Ładowanie…

Chip Tuning Warszawa

Chiptuning Warszawa - Zwiększenie mocy silnika, Eco-tuning - modyfikacje, tuning silnika.
Kontakt

CHIPTUNING od kuchni #1 – Exhaust Gas Temperature czyli walka z EGT w dieslu



Cześć
mamy zimę wiec korzystając z dobrodziejstw posiadania hamowni zapraszam Was na 1szy odcinek z cyklu #Chip-tuning od kuchni. Będziemy w tej serii poruszać tematy związane z tuningiem jak i pokazywac zalety i wady tej formy modyfikacji. Jesli zanudzam przepraszam i tak starałem sie w miare prosto i dla laików temat objasnic 😛

Zapraszam na nasz fanpage Facebook :
https://www.facebook.com/autohoolicy/

Instagram:
https://www.instagram.com/autoholicy_z_tuneup/

W kwestii Chip Tuningu i firmy TUNE-UP :
https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk

Pamietaj mozesz wygrac niesamowitego Nissana 350Z – subskrybuj i ogladaj nasz kanał.
_
Montaż i realizacja: www.wstronezdjec.pl

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

34 thoughts on “CHIPTUNING od kuchni #1 – Exhaust Gas Temperature czyli walka z EGT w dieslu

  1. No no tuningowsliscie mi BMW e91 super śmiga a kop jak bym jakim wyścigowy jeździł hi jestem bardzo zadowolony jaka turbina by pasowała do tego modelu oczywiście chodzi mi o większą turbinę bme e91 2005 rok

  2. Cześć. Mam Passata b6 2010r 2.0tdi 140km silnik CBAB 315 tysięcy przebiegu. Mam zrobione na oryginalnych podzespołach 188km i 385nm,DPF i EGR nie usunięty, EGT mam ustawione na maksylanie 920 stopni ale limituje już od 890stopni. Jak było niższe to nie chciał jechać więcej niż 200km/h a teraz jedzie. 230 chociaż. Pytanie czy mogę tak zostawić czy lepiej zmieniszyc bo jeśli wtrysk zacznie lac lub DPF się przytka bo skończy żywot to wypali mi dziurę w tłoku, pęknie głowica lub coś innego? Dodam że jeżdżę do na koniec Niemiec więc często z butem w podłodze i sam nie wiem czy może to zostać. Ostatnio miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą ale mechanik twierdzi że to nie od chipa a od zużycia materiału. Co ty o tym sądzisz? Z góry dzięki za odpowiedź i kręć więcej takich materiałów. Pozdro.

  3. Czy jakis odcinek o wyprogramywaniu egr czy klap wirowych moze immo off. Moze troche teorii o pojeciach fasch czy soft. Przyda sie to do zrozumienia calego zagadnienia mapowania i korekt.

  4. Świetny film! Czy mógłbyś powiedzieć coś na temat sprzęgła w tuningowanych samochodach, np. czy sprzegło z samochodu 130 km po wzroście np. do 180 będzie się ślizgać, czy nie powinno? Konkretnie myślę o Audi A4 B6. Często stosuje się dwa rodzaje sprzęgła, w autach o mniejszej mocy o mniejszej średnicy tarczy. Czy można łatwo wymienić w tych słabszych na większą tarczę, czyli komplet z dociskiem w/g etki z dużej mocy? Pozdrawiam

  5. dawno dawno temu kończyłem szkołę elektro mechanik pojazdów samochodowych i to co oglądam to szok jak mechanika technologie się zmieniły,Robert super program,mam nadzieje że ten kanał da tobie też zarobić,bo wiedza kosztuje,pozdrawiam.

  6. Robert pytanie czy mogę wrzucić mapę z paska 1.9tdi 130KM 2002r do transportera T5 2008r 1.9 84KM dodam że jeszcze nie sprawdzałem jaki jest sterownik poprostu chcę jakoś zacząć mam KTaga i chciałbym poeksperymentować tylko czy mogę uszkodzić sterownik??Pozdrowionka.

  7. Super!!! Umiesz przekazać wiedzę , fajnie wyjaśniasz zawiłości dla potencjalnego laika.O TD podstawy już każdy coś tam wie ale etylina to taboo!!! Czekamy
    Mogę dostarczyć RS-a jeszcze w stoku. Ciekawe ile można go podnieść z wyczuciem i ciekawe czy tak jak w TD spadnie zużycie paliwa.
    Już dawno miałem Was (łysy)pochwalić ze robicie fajną robotę w mediach a o Twoich modach już chyba dekadę temu było słychać od ludzi na południu Polski. 👍zdolniacha

  8. Oczywiście,że chcemy Robert takich filmów bo gdy chcemy oddać auto do tuningu to Ja jako oglądający i dający auto do takiej firmy wiemy z czym to sie wszystko je i nie wprowadzi nas ktoś na minę. Bo ktoś powie tak ma być i inaczej się nie da a wyjedziemy za bramę firmy i sie już auto sypie a nasze pieniądze poszły w błoto.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!