? i moze jeszcze wiecej zniego wyciagnoac…
Mam astre H z 1,7 cdti 101 KM isuzu i co możesz zaproponować ? Chętnie poczytam lub pogadam
żadnych konkretów – jak to zrobić – kiszka, lipa ,
Będziesz kozak jak zrobisz chipsa do 1.9 TD AAZ 🙂
Co myślisz o audi a4 b6 1.8t bex 190ps?
moje 1.9 TDI AHF 110km bez zmiennej geometrii turbina. 363tys., chyba teraz gdy się dotarł, mogę zrobić chipa 😛 ale zmieniając wtryski, większą pompę paliwa, intercooler, osiągnięmy jeszcze większą moc! 🙂 Pozdrawiam tunerów i szerokości na drodze.
Brakuje japońskich samochodów
Oszaleje już zakładam tego insta.
Bo jeszcze przegapie tutorial
na 1.9 dci ta jednostka siedzi w moim volvaczi 2002 wyskalowana na 115 kuca. Mało! Pozdrawiam Spoko odcinek zwłaszcza dla przeciętnie zarabiających co sie wożą właśnie takimi wózkami.
Takimi jak ja! Pozdro wszyskim posiadaczom wymienionych jednostek !!!!
A jak wypada na tym polu d4d toyoty?
Konkretnie i na temat! Pozdrawiam i leci łapka w góre 😀
Arl zdrowego nie kupi sie do 10 tyś
Czekamy na tego 1.9 TDI, łapki już przekroczone.
znaczy jtd inne niż 1,9 sa z dupy do chipsa?
halo halo 5555 łapek już jest i 55k wyświetleń 😀
No to czekamy na ten zapowiadany filmik
A oplowski 1,7? Wiem, że to Isuzu, ale jak on się chipuje?
Robert powiedz jak wychodzi chips JEEP'a Grand Cherokee WH CRD z silnikiem OM642 i skrzynią NAG1?
Będzie lista aut do 30k pod chipsa?
juz nie moge sie doczekac 🙂
55100 wyświetleń 😀
Czekamy 😛
Witam Wszystkich. Orientuje się ktoś czy sterownik 038 906 018 GM można programować przez OBD interfejsem ze znanego portalu aukcyjnego. Pozdrawiam
chętnie bym wpadł z ASTRA H GTC 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110KW na mały chip 😀 tylko zastanawia mnie cena
Witam. Mam w sumie ważne pytanie, czy nie lepiej kupić już auto z większym silnikiem np. V6 lub V8 i fabrycznie już uturbionym ? Wtedy mamy już powyżej 500 niutków i przyzwoite przeniesienie napędu na 4 koła. Chciałbym poznać Twoje zdanie. Wiadomo tego typu auta są dużo droższe jak auta do podanej w programie tego typu sumy. Ale jak wiadomo są też osoby , które więcej chciały by wydać na tego typu przyjemność z jazdy. Pozdrawiam
juz niedlugo
Ej ludziska co jest z wami pokażmy Robertowi że ma konkretną widownię niech 50% subskrybentów otworzy ten film jeszcze raz i będziemy mieli konkretny prezent o niego. DO ROBOTY!!!!!!!!!!!
A co da sie zrobic z Oplem insignia 2.0 CDTI Biturbo 195 ps 2014 rok ile mozna dołożyć do takiego autka? 🙂
mam nadzieje ze nie dobijesz do tych 55tys