Cześć
dziś w serii Chiptuning od kuchni – moje top 10 pytań które bardzo często przewijają sie w kontakcie z Wami i na które chciałbym Wam odpowiedzieć.
Tak wiem – temat jest liźnięty tylko pobieżnie ale w serii chiptuning będziemy po kolei zagłębiać sie i rozwijać większość zagadnień które Was interesują. No i niedługo chyba ten tutorial do 1.9TDI trzeba będzie zrobić bo juz niewiele wyświetleń brakuje 🙂
Nie zapomnijcie o ankiecie z Nissanem która na Insta się lada chwila pojawi …
——————————————————————————
Dziękujemy naszym partnerom za wsparcie kanału
_
#autoholicy #tune-up #chiptuning #top10
Ściągniete z Youtube Autochiptuning24.pl/ profesjonalny chip tuning, elektronika samochodowa i DPF/ FAP OFF w Warszawie. Chip Tuning, usuwanie filtrów DPF, Serwis FAP, mechanika, Warszawa i okolice.
Related
49 thoughts on “TOP10 Pytań CHIPTUNING | #CHIPTUNING od kuchni 3 –”
Jak mi trójka przy wchodzeniu zgrzyta to dobrze zmierzy pomiar?
2.0 TFSI 162 KW AUDI A4 B8. quattro USA , na wlewie paliwa mam premium 95. Czy po chiptuningu mogę lać 98? W sensie nie zaszkodzi, ale czy sterownik będzie podawał benzynę 98/100 oktanów jako przyrost mocy czy będzie go niwelował tak aby było te 95 bo to tego jest przystosowany. Sterownik idzie zmieniać , ze 98/100 okt. dodaje tej nocy ale auto jest zaprogramowane na 95 to te większo aktanowe nic nie zmienia. Czy chip, zwieszka moc lejąc wyższe oktany?
Posiadam mercedesa a class w169 160CDI jest to 2L disel o mocy 82KM… noi i tu jest problem bo troche tych koni i momentu mu brakuje… chcialbym cos z tym zrobic ale obawiam sie ze to moze wplynac zle na uklad napedowy… i czy po takim zabiegu nie trzeba zmocnic ukladu hamulcowego?? Przeciesz wieksza moc i moment obrotowy rowna sie wiekszym predkoscia na drodze ktore trzeba wyhamowac
Cześć , ja mam GOLF 3 VARIANT 1998 r 1.9 TDI , Fabrycznie ma 90 koni teraz ma 107 a bym chciał dojść do około 180 km co trzeba zrobić ? . Pisz na GOLF3VARIANT1.9TDI@wp.pl z góry Dziękuję i Pozdrawiam serdecznie. Damian.
I gratulacje dla szczerej odpowiedź na temat hamowni :). Spodziewałem się, że znowu powiecie, że "Panie bez hamowni to ani rusz" :). Diagnostyka i logi i wszystko można zrobić :).
Jako trochę starszy widz Pana kanału od niedawna a i tak się dziwię, że zaglądam wieczorami po po pracy po obowiązkach na Pana starsze materiały pozwoliłem wysłać synowi ten materiał. Szczególnie ..” czy tracę gwarancję jak poddam auto modyfikacji..” Te młode tępe głowy jak do nich mowi ojciec to z szacunkiem się uśmiechają..” Może jak obejrzy Pana materiał to da on do myślenia. Wytłumaczył to Pan łopatologicznie i sensownie. Ojciec co tam wie ale tu Pan autorytet w tej dziedzinie. Wiem skąd inąd, że śledzi Pana kanał. A tak po cichu to trochę jest to też w moim skromnym interesie. Dlaczego proszę mie pytać bo to chyba oczywiste.
Witam . Panie Robercie, moze ktos tu dobrze zorientowany, czy i ile +- da sie z chipowac opla astre k diesel 1.6 ctdi 110km ?Oczywiscie szacunek bo wiadoma sprawa ze nie da sie tego przewidziec, ale moze byl juz taki na hamowni? Chcialbym sie za to zabrac gdyz mimo ze wersja chudsza sporo wzgledem J przy tej mocy dojsc slaba. POzdrawiam ,milego dzionka
Jak już kupie golf v 105 TDI bez pewnego korka 😉 i będzie zdrowy przyjadę na pewno nie wiem jeszcze kiedy ale przyszłym roku na pewno ❤️❤️❤️ pozdro mordo 🔝🔝🔝🔝
W końcu ktoś mądry zebrał do kupy złote myśli. Polecam zrobić krótki poradnik dlaczego nie chipujemy benzynowych ecoboostów. Nawiedzone lemingi już dopytują czy np. 1.0 benzyna ecoboost 120koni można jeszcze podkręcić :))
Witam ja mam pytanko jak chip wplywa na dpf ? Czy mocno wpływa na jego żywotność? Posiadam forda mondeo mk4 2.0tdci i zastanawiam się nad chipem. Ale chcem żeby wszystko zostalo i działało na myśli mam dpf i egr
Ciekawe pytanie na które ja chciałbym usłyszeć odpowiedź to czy można programem podnieść moc maksymalną pojazdu bez zwiększania maksymalnego momentu, poprzez wypłaszczenie krzywej momentu (przy założeniu że w serii moment opada wraz z obrotami, jak to czesto jest w turbodieslach i benzynach z małym turbem). Bo na przykład mam automat któremu nie służy zwiększanie momentu bo nie radzi sobie już z serią.
