Ściągniete z Youtube Chip tuning, elektronika samochodowa, DPF/FAP OFF to tylko niektóre z usług, które Autochiptuning24 świadczy klientom na terenie Warszawy. Chiptuning, demontaż filtrów cząstek stałych, serwis FAP, prace mechaniczne to usługi, które można wykonać w okolicach Warszawy.
Elektryczne podejście do zwiększania mocy silnika jest znane jako remapowanie ECU BMW. Usługa może być wykonana w naszej lokalizacji lub bezpośrednio w siedzibie klienta, gdziekolwiek się znajduje. Gwarancja!
Chiptuning to usługa, w której mechanik elektronicznie zwiększa moc wyjściową silnika samochodowego, modyfikując ustawienia w jednostce sterującej silnika samochodu. Ta usługa jest również znana jako „dostrajanie”. Chip tuning, czyszczenie DPF, modyfikacja osiągów silników diesla, poprawa osiągów ciężarówek i ciągników za pomocą dodatków mocy: robimy to wszystko i robimy to lepiej niż ktokolwiek inny w Warszawie.
Chip tuning w pojazdach samochodowych. Obecnie istnieje ponad 35 000 różnych kombinacji silników, które mogą być obsługiwane przez V-Tuning. Dowolny typ, prywatny, van, ciężarówka lub pojazd rolniczy to kategorie, według których można sortować. Zwiększenie osiągów pojazdu poprzez „chip tuning” polega na wprowadzeniu modyfikacji oprogramowania jednostki sterującej silnika (ECU). Tuning to problem, który musi rozwiązać każdy producent OEM.
Chiptuning silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym samochodów ciężarowych, to nasza specjalność; proces ten zwiększa moc, jednocześnie zmniejszając całkowite zużycie paliwa przez silnik. Proces modyfikacji częstotliwości pracy chipa Serwis i naprawy BMW Minis obejmujące układy DPF, EGR, AdBlue. Samochody wymagają regularnych przeglądów i napraw. Istnieje możliwość tuningu chipa samochodu w Warszawie, a także naprawy hamulców, rozkręcania silnika czy regulacji elementów mechanicznych samochodu. Chipy do tuningu dostępne dla każdej marki i modelu.
Fachowo wykonałem usługi tuningowe realizowane zdalnie. Prześlij nam oprogramowanie rip car przez e-mail. Wprowadzimy w nim pewne poprawki, aby działał płynniej. Słowo „hiptuning” odnosi się do szczególnego podejścia do procesu tuningu silnika. Niezbędne jest dokonanie modyfikacji w oprogramowaniu elektronicznej jednostki sterującej (ECU) w celu uzyskania pożądanego efektu na osiągi silnika.
Czy możesz mi wyjaśnić, czym jest chiptuning? Zmiany w układzie napędowym BMW? Co do cholery jest nie tak z twoim samochodem, mówiąc wprost? Jednym słowem, chip tuning Twojego BMW to prosta metoda, która pomoże Ci wydobyć dodatkową moc z silnika Twojego pojazdu.
Related
48 thoughts on “Najlepsze silniki do tuningu top 10”
Miałem Escorta 2.0 rs 2000 MK5. 2.0 litra 150 KM bez turbo silnik pancerny miał 300 tyś km trzymał moc zero spożycia oleju totalnie zero przy wysokim kręceniu go ..piękny dzwięk majstersztyk..podobno też był w Scorpio.
To jak jest z silnikami HDI nadają się do tuningu mam Peugeota 206 2.0HDI i palanuje zrobić tuning na 200km lub więcej i zastanawiam się czy ten silnik to wytrzyma
Kto ogląda/ odświeża sobie w 2020 łapka w górę! 😀 nie wiem czy były nowe części odcinkow o tym temacie ale ja bym jeszcze szwedzkie silniki pięcio cylindrowe z volvo tzw T5 które sie super tuninguje albo nawet starsze red blocki! Osobiscie mam doczynienie z 2 litrowa T5 w volvo 850 211KM, zmianą kilku rzeczy celuje w pierwsze magiczne 300KM. To samo 2.3 225KM juz nie mówiąc o R 240/250 KM na starcie;) równie dobrze porownywalbym tu saabowskie turbodoładowane siniki
Janusz Kulig nie jeździł escortem cosworth tylko escortem wrc. Niby niewielka roznica ale cosworth byl w spec a grupowej a wrc to troche ewolucja po katem nowych regulaminow fia. Choc sinik pozostał ten sam
Cze łysy może byś zrobił odcinek o francuzach mam Peugeota 206 z małym silnikiem 1.6 hdi wiem że to śmieszne i kiepskie osiągi chciałbym dowiedzieć się co mogę z nim zrobić żeby trochę lepiej zmykał… Widzi mi się sylwetka auta lecz moc jest słaba. Dzięki z góry…
Piękna lista, ale podobnie jak mnóstwo osób w komentarzach nie bardzo rozumiem brak 2,7 biturbo… celowo pominięty, zapomniany, czy za dużo "niemców" na liście?
