Ładowanie…

Chip Tuning Warszawa

Chiptuning Warszawa - Zwiększenie mocy silnika, Eco-tuning - modyfikacje, tuning silnika.
Kontakt
CHIP TUNING - Ivan i Neovlasceni - PREDNOSTI I MANE IZ PRVE RUKE

CHIP TUNING – Ivan i Neovlasceni – PREDNOSTI I MANE IZ PRVE RUKE



Ivan VAG Speed shop
https://instagram.com/vagspeedshop?utm_medium=copy_link

Ako ti se dopada video klikni Like i SUBSCRIBE!

Ako hoćeš da vidiš kako popravljam automobile zaprati me na Instagramu gde svaki dan kačim Story-je iz servisa:

MEMBERSHIP:
https://www.youtube.com/channel/UCGBhcflm6uj_AO6W-lJgZUA/join

https://www.instagram.com/neovlasceniserviser
@neovlasceniserviser

———————————————————————-

Video i montaža: Bojan Stevanović // Kan i Lingus studio
Instagram: @kanilingus
Intro: Papi Jaaz, Igla, Miloš Maksimović

———————————————————————-

Kako bi naša priča nastavila dalje da raste i kako bi smo Vam stalno donosili sve bolje i bolje klipove otvorili smo dva linka na kojima možete da nas novčano podržite:

https://www.patreon.com/mechanicbelgrade
https://www.paypal.com/paypalme2/mechanicbelgrade

Hvala Vam svima unapred

———————————————————————-

Treba da uradiš redovan servis ili da popraviš auto?
U moj servis možeš doći svakog radnog dana od 9 do 17h.

Nalazim se na Novom Beogradu, u Genex kuli.

Tačna adresa je Narodnih heroja 43, 11 070 Beograd.

Vidimo se!

Ściągniete z Youtube Chip tuning, elektronika samochodowa, DPF/FAP OFF to tylko niektóre z usług, które Autochiptuning24 świadczy klientom na terenie Warszawy. Chiptuning, demontaż filtrów cząstek stałych, serwis FAP, prace mechaniczne to usługi, które można wykonać w okolicach Warszawy.
Elektryczne podejście do zwiększania mocy silnika jest znane jako remapowanie ECU BMW. Usługa może być wykonana w naszej lokalizacji lub bezpośrednio w siedzibie klienta, gdziekolwiek się znajduje. Gwarancja!

Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.

Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.

Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.

Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.

Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.

28 thoughts on “CHIP TUNING – Ivan i Neovlasceni – PREDNOSTI I MANE IZ PRVE RUKE

  1. Čipovanje auta po "fabrickom normali" kako oni kazu je isto kao od magarca praviti konja za trkanje… Ne ide jbg.. Zašto fabrika nebi izvukla maksimum iz svog motora jos kazu manja potrošnja itd, zašto ne bi onda da je tako?? Oni bolje znaju od inžinjera… Jao, jao pa to mao kad bi Mirko govorio da je on los automehanicar.. Logično da će to hvaliti i podsticati da ljudi dolaze i ovi uzimaju pare a to sto motor onda trpi jbg boli njega k uzme 300 eura i laganica.. Pa i diler bi rekao kad bi ga pitao jel droga dobra i zdrava kao i ovaj sto hvali.. 🙂

  2. Najiskrenije cipovao sam pasat b 5.5 130 ks sa automatskim menjacem, auto ubrzavao neverovatno, i sto se potrosnje tice smanio je potrosnju na relacijama kojima sam putovao i isto vozio kao pre cipovanja to sam utadio pre 8 god prodao auto vidjam ga i dan danas nista mu ne fali…

  3. Kocnice pa trapovi stradaju vece gluposti covek ne moze da cuje pa isti auto nosi 1.2 i 2.0 motor ili 105 k i 140k vesanje i sve isti kurac kao ima neke razlike …rasteretis bre auto sa 2000 obrtaja pici 120kmh

  4. 399 ovaj lud cipnuo sam audija 2.0 tdi kod lika za 60 evrica ide ko lud …vozio 2,5 god bez ikakvog problema i prodao ne zbog cipa vec sto sam hteo zameniti auto za noviji.Vozi normalno nista mu ne fali daj mu gas samo kad ti je potrebno i tolko mrse muda tu pola sata i na kraju nista bez ikakvog odgovora na temu.

