W TYM NAGRANIU:
Szybka prezentacja ze nie kazda dostepna na rynku mapa indywidualna jest w 100% indywidualna i wiekszosc powstaje z tzw gotowcow i o ile wszystko wykonane jest prawidlowo to nie musimy tak naprawde obawiac sie o uszkodzenie naszego silnika lub pojazdu.
————
KONTAKT / WSPÓŁPRACA:
info.ptrperformance@gmail.com
————
KILKA SŁÓW O TYM KANALE:
Kanał poświęcony jest głównie w celu udokomentowania jak spełniam swoje motoryzacyjne fantazje, budując tuningowe projekty pojazdów ale i nie tylko, ponieważ od czasu do czasu nagram coś głównie dla Ciebie w celach edukacyjnych lub demonstracyjnych i niekoniecznie będzie związane to z moją pasją, czyli tuningiem.
Od 2003 roku zajmuje się tuningiem oraz elektroniką samochodowa i jestem w stanie podzielić się częścią zdobytej przeze mnie wiedzy w formie nagrań wideo.
Oczywiście należy pamiętać, że żaden człowiek nie jest nieomylny i uczy się całe życie, dlatego też w nagraniach możecie natrafić na jakieś „wpadki” mniejsze lub większe dlatego wszelkie sugestie i uwagi są mile widziane.
Jako że nie chcę łączyć prac zawodowych z pracami prywatnymi to większość nagrań będzie wykonanych w amatorskich warunkach czyli w jednym z moich prywatnych garażyków gdzieś z dala od codziennych obowiązków i czynności zawodowych, gdzieś gdzie „potajemnie” buduje moje samochody i projekty dzięki czemu możecie zobaczyć że ciekawe projekty nie powstają tylko w dużych i dobrze znanych firmach ale również i w prywatnych przydomowych garażach lub innych obiektach jest to możliwe i często nawet o tym nie wiemy do czasu aż ktoś pokaże to publicznie i opisze na forum lub innym portalu społecznościowym 🙂
Mam nadzieję ze z czasem jakość nagrań będzie coraz lepsza dlatego
ZAPRASZAM DO SUBSKRYPCJI I UDOSTĘPNIANIA TEGO KANAŁU I FILMÓW.
DISCLAIMER:
Nie ponoszę odpowiedzialności za żadne czynności wykonane przez widza lub osoby trzecie w wyniku próby wykorzystania informacji zawartych w filmach opublikowanych na tym kanale.
Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.
Related
23 thoughts on “Chip Tuning "Gotowiec Stage 1" vs "Mapa Indywidualna Stage 1" / ECM Titanium | TAJEMNICE TUNINGU #1”
Witam. PTR mam fiata Croma 2007 rok 1.9 multijet 150KM. I zachodze w głowę jeżeli bym wziął przekopiował mapy na stage 1 od auta z tym samym silnikiem tylko innej marki np.: Alfa Romeo 156,159, opel Astra Vectra Zafira, Saab 9-3 9-5 to będzie to chodziło? Wszystkie mają edc16..
Napisał byś jeszcze jaki przewód niedrogi powinienem kupić żeby zacząć naukę z zgrywanie i wgrywaniem map? Czy kabel galetto będzie działał z tym programem?
Mam pytanie odnosnie stage 1. Czy podnosząc moc w busie typu fiat scudo 165 multijet z 163koni na ok 200 auto będzie mniej palić? Jeśli tak to o ile to możliwe?
Witam radził bym uważać z tym programem zainstalowałem i porównałem z tunerpro plikiem bin z 1.8t i np ecm tit. identyfikuje mape injection(ext) to w rzeczywistości KFMIRL a to 1 z 3 map do kontroli momentu obrotowego.
A jaki program został użyty do zapisania daty z sterownika Ecu silnika ? Ten plik oryginalny informacyjny z Ecu. Słyszałem o Cmd coś tam ale drogi drogi jak na początki i wysadzania starych silników 😉 pozdrawiam
Świetny film. Czy mógłbyś podać które mapy w titanium powinny być modyfikowne w celu podniesienia mocy? Injection at part of throttle? Phase of injection? Rail pressure? Fuel during acceleration? Injection? Itd. Dzięki.
Dlaczego w momencie jak mam wyszukany i zatwierdzony driver mogę zmieniać tylko niektóre mapy zaznaczając obszar do zmiany np procentowej a w innych nie mogę zaznaczyć obszaru tylko muszę zmieniać każdą komórkę osobno?
Czy edc16 tez edytuje bo mam problem z golf 5
Świetnie wytłumaczone ! Dzięki wielkie za to nagranie 😇
Mam pytanie jakiegom kabla uzyc do podlaczenia do auta?
Jaki to masz program? Jest chyba dosć drogi? Czy można go jakoś pobrać żeby nie zbankrutować, jaka wersja jest dla Cb wystarczająca?
Witam. PTR mam fiata Croma 2007 rok 1.9 multijet 150KM. I zachodze w głowę jeżeli bym wziął przekopiował mapy na stage 1 od auta z tym samym silnikiem tylko innej marki np.: Alfa Romeo 156,159, opel Astra Vectra Zafira, Saab 9-3 9-5 to będzie to chodziło? Wszystkie mają edc16..
Super !!!!!!!! Czekamy na obróbkę map !!!
Może byś nagrał filmik jak przeliczyć sumę kontrolna po wyłączeniu EGR
Witaj Piotr.
Będą jeszcze jakieś odcinki związane z tą tematyką? Pozdrawiam
Mam pytanko czy jak mam darmowa wersje mogę dodawać sobie dodatkowe parametry do modyfikacji np speed limiter
Potrzebuje pomocy. Czy mógłbyś??
Wszystko fajnie tylko po co ta pończocha na kamerze 🙂
A co gdy nie może dobrać drivera??
Napisał byś jeszcze jaki przewód niedrogi powinienem kupić żeby zacząć naukę z zgrywanie i wgrywaniem map? Czy kabel galetto będzie działał z tym programem?
Witam super film. Pokarzesz jak takie coś zrobić na winols. Chętnie was wesprę
dzieki za info
Mam pytanie odnosnie stage 1. Czy podnosząc moc w busie typu fiat scudo 165 multijet z 163koni na ok 200 auto będzie mniej palić? Jeśli tak to o ile to możliwe?
Witam kojarzysz czemu nie czyta sid208 pozdrawiam
Witam radził bym uważać z tym programem zainstalowałem i porównałem z tunerpro plikiem bin z 1.8t i np ecm tit. identyfikuje mape injection(ext) to w rzeczywistości KFMIRL a to 1 z 3 map do kontroli momentu obrotowego.
A jaki program został użyty do zapisania daty z sterownika Ecu silnika ? Ten plik oryginalny informacyjny z Ecu. Słyszałem o Cmd coś tam ale drogi drogi jak na początki i wysadzania starych silników 😉 pozdrawiam
Świetny film.
Czy mógłbyś podać które mapy w titanium powinny być modyfikowne w celu podniesienia mocy?
Injection at part of throttle?
Phase of injection?
Rail pressure?
Fuel during acceleration?
Injection?
Itd.
Dzięki.
300mBar na stage1 to troche grubo
Jesteś mistrzem! Dzięki
Dlaczego w momencie jak mam wyszukany i zatwierdzony driver mogę zmieniać tylko niektóre mapy zaznaczając obszar do zmiany np procentowej a w innych nie mogę zaznaczyć obszaru tylko muszę zmieniać każdą komórkę osobno?