Ładowanie…

Chip Tuning Warszawa

Chiptuning Warszawa - Zwiększenie mocy silnika, Eco-tuning - modyfikacje, tuning silnika.
Kontakt

CHIPTUNING od kuchni #2 – Lista TOP5 aut do 10k zl na chipsa



Witajcie dziś drugi odcinek z serii Chiptuning. Tym razem lista TOP5 aut do 10k zł które według mnie najfajniej się chipuje.

5- Renault Megane 1.9DCI 2 gen 120KM na sterowniku EDC16
4- Seat Leon 1.9TDI ASV lub Toledo 1.9TDI ARL czyli pompa rotacyjna vs pompowtryski. Oba na sterowniku EDC15 wiec wybór zalezy od Was
3- BMW E46 2.0D M47 150KM roczniki po lifcie – tył naped i EDC16 do sterowania dają bardzo smaczna kombinacje 🙂
2- Skoda Octavia ale tez Golf 4 Audi A3 i pochodne z silnikiem 1.8T po 2000r 150KM na ME7.5. Programowalne po OBD bardzo fajne i porządne silniki turbo benzynowe.

A na miejscu 1szym…a to sami zobaczycie 😛

Zapraszam na nasz fanpage Facebook :
https://www.facebook.com/autohoolicy/

Instagram:
https://www.instagram.com/autoholicy_z_tuneup/

W kwestii Chip Tuningu i firmy TUNE-UP :
https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk

Współpraca: info@autoholicy.pl

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

41 thoughts on “CHIPTUNING od kuchni #2 – Lista TOP5 aut do 10k zl na chipsa

  1. Warto wspomnieć, że w Saabie 1.9 był też w wersji Twin Turbo, chociaż do 10k to może być problem ze znalezieniem w dobrym stanie.
    Z dwoma turbinami można się pobawić w różne ciekawe rzeczy, zwłaszcza gdy wychodzimy poza sam soft 😀

  2. Odnośnie ARL'a: pompowtryski wymagają dobrego paliwa (najlepiej premium) częsta wymiana filtra paliwa (np 2 razy w roku) rozwiązuje problem z pompowtryskiwaczami. Następnie wałek: dobry olej (nie jakiś 5W30) i wymiana co 8000km jeśli jezdzisz sportowo. 320 000 km i 320 KM (nomen omen) nie są problemem. Tak jest u mnie 😉
    Pozdrawiam.

  3. Robiłeś może mazdowski 2.0d rf7j? 143/360 z serii? Podobno łatwo wchodzą na 170-180 z racji mocnego turba z serii
    Mi wyciśnięto 175/420 (seria miała 130 km bo zwalony zawór podciśnienia i turbo zamulone bo długo było jeżdżone z pękniętym IC – moment rósł prawie do 3k rpm)

  4. Jak rozpoznać sterownik w astrze h z19dtl 1,9cdti 8v. Są dwa edc16c9 oraz edc16c39, nie ma informacji w opcom jaki jest typ sterownika tylko edc16. Kess v2 częściowo odczytuje edc16c39, natomiast edc16c9 czym odczytać? Na forach wspominają o mpps, ale często jest informacja że można łatwo uwalić sterownik i powinno się go odczytywać po BDM.

  5. Z ciekawości. Te 1.8t to oczywiście na elektronicznej przepustnicy tak? Bo z tego co slyszalem od wielu tunerow 1.8t z przepustnica na linke jest bardzo trudne i nikt tego nie chce robić. Posiadam takowe AEB i w wielu warsztatach odmówili twierdzac ze tego sie nie da albo za duzo roboty.

  6. moje 1.9 TDI AHF 110km bez zmiennej geometrii turbina. 363tys., chyba teraz gdy się dotarł, mogę zrobić chipa 😛 ale zmieniając wtryski, większą pompę paliwa, intercooler, osiągnięmy jeszcze większą moc! 🙂 Pozdrawiam tunerów i szerokości na drodze.

  7. Oszaleje już zakładam tego insta.
    Bo jeszcze przegapie tutorial
    na 1.9 dci ta jednostka siedzi w moim volvaczi 2002 wyskalowana na 115 kuca. Mało! Pozdrawiam Spoko odcinek zwłaszcza dla przeciętnie zarabiających co sie wożą właśnie takimi wózkami.
    Takimi jak ja! Pozdro wszyskim posiadaczom wymienionych jednostek !!!!

  8. Witam. Mam w sumie ważne pytanie, czy nie lepiej kupić już auto z większym silnikiem np. V6 lub V8 i fabrycznie już uturbionym ? Wtedy mamy już powyżej 500 niutków i przyzwoite przeniesienie napędu na 4 koła. Chciałbym poznać Twoje zdanie. Wiadomo tego typu auta są dużo droższe jak auta do podanej w programie tego typu sumy. Ale jak wiadomo są też osoby , które więcej chciały by wydać na tego typu przyjemność z jazdy. Pozdrawiam

  9. Ej ludziska co jest z wami pokażmy Robertowi że ma konkretną widownię niech 50% subskrybentów otworzy ten film jeszcze raz i będziemy mieli konkretny prezent o niego. DO ROBOTY!!!!!!!!!!!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!