  5. proizvođači auta ostavaljaju 20-30 % rezervu ne zato da bi se motori čipovali .već zato da sklopovi budu pouzdaniji valjda..Logično je da ako se ta rezevra iskoristi i snaga poveća ,samim tim se poveća opterećenje na sklopove ..i zamajac i klipovi,i pumpa goriva itd.. …Oni projektuju sklopove na jednu snagu i obrtni moment, ako dignete snagu Nm ,opterećenje je veće i brže troši taj dio…( možda sam u krivu, ali 4 g mašinsko tehničke škole i 15 g iskustva vožnje mi daju za pravo da serem:) a imao sam iskustva sa čipovanim autom, kome je pumpa goriva preopterećenja i pod većim gasom se ugasi ili ode u safe mode)

  6. Pozdrav Mirko tebi i tvom gostu,sta mozes da preporucis za dizanje snage na Golf 4 1.4 16 v,posto je gost tvoj rekao da fabrika uvek ostavlja nesto prtostora za ojacanje snage .. i kako se to vrsi,mislim bez turba i menjanja neki delova na motoru.. da li neki adekvatan cip postoji za ojacanje snage,i da nema loseg uticaja na motor.. i koliko kosta to kod tvoga gosta ? Vozim Golf 4 1.4 16 v ,pa me interesuje informacija za to ,hvala unapred ! Nadam se da ces mi odgovoriti na pitanje u komentaru!

  7. Vozim drugo auto remapirano vec 7 godina. Nikad problema nisam imao. Radio oba auta u ATM-u. Tim inzinjera radi mape a nasi serviseri samo skinu mapu i instaliraju. Kad cujem da nas majstor prcka mapu, ma daj bjezi, nemaju veze sa vezom.

  8. Audi A4 B9, 2.0tdi, 150ks, 100.000km pređenih, stage1 da ili ne? Kakva je razlika u mehanici između modela od 150ks i originalnih 190ks. (grana, turbo…) Hvala puno na odgovorima 🙂

  9. Ma ovo je sve jako pausalno….
    Gledam insta od ljudi i citam golf 7.5 gti sa 245 na 317 konja stage 1. Povecanje snage od 70+konja na 2.0 i ti ces da me ubedis da nece uticati na sve ovo sto je Mirko spominjao pre i sada…

  10. Jel je ovo dizanje snage motora legalno? Osiguranje se plaća prema snazi motora, takođe dozvole za mlade vozače su valjda do 80kw. Zašto da ja plaćam istu premiju osiguranja kao neko ko ima dosta snažniji motor, a na papiru isti?

  11. Moje iskustvo sa chipom 1.9 105 GOLF V na valjcima izbacio 104.8 (retko se desava da izbaci toliko tj kod istog tjunera sam gledao vise istig motora koji su izbacili manje pa cek i mnogo manje jer su bili losi) pre toga skinuta turbina ociscena proverena onda proverene dizne i onda je dosao na chip i izbacio 152hp tj sa 284 NM na 383 NM sto kaze covek ni jedan 1.9 105 nije izbacio toliko 😀 Isao je nenormalno e sad pusio je mnogo i posle 7 dana sam isao da ga smanjim jer je bacao gorivo previse… Smanjeno je malo ubrizgavanje i izgubio sam nekih 5-8 hp-a i vozio sam tako sa smanjenim jedno 7 dana i nasuo pun rezervoar goriva i proracunao potrosnju i ispostavilo se da je potrosio na 230 km 10 litara goriva na 100km sa ta dva chipa 😀 Posle 7 dana opet nasuo pun rezervoar i potrosnja je bila 6.5 l sa ostrom voznjom i dosao sam do zakljucka sa onim prvim chipom da je trosio nekih 13l dizela 😀 Sada mi potrosnja ide od 6.1 do 6.5l na 100 km sto je bilo otprilike bez ikakvog cipa ranije a oseti se ubrzanje tek kad ga zavrnes preko 1800 obrtaja tada turbo daje snagu vidno 😀 Moj zakljucak za chip mora sve biti dobro da bi ga cipovao e sad po meni imam osecaj da ce najpre otici lamela i eventualno plivajuci 😀 Lamela brze ce se trositi sigurno uz potapanje nego pre chipa 😀 Sto se tice valjaka sto rece covek STELOVANJE ima i toga tako lazu na trenutnoj temperaturi u mom slucaju covek je podesio temperaturu koja je bila trenutna kad je isproban na valjcima oba puta i pre chipa i posle 😀 Uh izvinte ako sam lose napisao nesto 😀 Pozdrav od RASHE 😀
    EDIT: Valjci dijagram izereno bez chipa pa poslata mapa tamo nekom… koji je tu mapu uradio po mojoj mapi i mom dijagramu i vratio mpau pa mapa ubacena pa tek onda opet valjci 🙂 Drugo kad sam isao da smanjim opet ista mapa moja poslata sa STAGE1 tom istom nekom koji je smanjio parametre ubrizgavanja pa ponovo vratio da bi bilo to 😀 To se smatra chipom a ne jedna mapa za svaki auto…. Pritom lik mi je rekao svaki isti motor nije isti chip i ne moze biti isti ni na jednom ne bude ista mapa ako je pravi chip 😀 Pozdrav 😀

