Heja ho
dziś na rolkach Fiat Doblo czyli urocze pudełeczko na kołach. Stara sprawdzona konstrukcja i robota w sumie prosta łatwa i przyjemna. Trochę niedosyt mocowy (dlaczego zobaczycie w odcinku) ale i tak Arkowi (właściciel) zależało najbardziej na momencie bo to daje wrażenie na plecach 😉
www.TUNE-UP.pl – moja kuźnia mocy 4×4 w Gdańsku zapraszam !
oddział Ostróda – Fast Serwis
oddział Radomsko – Erwo Garage
#chiptuning #hamownia #jtd
Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.
Related
35 thoughts on “Fiat Doblo 1.9 JTD 105KM sporo momentu ale mało koni | #chiptuning od kuchni vlog”
Słowem właściciela, który najlepiej zna swoje auto – Robert zrobił świetną robotę! Chciałem poczuć tego ducha Stilo (miałem pomodzone na 170 KM i 360 Nm seryjne 115 KM 8v), to lekkie chociażby uderzenie w potylice i wciśnięcie w fotel przy przyspieszaniu – udało się 😉 Była poza kamerami dyskusja, czy nie zdjąć trochę momentu, jednak finalnie zostawiliśmy tak jak jest. Po kilku wygranych wyścigach z pod świateł z Passatami i innymi vaginami to była dobra decyzja. Chociaż i tak najlepsza była reakcja mojej narzeczonej, jak wyjeżdżając z Gdańska wpinając się na autostradę, dodałem gazu, a ona z wrażeniem na twarzy i oczami jak 5 zł – TO JEST DOBLO?! Spalanie spadło o około 0,3 litra, tam gdzie na moich trasach brakowało mi momentu przy wyprzedzaniu teraz nie ma tego problemu, wszystko odbywa się płynnie. Dźwięk silnika, zwłaszcza przy końcowym tłumiku przelotowym też jest przyjemniejszy. W skrócie: moje sportowo-terenowe auto dostawcze ma już u mnie dożywocie! Pozdrawiamy z narzeczoną całą ekipę Tune-UP 😆
Ahh 1.9 JTD Silnik tak samo świetny a nawet niektórzy twierdzą że lepszy co 1.9 TDI . Mój św pamięci szwagier miał takiego w fiacie Brawo 1 gen. Tamten też miał 105 koni potem po"cipie" miał ich aż 180 lecz niestety seryjne sprzęgło nie wytrzymywało moment i paliło się nawet przy normalnym starcie ale za to Ato rakieta, Sam kiedyś chciałem mieć takie ale niestety w tanich egzemplarzach typu 3600 zł to nie było takiego w którym by ruda nie skonsumowała progów lub nadkoli. Byłem w szoku gdy dowiedziałem się że te silniki były też pakowane do puntolotów 2 gen lecz niestety też tak miałem pecha aby to zakpić w okolicach 3000 4000 zł bo albo turbo padnięte albo jakieś wycieki a w jednym tak wył wałek rozrządu jak by miał kompresor założony. Ahhh ten Rynek samochodów używanych w PL:) Tylko jak cholera trzeba warzać na kład Comonrail bo jak to się zepsuje to łohohohohoooo. Sht up end take my 9 tyś:D
Mam pytanie, na które nie mogę znaleźć odpowiedzi. Czy tuning , czyli podniesienie mocy ma wpływ na uszkodzenie pompy wysokociśnieniowej i zatarcie/opiłkowanie wałka i uszkodzenie wtrysku. Pacjent to Audi A3 8P 1.6 TDI, moc podniesiona ze 105 na 142 konie. Olej co 10 tyś, 5W30, paliwo tylko Aral diesel Ultimate. Autem jeździła normalnie tylko kobieta. Przebieg auta około 65 tyś przebiegu. Inspekcja zawsze przed czasem. Autoholicy, wiecie coś na ten temat ? Pozdrawiam.
Na chipa trzeba przyjeżdżać autem z silnikiem w dobrej kondycji a nie starymi lejacymi wtryskami czy turbina po ponad 300tys. km bo inaczej jest to tylko dobijanie i tak już zmeczonego silnika.
