Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.
Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.
Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.
Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.
Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.
Related
37 thoughts on “Co to jest Tuning Mechaniczny silnika , ile kosztuje i co daje? [ABC tuningu#6]”
Dobry mechaniczny tuning nie skróci ci żywotności silnika czesto kilkukrotnie jak cznaczna zęść turbo nitrosów……Ciekaw jestem co można wykrecic z dużych amerykanskich silników……to musza być potwory!
Akurat koła zamachowego do jazdy po drodze raczej bym nie stosował,jeśli chodzi ,chyba że do jazdy po płaskim terenie, bo każdą górke samochód mocniej odczuwa,chociaz fakt-na płakim terenie lub mało nachylonych górkach wkręca sie szybciej na obroty
Jeśli ktoś woli ,to woli.Przypomne (pisałem już o tym), brat miał starą zeswapowana corse b z silnikiem astry gsi, z ostrym walkiem rozrzadu i kilkoma innymi zmianami (zmienione kolektory itp) 196KM przy 8300obrotów w samochodzie ważącym bez tylniej kanapy ( i innych zbednych rzeczy na torze). Współczynnik mocy do masy lepszy niż w subaru sti…..na oponach semi slickach na suchym asfalcie dawała radę w srednio wprawnych rekach utrzymac sie za subarka na torze.Niezle jak na samochód za 10k!! (twórce kosztowała 30 ale sprzedał za 10k). To był mały kiler, na 3 biegu potrafiła głowę urwac przypieszeniem. Gdy sie wjezdzało na tor niektorzy patrzyli z ironicznym usmiechem, by chwile potem z oczami jak 5 zł wodzic po torze wzrokiem za corska !! 🙂
Ostrzejsze, agresywniejsze wałki rozrządu? A to przypadkiem właśnie nie jest tak, że im bardziej uwypuklone tym dłużej trzymają zawór i dają więcej mocy? Proszę o odpowiedź bo teraz to się pogubiłem Pozdro
POWIEM TAK VW GOLF 3 A GRUPOWY TOMKA KUCHARA BYŁO 260 KM. POLECAM SPRAWDZIĆ JAKIE BYŁY PRZERÓBKI W SILNIKU I BEZ KOMENTARZA CO DO WIEDZY ZAWARTEJ W FILMIKU.
Myślałem w Poldusiu całą mechanike silnika zrobić ale sie nie znam na tym, ewentualnie jakiś silnik który by pasował bez większych zmian. Na pewno nie włoże nic Niemieckiego(ideologicznie).
zgodze sie z tym ze podstawa jest lekkie kolo zamachowe . drugie nigdy nie komentowane to sa lekkie tloki.trzecie to skruconny wydech-zamiast wiekszej srednicy.czwarte bardzo proste naciecie za przepustnica [na amerykanskich stronkach]daje bardzo duzy moment obrotowy na 'dole'-obrotow silnika.ogulnie o filmikui przyjedzcie do nas sami nie grrzzebcie…. dodo
Powiedziałeś ze nie zwiększysz mocy wymieniając samemu filtr. Zdecyduj się bo w innym odcinku zrobiłeś test na hamowni i wyszło ze można. Tracisz wiarygodność
A czy zamiana koła na kompresorze na mniejsze jest warta świeczki bez wgrania nowej mapy? Orientuje się ktoś czy w benzynowym silniku Mercedesa w203 C180K o mocy 143km przy takim zabiegu zyskamy te 20-30km? Czy takie zabiegi też niosą za sobą dodatkowe wymiany np. kolektora na większy itp.?
Zobaczcie sobie wszyscy slepi wyznawcy olejow motul i liquy moli, reklame jakiego oleju ma w swoim garazu czlowiek znajacy sie na mechanice 😉 i co powiecie ?
"Koło zamachowe to waga nieresorowana" 🤣
Dobry mechaniczny tuning nie skróci ci żywotności silnika czesto kilkukrotnie jak cznaczna zęść turbo nitrosów……Ciekaw jestem co można wykrecic z dużych amerykanskich silników……to musza być potwory!
