Zadzwoń +48 570 933 114

E-mail: naprawahybrydy@gmail.com

Otwarcie: Poniedziałek do Sobota
8:00-19:00

690 lose strane chip tuninga

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Elektryk z Dojazdem

DOSKONAŁA
138 opinii na

Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16

Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!

Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16

Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy

JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16

świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad

Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16

Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.

Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15

Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam

Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15

Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..

Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15

Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim

wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15

Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat

Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15

Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie

Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14

Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.

Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.

Mechanik i Elektryk Warszawa – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Elektryk z Dojazdem

DOSKONAŁA
138 opinii na
Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.

43 odpowiedzi na “690 lose strane chip tuninga”

  1. Nikad mi nece bit jasno zasto se cipuju auta lupam od 180 konja na 210 konja ,kad to uopste razlika nije velika ,ljudi kada ce na trke da idu ,moje misljenje je da se ne cipuju auta I ako kazu da je fabrika ostavila do 30% chiptuninga,sto nisu fabricki jacu snagu stavili ,zato sto steti to motoru logicno onda cipovanje iz tog razloga nije dobro!!!

  2. Greska. Sa cipom, dobije manje goriva, jer cip slaze kompjuter da dobija vise goriva, pa automatsko ulazi vise vazduha i ima bolje sagorevanje i zato je motor jaci. Tj ima vise konja

  3. Chip iliti varalica kao u ovom slicaju i mapa nije isto, prvo s to varqlicom nema sanse da dobije tolko koga jer varalica blesira sve, dok je mapa u ajme prednosti.. Istrazite o mapi i o ovom i vidit cete o cem pricamo😉

  4. Al ste ga nalupali sada.. Prije gotovo 3 godine mapirao sam svoju Jettu 2,0 tdi i podigao je sa 140 ks na 182 ks.. Evo kao sto rekoh proslo gotovo 3 godine bez ijednog kvara na turbini i ostalim navedenim dijelovima a vrlo cesto ga vozim jako brzo i ne stedim ga.. A auto se nakon remapa totalno promijenio, trosi oko litru manje a vuce kao lud.. Toliko o vasim minusima u korist chiptuninga.. Lijep pozdrav..

  5. Auuuu koje dezinformacije pa vi pojma nemate, optimum chiptuning sa svim stock dijelovima na autu iznosi oko 30KS max. Takav optimiziran chiptuning neće i ne može da naškodi vašem autu, kod većine auta se smanji i potrošnja samog goriva jer motor je optimizovan da ima efikasnije sagorijevanje, naravno moguće je čipovati i auto od 90KS na 150KS ali radni vijek tog motora možda bude par hiljada kilometara, kvalitetan chiptuning se vrši kod pouzdanih ljudi sa već isprobanim mapama za vaš motor, naravno sam motor vašeg automobila mora biti u super stanju, vozio sam čipovan bmw e46 320d sa originalnih 150KS, taj auto sa stock komponentama je bio čipovan na 180KS, osjetna razlika i nije bilo nikakvih problema, kasnije je urađen stage 2 remap na 200KS, ali turbina se morala modificirati, ubačen je hybrid turbo( zamijenjeno kolo kompresora ubačen od X6 3.0d) i veći interkuler sa većim crijevima, kao i sam zračni filter, te izduv downpipe, tad je tek moguć remap na 200KS. Sve je testirano na Dyno Run-u.
    Tako se vozi već 2 godine bez ikakvih problema, niti ima crnog dima niti išta, malo se potrošnja povećala jer je u pitanju stage 2 remap. Za sljedeći stage 3 bilo bi nekih 230KS ali dodatne izmjene su potrebne kao npr. injectori.

  6. Vozim Alfu Romeo 156 2.4 JTD-m 180 ks fabrika cipovo sam je na 210ks i to mi je bilo malo pa sam stavio turbinu od alfe romeo 159 2.4 JTD i jos neke sitnice sam promijenijo i kad mi je drug sredijo mapu auto ima tacno 311ks.A te price skracuje vijek skracuje ako se budala uhvati volana.

  7. Sere mi se od filozofa imam Audi 2.0 tdi od prvog kilometra ima power chip i evo ga 300000 km i 15 g starosti ide ko zmaj bez i jednog kvara cak i turbina i kuplung orginal

  8. Pa normalno da seru protiv bilo kakvog chipanja remapa itd kad to rade na neispravnim kantama
    Kvalitetan remap je nemoguce izvuc ic motora s losim diznama,losom turbinom itd itd tj opcenitim losim stanjem motora + kad se to uradi kod lokalnog “tjunera” za 150 200€ Bez valjaka to je extra 😂

  9. Pola ste promasili. Prvo motor koji je 1.9 90ks kma bosch pumpu a onaj od 150ks je pumpa dizna. Odma nije isti motor. Ti sto hlupaju da se 90ks moze uradit na 150ks bez mehanicki dorada nemaju pojma. Zna se koliko koji.motor moze da se uradi a da pri tom bude manja potrosnja, veca snaga i bez ikakve stete po motor. A u nekim slucajevima ako se remap odradi kako treba, produzi vijek motora

  10. Ajd ne seri, 5 godina sam vozio fiat stili 1,9 jtd chipovan na 140 ks bez problema, prodao ga pre 2 god.i chovek ga vozi i dalje bez i jedne greske, sad vozim audija isto chipovan, prelazim po 20-25000 km godisnje, ni jednom nije crkla turbina, sto se tiche zamajca ni jedan nije menjan, on ima svoj vek trajanja kao i korpa,lamela itd, zavisi kako kreces prvom brzinom, zato jos jednom ne seri i ne pravi se pametan

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zadzwoń!