Fajny koziołek jeździłem takim tylko że w benzynie z pod tlenkiem LPG, a tym wybierakiem się nie przejmować każdy tak ma. Co do modzenia to wystarczy 130 KM przy prawie 400 tyś. Filmik jak zwykle super :)).
Dobrze to rozumiem z wykresu ze jak np kierowca jadąc tym autem na 5tym biegu i 1600obr/min wykorzystuje okolo 40KM? Czyli tyle mocy wystarczy by utrzymywać stałą prędkość na danym biegu i obrotach?
Ile koni dacie radę zrobić w e61 535d żeliwny blok bez błędów wszystko zrobione świece wtryski itd Nie chciał bym usuwać dpf ile koni z dpf a ile bez dpf ? Pozdrawiam
Robcio musisz coś wymyślić jeśli chodzi o rozwój kanału, niedawno jagoda miał 60k subów a już praktycznie dogonił autoholików. Szkoda by było żeby taki fajny, merytoryczny kanał zaginął gdzieś w gąszczu innych.
Słowem właściciela, który najlepiej zna swoje auto – Robert zrobił świetną robotę!
Chciałem poczuć tego ducha Stilo (miałem pomodzone na 170 KM i 360 Nm seryjne 115 KM 8v), to lekkie chociażby uderzenie w potylice i wciśnięcie w fotel przy przyspieszaniu – udało się 😉
Była poza kamerami dyskusja, czy nie zdjąć trochę momentu, jednak finalnie zostawiliśmy tak jak jest. Po kilku wygranych wyścigach z pod świateł z Passatami i innymi vaginami to była dobra decyzja.
Chociaż i tak najlepsza była reakcja mojej narzeczonej, jak wyjeżdżając z Gdańska wpinając się na autostradę, dodałem gazu, a ona z wrażeniem na twarzy i oczami jak 5 zł – TO JEST DOBLO?!
Spalanie spadło o około 0,3 litra, tam gdzie na moich trasach brakowało mi momentu przy wyprzedzaniu teraz nie ma tego problemu, wszystko odbywa się płynnie. Dźwięk silnika, zwłaszcza przy końcowym tłumiku przelotowym też jest przyjemniejszy.
W skrócie: moje sportowo-terenowe auto dostawcze ma już u mnie dożywocie!
Pozdrawiamy z narzeczoną całą ekipę Tune-UP 😆
Mam takie doblo 600kkm .przy 500 zrobiony hardkorowy program i śmiga bezawaryjnie .
Ile taka przyjemność?
Jtd najlepszy diesel mozna i tone załadować i bedzie jezdził u mnie ma koleś doblo z przebiegiem ponad 1 mln km bez remontu!!!
Szkoda że te fiaty nie miały mocniejszych benzyn 🙂 ładny przedlift, ciężko już coś takiego wyrwać 😉
Ile można dodupczyć do Doblo I fl 2006 1.3 multijet 84km z dpf ?🤔
Hej mam Doblo z 2006 1.9jtd 120km macie może ochotę podkręcić mojego.jestem z kuj-pom Nakło nad Notecią co powiecie na ten projekt?
Ahh 1.9 JTD Silnik tak samo świetny a nawet niektórzy twierdzą że lepszy co 1.9 TDI . Mój św pamięci szwagier miał takiego w fiacie Brawo 1 gen. Tamten też miał 105 koni potem po"cipie" miał ich aż 180 lecz niestety seryjne sprzęgło nie wytrzymywało moment i paliło się nawet przy normalnym starcie ale za to Ato rakieta, Sam kiedyś chciałem mieć takie ale niestety w tanich egzemplarzach typu 3600 zł to nie było takiego w którym by ruda nie skonsumowała progów lub nadkoli. Byłem w szoku gdy dowiedziałem się że te silniki były też pakowane do puntolotów 2 gen lecz niestety też tak miałem pecha aby to zakpić w okolicach 3000 4000 zł bo albo turbo padnięte albo jakieś wycieki a w jednym tak wył wałek rozrządu jak by miał kompresor założony. Ahhh ten Rynek samochodów używanych w PL:) Tylko jak cholera trzeba warzać na kład Comonrail bo jak to się zepsuje to łohohohohoooo. Sht up end take my 9 tyś:D
Mam pytanie, na które nie mogę znaleźć odpowiedzi.