Tata mechanik ustawiał zapłon w Golfie mk1 za pomocą słuchu, stara szkoła 🙂 XD
Akurat koła zamachowego do jazdy po drodze raczej bym nie stosował,jeśli chodzi ,chyba że do jazdy po płaskim terenie, bo każdą górke samochód mocniej odczuwa,chociaz fakt-na płakim terenie lub mało nachylonych górkach wkręca sie szybciej na obroty
Jeśli ktoś woli ,to woli.Przypomne (pisałem już o tym), brat miał starą zeswapowana corse b z silnikiem astry gsi, z ostrym walkiem rozrzadu i kilkoma innymi zmianami (zmienione kolektory itp) 196KM przy 8300obrotów w samochodzie ważącym bez tylniej kanapy ( i innych zbednych rzeczy na torze). Współczynnik mocy do masy lepszy niż w subaru sti…..na oponach semi slickach na suchym asfalcie dawała radę w srednio wprawnych rekach utrzymac sie za subarka na torze.Niezle jak na samochód za 10k!! (twórce kosztowała 30 ale sprzedał za 10k). To był mały kiler, na 3 biegu potrafiła głowę urwac przypieszeniem. Gdy sie wjezdzało na tor niektorzy patrzyli z ironicznym usmiechem, by chwile potem z oczami jak 5 zł wodzic po torze wzrokiem za corska !! 🙂
Szukam warsztatu co ogarnie tuning mechaniczny w Porsche Panamera GTS wolnossący, ktoś coś poleci?
Witam ile kosztuje dobry donwpipe do audi a4 b6 1.8t bex?
Ktoś wie jaki to kolektor dolotowy do 1.8T?
Ostrzejsze, agresywniejsze wałki rozrządu? A to przypadkiem właśnie nie jest tak, że im bardziej uwypuklone tym dłużej trzymają zawór i dają więcej mocy? Proszę o odpowiedź bo teraz to się pogubiłem Pozdro
ktoś kojarzy co to za kolektor jest pokazany w odcinku??
Pasuje dobra robota Panowie 🙂
Interkuler do wolnossaka??? Aha
po co tuningowac mniejsze silniki niz V6? jestem glupi dlatego pytam
KAJALABRA XD
POWIEM TAK VW GOLF 3 A GRUPOWY TOMKA KUCHARA BYŁO 260 KM. POLECAM SPRAWDZIĆ JAKIE BYŁY PRZERÓBKI W SILNIKU I BEZ KOMENTARZA CO DO WIEDZY ZAWARTEJ W FILMIKU.
Myślałem w Poldusiu całą mechanike silnika zrobić ale sie nie znam na tym, ewentualnie jakiś silnik który by pasował bez większych zmian. Na pewno nie włoże nic Niemieckiego(ideologicznie).
.
Przelot na turbinie a nie na silniku wolnossącym ? ! Błąd.
Mialem golfa, mam golfa, i nie bd miał juz golfa 😉
A co myślicie żeby uturbic i zakuc 3.0 diesla z w124?^^
Alternator ? To w garażu zawsze takie auto podłącza do prostownika czy co x s
Jakie firmy tuningowe polecacie z centrum PL
?
Po prostu klasyka tuningu.
Już wiem co moja viki dostanie na urodziny he
zgodze sie z tym ze podstawa jest lekkie kolo zamachowe . drugie nigdy nie komentowane to sa lekkie tloki.trzecie to skruconny wydech-zamiast wiekszej srednicy.czwarte bardzo proste naciecie za przepustnica [na amerykanskich stronkach]daje bardzo duzy moment obrotowy na 'dole'-obrotow silnika.ogulnie o filmikui przyjedzcie do nas sami nie grrzzebcie….
dodo
A np w fieście z 1.25 takie zabiegi dały by jakiś rezultat?
Powiedziałeś ze nie zwiększysz mocy wymieniając samemu filtr. Zdecyduj się bo w innym odcinku zrobiłeś test na hamowni i wyszło ze można. Tracisz wiarygodność
A czy zamiana koła na kompresorze na mniejsze jest warta świeczki bez wgrania nowej mapy? Orientuje się ktoś czy w benzynowym silniku Mercedesa w203 C180K o mocy 143km przy takim zabiegu zyskamy te 20-30km? Czy takie zabiegi też niosą za sobą dodatkowe wymiany np. kolektora na większy itp.?
Strasznie ogólnie i optymistycznie 🙂
troszkę dokładniej 🙂 Jacek Chojnacki https://youtu.be/l3Y31XUhsC4
Ford mk1 1.8 zetec 115km jakieś propozycje na jakiś tuning na silniku wolnossacym?
Jak sie okazalo na Waszym kanale dorzucenie stozka jednak daje 😀 tylko oddzielic komore z chlodnym powietrzem 😉 bez obliczania 😛
Znasz firmy z Katowic co robią wolno ssaki ? Co ja znalazłem to bez turbo nie podchdź
piekny golficzek tez mam ale dwojke ^^
zrub taki filmik co do wankla . darady go uturbić ? zakuć ? ile można z niego wycisnąć 😀
Czy zostanie omówiony sposób zwiększania mocy poprzez zwiększenie pojemności skokowej (stroker)?
1.9 tdi wejdzie do mercedes 190 ?
Zobaczcie sobie wszyscy slepi wyznawcy olejow motul i liquy moli, reklame jakiego oleju ma w swoim garazu czlowiek znajacy sie na mechanice 😉 i co powiecie ?