Fajnie byloby zobaczyć coś rzeczywiście od kuchni, tzn. jakie wartości się modyfikuje podczas chipowania, jakie się monitoruje, na co się patrzy. Tego oczekiwałem po tytule.
A jak tłukłem od kilku lat na forach, że hamownia NIE jest konieczna do dobrego remapu, to zawsze kilkanaście osób zawsze się znalazło, którzy twierdzili, że MUSI być hamownia 🙂 A 1 raz usłyszałem to już 10 lat temu od compsportu, którzy robili bez hamowni, po prostu jej wtedy nie mieli, a kreski zawsze były dobre 🙂
właśnie, czy są sprzęty do pomiaru mocy na drodze, czy zwykłym programem choć by na telefonie używającym gps, czujniki przyśpieszenia, nawet obd po bluetooth, będzie wiarygodny
Robercie A jeśli chciałbym zacząć od pisania map od czego zacząć, może wpiszesz krok po kroku czego mam się uczyć co kupić jaki laptop, Windows itp , gdzie np w mapie wyprogramować egr itp co tam trzeba zrobić itp
Jak mi trójka przy wchodzeniu zgrzyta to dobrze zmierzy pomiar?
Bardzo jasno wyjaśnione z pełną profeską
Interesuje mnie czy można podnieść moc 1.0 Tce 100KM LPG?
2.0 TFSI 162 KW AUDI A4 B8. quattro USA , na wlewie paliwa mam premium 95. Czy po chiptuningu mogę lać 98? W sensie nie zaszkodzi, ale czy sterownik będzie podawał benzynę 98/100 oktanów jako
przyrost mocy czy będzie go niwelował tak aby było te 95 bo to tego jest przystosowany. Sterownik idzie zmieniać , ze 98/100 okt. dodaje tej nocy ale auto jest zaprogramowane na 95 to te większo aktanowe nic nie zmienia. Czy chip, zwieszka moc lejąc wyższe oktany?
Mega odcinek
Względem boxa to aso i tak zobaczy że był podpięty bo parametry pracy się zmieniają
Gościu masz gesty i gadkę identyko jak bolek Wałęsa. Chyba to nie twój ojciec co?
Jak tylko kupię auto z turbo to udam się do Ciebie
Posiadam mercedesa a class w169 160CDI jest to 2L disel o mocy 82KM… noi i tu jest problem bo troche tych koni i momentu mu brakuje… chcialbym cos z tym zrobic ale obawiam sie ze to moze wplynac zle na uklad napedowy… i czy po takim zabiegu nie trzeba zmocnic ukladu hamulcowego?? Przeciesz wieksza moc i moment obrotowy rowna sie wiekszym predkoscia na drodze ktore trzeba wyhamowac
Witam, więcej takich odcinków.
Co mówić przy sprzedaży auta po chiptuningu, wpisywac w opisie realną moc czy tą która jest w dowodzie?
Oh RS mark 3….piekny 😉
Co się diagnozuje przed chipem w aucie?
Cześć , ja mam GOLF 3 VARIANT 1998 r 1.9 TDI , Fabrycznie ma 90 koni teraz ma 107 a bym chciał dojść do około 180 km co trzeba zrobić ? . Pisz na GOLF3VARIANT1.9TDI@wp.pl z góry Dziękuję i Pozdrawiam serdecznie. Damian.
I gratulacje dla szczerej odpowiedź na temat hamowni :). Spodziewałem się, że znowu powiecie, że "Panie bez hamowni to ani rusz" :). Diagnostyka i logi i wszystko można zrobić :).
👍👍👍👍👍👍
Serio ktoś pyta po co stoi tam wentylator ?
Jako trochę starszy widz Pana kanału od niedawna a i tak się dziwię, że zaglądam wieczorami po po pracy po obowiązkach na Pana starsze materiały pozwoliłem wysłać synowi ten materiał. Szczególnie ..” czy tracę gwarancję jak poddam auto modyfikacji..” Te młode tępe głowy jak do nich mowi ojciec to z szacunkiem się uśmiechają..” Może jak obejrzy Pana materiał to da on do myślenia. Wytłumaczył to Pan łopatologicznie i sensownie. Ojciec co tam wie ale tu Pan autorytet w tej dziedzinie. Wiem skąd inąd, że śledzi Pana kanał.
A tak po cichu to trochę jest to też w moim skromnym interesie. Dlaczego proszę mie pytać bo to chyba oczywiste.
czekam na tuning kosiarki 😀
Dobra robota.
Wiem ze to nierozsadne ale mysle kupic boxa do swojego polo 1.4 tdi 2005 75km .
Stare auto wiec nie bedzie szkoda jak silnik wybuchnie.