Do dziś pamiętam mojego Forda Probe 2.2 Turbo. Nie było bata na ulicach. Sprowadzony z Kalifornii. Nigdy nie zawiódł. No i piękny nawet dziś. Niestety zamieniłem. Chętnie kupię takiego nie kombinowanego amatorsko. Te silniki były chyba z Mazdy.
Silnik 2jz ge to nie to samo co 2jz gte.korbowody mają wy trzymałość zapałek.Rozrząd vvt-i to kolejny problem w modyfikacjach.I tak skrzynia w lexusie gs 300 nie wytrzymie 600 koni.
Fajnie ze wspomnieliscie na koniec o 2.0T z Fiata Coupe.. 😉 silnik ktory niewielkim nakladem pracy moze wyciagnac ok 300km.. ale jeszcze jest jeden pamietny silnik Fiata czyli 1.4T z Uno GT czy Punto GT.. Silnik tak podatny na tuning i idioto odporny ze bez kucia mozna wyciagnac 200-220km bez wiekszego problemu.. Mialem kiedy Punto I Sporting (1.2 16v 86km) i chcialem zrobic mu swapa na 1.4T ale niestety znalezienie tego silnika w PL graniczylo z cudem wtedy.. :/
Mam audi tt 1.8t 180km fabrycznie co moge w nim zrobić żeby uzyskać z 300km z nie dużym wydatkiem pomóżcie bo szwagier ma tez tt tylko 225 km i bedzie robił około 300km a wiadomo nie moge być gorszy;)
m57 skrzynia klękała panowie 😀
rb26dett zakuty ostatnio widziałem za 70 tyś nie pamiętam czy ze skrzynią czy bez
Brakowalo Mini/BMW B37. Z 95 PS i 220 Nm, bez problemu robi sie 150 PS i 330 Nm.
Zapomnieliscie o fordowskim 2.5 Turbo ktore mozna ladnie krecic rowniez.
Miałem Escorta 2.0 rs 2000 MK5. 2.0 litra 150 KM bez turbo silnik pancerny miał 300 tyś km trzymał moc zero spożycia oleju totalnie zero przy wysokim kręceniu go ..piękny dzwięk majstersztyk..podobno też był w Scorpio.
Koozak odcinek ale gdzie Subaru?
TDI – To Dobrze Idźcie 😂
brakuje hondy z seri k chociaż mitsu 4g63 i tak lepsze
a gdzie 4G63T od mitsu ?
a co to za kaseciak jest na drugim planie ?
jak w vw 1.9 110hp ustawiło się wszystko w kompie na fabryczne to miał ze 120hp xD
Gdzie LS, Barra forda 4.0l R6 i rodzina VR od nissana.
Brakuje według mnie niemieckiego 2jz, czyli 2.7Biturbo od audi.
K20 K24 Hondy z których bez turbinki robi się 300KM bez żadnego problemu…
To jak jest z silnikami HDI nadają się do tuningu mam Peugeota 206 2.0HDI i palanuje zrobić tuning na 200km lub więcej i zastanawiam się czy ten silnik to wytrzyma
1.8 Turbo bez zakucia do 310 koni, potem to jest jeżdżąca bombka. Mówię o silniku z S38l oznaczenie BAM
1.9 TDI AVF 💪
Rozumiem że się kręci 1.8 turbo a mam audi z 1.8 bez turbo czy tu też można coś zrobić? pozdrawiam
Przedstawiony silnik od DODGE + rozbieganie silnika… ajj
A N54 i N55?
