Modyfikacja Mercedesa A45 AMG 381KM po modyfikacji STAGE 1 (chiptuning oprogramowania).
Opowiem Wam o etapach modyfikacji ww. auta.
Pomierzyłem czasy przyśpieszeń przed i po modyfikacji 0-100 km/h oraz moc na serii i po strojeniu.
Nie obyło się bez problemów – czy udało mi się je opanować ?
Oglądajcie !!!
Stay Tuned
GREGOR10 !!!
Ściągniete z Youtube Chip tuning, elektronika samochodowa, DPF/FAP OFF to tylko niektóre z usług, które Autochiptuning24 świadczy klientom na terenie Warszawy. Chiptuning, demontaż filtrów cząstek stałych, serwis FAP, prace mechaniczne to usługi, które można wykonać w okolicach Warszawy.
Elektryczne podejście do zwiększania mocy silnika jest znane jako remapowanie ECU BMW. Usługa może być wykonana w naszej lokalizacji lub bezpośrednio w siedzibie klienta, gdziekolwiek się znajduje. Gwarancja!
Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.
Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.
Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.
Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.
Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.
Related
27 thoughts on “Jakie czasy uzyskam w A45 AMG 381KM po STAGE 1 ??? GREGOR10 Chiptuning”
A jak temat awaryjności skrzyni w wersji po 2017 czyli polficie? Krążą rożne legendy co do przekroczenia 400km, jak z Twojej perspektywy i doświadczenia Gregor10 to wygląda?
Super jak zwykle. Ale lepsze byłoby testowanie osiągów 50-150 km/h .bo z miejsca problemem jest trakcja i np dołożenie nawet 1000 dodatkowych koni już nie poprawi czasu. A ze startu rolowanego nie obchodzi nas trakcja opon no i skrzynia biegów ma lżej
K&N-Sraen no i po co wkładać taki filtr jak nic on nie daje? (tak jak pomiary pokazały czysty K&N = stock filtr) tylko ludzie go później go będą nieudolnie czyścić i wkładać aż się dziura nie zrobi. Nie lepiej wymienić na OEM raz na rok? Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat? Oczywiście znajome mi są znikome przyrosty po tych filtrach ale czy na prawdę warto?
Panie Grzegorzu, co jak co, ale zamiast nagrywać ekran telefonu, dużo lepiej byłoby wrzucić zrzut ekranu do filmu. No i przede wszystkim brakuje nagrania z przyspieszania tego auta przed i po programie
Cześć Gregor, mam pytanko. Od niedawna jestem w posiadaniu Audi S4 B8 2014. Czasami z samochodu korzysta moja żona, która nie ma zbyt dużego doświadczenia w prowadzeniu w miarę mocnych aut. Czy jest szansa, żeby na jeden z trybów jazdy np. komfort nałożyć kaganiec z mniejszą mocą i słabszą reakcją na gaz?
Kurw*, Coobcio to to nie jest, ale wypierd*lił te wykresiki jebani**ki . Nie nagrał filmiku z jazdy, żeby coś nie pier**lnąć przypadkiem, Żaden ku*as mu nie wyskoczy przypadkowo na wizji. Taki z Gregora: Mr Always Right. Tu nie ma jeb*nia na żywca jak u Coobcia, ani filozoficznych wywodów jak u KIVI. Tu jest kurw auto, kolorowe kreski i masz kurw* uwierzyć że to auto zapier*ala, najlepszym na to dowodem są kurwi*i w oczach tunera, przy omawianiu końcowych wykresów 🙂
Nie mogłem się oprzeć aby napisać jakiś komentarz w "języku Coobcia" 🙂 bez urazy, to tylko żart. Tak na poważnie, to na pewno świetnie auto jedzie po sofcie, ale faktem jest , że relacja z jazdy i nieco więcej swobody przed kamerą dodały by nieco więcej emocji do filmiku. No chyba, że kierujesz te filmiki do kilku programistów/tunerow/maniaków , którzy będą się jarać ikonką GG na twoim laptopie 🙂 Trzymam kciuki. Pozdro.
Ps. Wyrażam zgodę na usunięcie tego komentarza, jeśli ktoś czuje się urażony bądź zgorszony 🙂
Super materiał i mega profi robota 😉
Mam pytanie…. Posiadam a45amg z 2017 roku i wydaje mi się że moje auto nie posiada zegarów kw.,co zrobić aby była ta funkcja?
Szkoda, że nie nagrałeś wydechu na zewnątrz samochodu.