Wielki szacun za dzielenie się wiedzą i naświetlanie ważnych kwestii sfery tuningu 🙂 Moim skromnym zdaniem pełna profeska. Najlepszego i pozdro
Witam . Panie Robercie, moze ktos tu dobrze zorientowany, czy i ile +- da sie z chipowac opla astre k diesel 1.6 ctdi 110km ?Oczywiscie szacunek bo wiadoma sprawa ze nie da sie tego przewidziec, ale moze byl juz taki na hamowni? Chcialbym sie za to zabrac gdyz mimo ze wersja chudsza sporo wzgledem J przy tej mocy dojsc slaba.
POzdrawiam ,milego dzionka
Witam
Czy chiptuning można cofnąć. Przywrócić do parametrów fabrycznych? Chodzi mi o passata b6 1.9 tdi. Silnik bls
Z góry dziękuję za informację
A jak z foką rs da radę zrobić tak żeby serwis nic nie znalazł jak na przykład po awarii wrzucimy oryginalne oprogramowanie ?
11:45 …i bez łamania przepisów drogowych😁
no ajak podnieść moc 1,9tdi 110 km
To w takim bądź razie ile mogę bezpiecznie podkręcić mocy w opel insignia 2015 rok 140km? 2,0l Ecoflex
Mam e46 316ti warto ? Ile by dało km ?
Czy zawartość EDC15 różni się jakoś mocno pomiędzy zwykłą pompą wtryskową a Common Railem?
Jak już kupie golf v 105 TDI bez pewnego korka 😉 i będzie zdrowy przyjadę na pewno nie wiem jeszcze kiedy ale przyszłym roku na pewno ❤️❤️❤️ pozdro mordo 🔝🔝🔝🔝
Super odcinek
🙂🙂😉
W końcu ktoś mądry zebrał do kupy złote myśli.
Polecam zrobić krótki poradnik dlaczego nie chipujemy benzynowych ecoboostów.
Nawiedzone lemingi już dopytują czy np. 1.0 benzyna ecoboost 120koni można jeszcze podkręcić :))
Bardzo klarownie i rzeczowo . Odcinek super 🙂
A można zapodać chipa elektrykowi? Bo mam melexa i chciał bym nim palić gumę
Witam a przed chip tuningiem robicie diagnostyke tez czy trzeba gdzie indziej robic ?
Witam ja mam pytanko jak chip wplywa na dpf ? Czy mocno wpływa na jego żywotność? Posiadam forda mondeo mk4 2.0tdci i zastanawiam się nad chipem. Ale chcem żeby wszystko zostalo i działało na myśli mam dpf i egr
Bardzo.fajny odcinek… Polecam obejrzeć dla przyszłych tunerów.
Bardzo mi się podoba Twoja treść i ogólne prowadzenie kanału :). Oby tak dalej ! Łapy w górę +sub no i oczywiście dzwoneczek :). Pozdrawiam!
Świetny odcinek! Fajnie się oglądało. Szkoda, że nie było pytania o gotowych mapach?
Ciekawe pytanie na które ja chciałbym usłyszeć odpowiedź to czy można programem podnieść moc maksymalną pojazdu bez zwiększania maksymalnego momentu, poprzez wypłaszczenie krzywej momentu (przy założeniu że w serii moment opada wraz z obrotami, jak to czesto jest w turbodieslach i benzynach z małym turbem). Bo na przykład mam automat któremu nie służy zwiększanie momentu bo nie radzi sobie już z serią.
Fajnie byloby zobaczyć coś rzeczywiście od kuchni, tzn. jakie wartości się modyfikuje podczas chipowania, jakie się monitoruje, na co się patrzy. Tego oczekiwałem po tytule.
A jak tłukłem od kilku lat na forach, że hamownia NIE jest konieczna do dobrego remapu, to zawsze kilkanaście osób zawsze się znalazło, którzy twierdzili, że MUSI być hamownia 🙂 A 1 raz usłyszałem to już 10 lat temu od compsportu, którzy robili bez hamowni, po prostu jej wtedy nie mieli, a kreski zawsze były dobre 🙂
Super odcinek. Gratuluję wiedzy. Pozdrawiam ☺️
świetny temat ,fajnie nagrany -godz 1.00 dlatego króciutko wracaj do tematów aut używanych śr. pólki ,to my też powrócimy
Pozycja obowiązkowa w propozycjach.
właśnie, czy są sprzęty do pomiaru mocy na drodze, czy zwykłym programem choć by na telefonie używającym gps, czujniki przyśpieszenia, nawet obd po bluetooth, będzie wiarygodny
Robercie A jeśli chciałbym zacząć od pisania map od czego zacząć, może wpiszesz krok po kroku czego mam się uczyć co kupić jaki laptop, Windows itp , gdzie np w mapie wyprogramować egr itp co tam trzeba zrobić itp
Super konkretny materiał
Mogę użyczycz do testów octavie 1.9tdi która miała zrobionego czipsa około 10lat temu, aż sam jestem ciekaw co tam po tylu latach zostało 😁