Daj 2jz'ta mojemu bratu każdy silnik rozwali 2.5 z bmw rozwalił 1.6 z bmw rozwalił 2.0 rozwalił dasz mu czołg rozwali więc no 😂😂
nie ladnie Panowie. HDI da sie dobrze ztunowac. Zrobilem sobie 2.2hdi 136 na 248 i sie da.
Łysy mogę zamątować V8 do Lanosa
https://youtu.be/7u-t0ug_dNg
Kto ogląda/ odświeża sobie w 2020 łapka w górę! 😀 nie wiem czy były nowe części odcinkow o tym temacie ale ja bym jeszcze szwedzkie silniki pięcio cylindrowe z volvo tzw T5 które sie super tuninguje albo nawet starsze red blocki! Osobiscie mam doczynienie z 2 litrowa T5 w volvo 850 211KM, zmianą kilku rzeczy celuje w pierwsze magiczne 300KM. To samo 2.3 225KM juz nie mówiąc o R 240/250 KM na starcie;) równie dobrze porownywalbym tu saabowskie turbodoładowane siniki
1.9TDI panie 2-tysiunce kuni
Moja skoda 1,9 tdi ma 150 km i zajebiscie sie zbiera, pali srednio 6l
A jak z c200 w204 2.2 138hp ???
https://www.youtube.com/wat ale traktor ch?v=eP5wNDeGqLk uwielbiam Was ale traktor ……………..
Janusz Kulig nie jeździł escortem cosworth tylko escortem wrc. Niby niewielka roznica ale cosworth byl w spec a grupowej a wrc to troche ewolucja po katem nowych regulaminow fia. Choc sinik pozostał ten sam
Cze łysy może byś zrobił odcinek o francuzach mam Peugeota 206 z małym silnikiem 1.6 hdi wiem że to śmieszne i kiepskie osiągi chciałbym dowiedzieć się co mogę z nim zrobić żeby trochę lepiej zmykał… Widzi mi się sylwetka auta lecz moc jest słaba. Dzięki z góry…
Brakuje 4.0 R6 Forda, pod nazwą Barra.
Cześć, wspomnieliście o fiatach. A fiatowski 1.4 t-jet ? Co o nim myślicie?
A co sądzicie o m62b44tu ?
Hej to miło że tak sądzisz
Jebane reklamy 8 razy podczas oglądania się pokazują…
Piękna lista, ale podobnie jak mnóstwo osób w komentarzach nie bardzo rozumiem brak 2,7 biturbo… celowo pominięty, zapomniany, czy za dużo "niemców" na liście?
2.2 HDi Peugeot 607 diesel powiedz coś więcej o nim
👍👍👍
Suuupraaaa ;Dddd
Do dziś pamiętam mojego Forda Probe 2.2 Turbo. Nie było bata na ulicach. Sprowadzony z Kalifornii. Nigdy nie zawiódł. No i piękny nawet dziś. Niestety zamieniłem. Chętnie kupię takiego nie kombinowanego amatorsko. Te silniki były chyba z Mazdy.
Łusyj, a gdzie UZ?
A co z M57D30 ze skrzynią GM? Słyszałem, że już w serii potrafiły nie wytrzymywać momentu z silnika.
Silnik 2jz ge to nie to samo co 2jz gte.korbowody mają wy trzymałość zapałek.Rozrząd vvt-i to kolejny problem w modyfikacjach.I tak skrzynia w lexusie gs 300 nie wytrzymie 600 koni.
A silnik od galanta 2.6 v6 ?
zdecydowanie lepiej się ogląda wasze filmiki z prędkością 1.25 ;)) pozdro
Fajnie ze wspomnieliscie na koniec o 2.0T z Fiata Coupe.. 😉 silnik ktory niewielkim nakladem pracy moze wyciagnac ok 300km.. ale jeszcze jest jeden pamietny silnik Fiata czyli 1.4T z Uno GT czy Punto GT.. Silnik tak podatny na tuning i idioto odporny ze bez kucia mozna wyciagnac 200-220km bez wiekszego problemu.. Mialem kiedy Punto I Sporting (1.2 16v 86km) i chcialem zrobic mu swapa na 1.4T ale niestety znalezienie tego silnika w PL graniczylo z cudem wtedy.. :/
Mam audi tt 1.8t 180km fabrycznie co moge w nim zrobić żeby uzyskać z 300km z nie dużym wydatkiem pomóżcie bo szwagier ma tez tt tylko 225 km i bedzie robił około 300km a wiadomo nie moge być gorszy;)