Czy tuning , czyli podniesienie mocy ma wpływ na uszkodzenie pompy wysokociśnieniowej i zatarcie/opiłkowanie wałka i uszkodzenie wtrysku. Pacjent to Audi A3 8P 1.6 TDI, moc podniesiona ze 105 na 142 konie.
Olej co 10 tyś, 5W30, paliwo tylko Aral diesel Ultimate. Autem jeździła normalnie tylko kobieta. Przebieg auta około 65 tyś przebiegu. Inspekcja zawsze przed czasem.
Autoholicy, wiecie coś na ten temat ?
Pozdrawiam.
Dzien dobry .Jaki jest koszt takiej modernizacij ?Chcialbym zachowac dpf .saab 93 1.9 tid 120 km 88kw.
Witam. Czy audi a6c5 1.8t ajl też ogarniacie?
Na chipa trzeba przyjeżdżać autem z silnikiem w dobrej kondycji a nie starymi lejacymi wtryskami czy turbina po ponad 300tys. km bo inaczej jest to tylko dobijanie i tak już zmeczonego silnika.
dobry chłopak ten Arek – jeździ do teściowej, na chipsy 🙂
Pozdrawiam
Dobre auto należy zrobić dobry tuning!!! Dzięki za film.
A on nie ma czasami 101 kucy wbite w dowód?
👌👌👌👌👍👍👍👍
Jakie zostało ustawione docelowe doładowanie?
Fajny koziołek jeździłem takim tylko że w benzynie z pod tlenkiem LPG, a tym wybierakiem się nie przejmować każdy tak ma. Co do modzenia to wystarczy 130 KM przy prawie 400 tyś. Filmik jak zwykle super :)).
Co będzie jak klient w końcu wymieni ten przepływomierz? Wtedy w tym miejscu gdzie był "dołek" na wykresie zrobi się "górka"?
Panowie jaki koszt chipa vectra c 1.9 cdti 120 2006 rok da radę 150 160 k.
Warto wiedzieć że Robert ogarnia Fiaty 😉 .
Fiacik do serii stare ale jare 😀
Śmigam poliftem z 1.4 Benz i trochę brakuje mocy na taką budę z oponami powietrza. Zwłaszcza że przesiadłem się z 3 L diesel.
Gdzie taki kubek można nabyć?
Ile możecie wycisnąć z doblo 2011 2.0jtd 135hp seria?
Tak aby nadal sie nie dymiło po prostu usprawniając silnik .
Jak już uderzamy z Szamo… To może do "stare ale jare" nisssan almera z rozciąniętym łańcuchem rozrządu i sprawdzimy jak to wpływa na trzymanie mocy?
Hah za dwadzieścia groszy, szwagier robi i lepiej dymi… Ale tylko VW :p tak poza tym bardzo dobra robota
Dziękuję za film oraz wiedzę 😉
I to jest to co lubię oglądać na Autoholikach. Czysta klasyka Tune Upa 😉 łapa
Bez niczego na tym samym silniku (chyba) policja mnie zatrzymała kiedyś przy 197 km/h
Dobrze to rozumiem z wykresu ze jak np kierowca jadąc tym autem na 5tym biegu i 1600obr/min wykorzystuje okolo 40KM? Czyli tyle mocy wystarczy by utrzymywać stałą prędkość na danym biegu i obrotach?
Mialem okazje takim śmigać w seri o dziwo calkiem sprytne z tak przystankowa bude. Chcialbym takim po Chipie pośmigac.
I po pracy można obejrzeć , ciekawi mnie 2,0 multijet w bravo turbo z zmienną geometrią i w serii ma naprawdę sporyyyy moment
Ile koni dacie radę zrobić w e61 535d żeliwny blok bez błędów wszystko zrobione świece wtryski itd
Nie chciał bym usuwać dpf ile koni z dpf a ile bez dpf ?
Pozdrawiam
Robcio musisz coś wymyślić jeśli chodzi o rozwój kanału, niedawno jagoda miał 60k subów a już praktycznie dogonił autoholików. Szkoda by było żeby taki fajny, merytoryczny kanał zaginął gdzieś w gąszczu innych.