Ładnie 🙂 jaka cena? Mam niedaleko 🙂
A jak temat awaryjności skrzyni w wersji po 2017 czyli polficie? Krążą rożne legendy co do przekroczenia 400km, jak z Twojej perspektywy i doświadczenia Gregor10 to wygląda?
E220d 4matic w213 194 konie, 400 Nm, ile da się z niej wycisnąć?
Super jak zwykle. Ale lepsze byłoby testowanie osiągów 50-150 km/h .bo z miejsca problemem jest trakcja i np dołożenie nawet 1000 dodatkowych koni już nie poprawi czasu. A ze startu rolowanego nie obchodzi nas trakcja opon no i skrzynia biegów ma lżej
Bardzo dobry kanał. Mój ulubiony. Przesympatyczny facet, no ale też i zna się na rzeczy. Dzięki za film
Kozak chcialbym znac takiego magika jak kot Gregor
Widzialem Bravo, ktore bylo robione na 210. Szacunek 🙂
Opony oponami ale tu bardzo wolno dopina tylny napęd i trzeba by jeśli się darmochę ogarnac napęd
Jakie czasy 100-200 ?
Ciekawe ile wyskoczy w STAGE 2?450 HP być może?✌️🛠Good job Man💪
K&N-Sraen no i po co wkładać taki filtr jak nic on nie daje? (tak jak pomiary pokazały czysty K&N = stock filtr) tylko ludzie go później go będą nieudolnie czyścić i wkładać aż się dziura nie zrobi. Nie lepiej wymienić na OEM raz na rok? Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat? Oczywiście znajome mi są znikome przyrosty po tych filtrach ale czy na prawdę warto?
ile da sie wycisnąć z c400 lu audi a5 3.0tdi 245
Siema.Czy warto zmienić filtr powietrza np firmy MAN na filtry K&N?mam aktualnie audi a8 d3 4.2 tdi pozdro.
Panie Grzegorzu, co jak co, ale zamiast nagrywać ekran telefonu, dużo lepiej byłoby wrzucić zrzut ekranu do filmu. No i przede wszystkim brakuje nagrania z przyspieszania tego auta przed i po programie
Jak ostatnio odpaliłem tą muzyczkę na słuchawkach to spaliłem gumę na starcie….
Rowerem
Jakiej hamowni używacie?
Cześć Gregor, mam pytanko. Od niedawna jestem w posiadaniu Audi S4 B8 2014. Czasami z samochodu korzysta moja żona, która nie ma zbyt dużego doświadczenia w prowadzeniu w miarę mocnych aut. Czy jest szansa, żeby na jeden z trybów jazdy np. komfort nałożyć kaganiec z mniejszą mocą i słabszą reakcją na gaz?
Do pełnego spełnienia brakuje testów drogowych
Swoją drogą 381koni oraz po modach 420koni to przyrost 40 koni nie 60 jak to wodzu powiedziałeś, pozdrawiam
Ogólnie to dzisiaj się przejechałem Golfem R 430 koni i to jest niesamowite jakie wrażenie potrafi zrobić 2.0😅
Kawał świetnej roboty, czuje się jakbym drugi raz kupił ten samochód 💥
Wreszcie długometrażowy filmik😁
Jak nazywa się aplikacja którą mierzysz czasy? Pozdrawiam 😁
Kurw*, Coobcio to to nie jest, ale wypierd*lił te wykresiki jebani**ki . Nie nagrał filmiku z jazdy, żeby coś nie pier**lnąć przypadkiem, Żaden ku*as mu nie wyskoczy przypadkowo na wizji. Taki z Gregora: Mr Always Right. Tu nie ma jeb*nia na żywca jak u Coobcia, ani filozoficznych wywodów jak u KIVI. Tu jest kurw auto, kolorowe kreski i masz kurw* uwierzyć że to auto zapier*ala, najlepszym na to dowodem są kurwi*i w oczach tunera, przy omawianiu końcowych wykresów 🙂
Nie mogłem się oprzeć aby napisać jakiś komentarz w "języku Coobcia" 🙂 bez urazy, to tylko żart. Tak na poważnie, to na pewno świetnie auto jedzie po sofcie, ale faktem jest , że relacja z jazdy i nieco więcej swobody przed kamerą dodały by nieco więcej emocji do filmiku. No chyba, że kierujesz te filmiki do kilku programistów/tunerow/maniaków , którzy będą się jarać ikonką GG na twoim laptopie 🙂 Trzymam kciuki. Pozdro.
Ps. Wyrażam zgodę na usunięcie tego komentarza, jeśli ktoś czuje się urażony bądź zgorszony 🙂