  12. Ovo za dyno sto je rekao je poprilicna povrsno i bez smisla – ozbiljni tjuneri moraju da koriste dyno za simulaciju raznih uslova pri mapiranju, a i merenje je poprilicno tacno – to sto neko zloupotrebljava i steluje je druga prica. A taj uredjaj sto imaju "Magicmotorsport DynoRad" je neozbiljna sprava, cista simulacija i nagadjanje na osnovu raznih parametara, tu tek ima prostora za stelovanje, a i nepraktican je, jer se korisiti u voznji u saobracaju – moras imati idealne uslove (ravan put, voziti 200kmh+, vetar, razni proracuni tockova/tezine/ubrzanja moraju biti apsolutno tacni), prilicno los nacin za testiranje/merenje. Vise kao neka okvirna dijagnostika sluzi..

  13. Chipovanje… ili ti mapiranje… nije podizanje konjaze. Ne obavezno. Mapiranje moze da se radi i sa ciljem podizanja obrtnog momenta u odredjenom opsegu obrtaja ili neke druge optimizacije mopeda, motora…. mada jel… kod nas bi svi vise konja….
    ECU TCU…. kontrolna jedinica motora i kontrolna jedinica menjaca. Zasto se mapira menjac? Nekada to i nema smisla dok snaga i obrtni moment ne dostignu onaj VIŠI nivo… nekada je prvu brzinu pozeljno "skratiti" i sama mapa motora da se spusti u nizim brzinama zbog prevelikog momenta koji gume ne mogu da prenesu na podlogu….
    A nosace motora, zamajac i sve ostalo…. ne ubija mapiranje nego vozac. Ljudi n'umeju da menjaju brzine ni ovako ni onako… jos kad izmaštaju kako su postali veliki trkaci nakon mapiranja…. uh… svako šaltanje cim glavom napred, cim nazad. Pravi trkaci… jel… ono bese desnom nogom vaga kocnica, gas kad spusta u nizu, naci obrtaje i … tako.
    Dobra faza 1 dobrom vozacu nikad nece smetati u smislu ubrzanog habanja vozila. Mada…. disklejmer kako kazes… cemu mapiranje ako vozimo… SAVESNO? 🤪 Moj traktor 1.9 TDI, stari dobri ASV od celih 110 konja ide 200, skace ko jarac… i…. ja non stop u prekrsaju sa tih… celih 110 konja

  14. Ja toplo mogu da preporucim kao neko ko je cipovaonsve svoje aute jedino Dejana iz Novog Sada poznatijeg kao safe chip tuning. To je pristip na jednom potpuno drugom nivou. Pristup nekoga ko je izuzetno strucan i ko odlicno radi svoj posao

  15. Imam jedno pitanje sto se tice tjuning u srbiji i zakona zanima me dali se na pezou 206 moze ugradi ti spojler promeniti branici i cipovati motor!jel su zakoni za tehnicki katasrofa koliko sam cuo mozda nije tako,ako neko zna nek mi pise ovde!tehnicki

Dodaj komentarz

Zadzwoń!